יש לכם 10 שניות להרשים: משרד פרסום עורך לטאלנטים ראיון עבודה בסנאפצ'ט

הנה רעיון לראיון: אפליקציית סנאפצ'ט עוזרת למשרד הפרסום DDB אוסלו לסנן בין מאות המועמדים הצעירים שפנו אליו במדיה החדשה והכי טרנדית
משה בנימין |
נושאים בכתבה DDB אוסלו פרסום

טרנדים חדשים, מדיות, אפליקציות ושאר מטעמים טכנולוגיים הם לחם וחמאה עבור תעשיית הפרסום העולמית שמסתערת על ההזדמנויות השונות כדי להפגין מקוריות. הדבר הכי לוהט כיום, שנמצא בתפר בין שלב הגימיק לטכנולוגיה שמיליונים מאמצים מדי יום היא אפליקציית הסנאפצ'ט שמאפשרת למשתמשים לשלוח תמונות וקבצי וידאו שנמחקים לאחר שנייה עד עשר שניות, ויש כבר מי שמנצל את הפלטפורמה כדי להשיק מהלך משעשע שהיעילות בצידו.

כפי שקורה עם לא מעט משרדי פרסום גדולים בעולם, גם ל-DDB מאוסלו נורווגיה יש רשימת מועמדים ארוכה על כל משרה פנויה. המשרד שמחפש לגייס לשורותיו טאלנט צעיר מקרב הסטודנטים לפרסום, החליט להשתמש באפליקציית הסנאפצ'ט כדי לסנן בין אלפי הפונים, ובנוסף לגלגל לידיהם בדרך זו אתגר מצוין שיחייב אותם להרשים את מנהלי הקריאייטיב של המשרד תוך מספר שניות, עד שהמסר יימחק.

מנהל הקריאייטיב הראשי של DDB אוסלו פין קונדסן התייחס למהלך ואמר: "אין דבר יפה יותר מרעיון כל כך טהור, פשוט ועוצמתי שאפשר להסביר אותו במשפט אחד. אז כשחיפשנו לגייס טאלנטים צעירים לסוכנות, הבנו שסנאפצ'ט תהיה המדיה הטובה ביותר לעשות זאת. יש הרבה כשרונות ורעיונות טובים בחוץ, אבל אם אתה מצליח למכור את הרעיון שלך בפחות מ-10 שניות, אתה כנראה אחד מהטובים שיש".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה