יש לכם 10 שניות להרשים: משרד פרסום עורך לטאלנטים ראיון עבודה בסנאפצ'ט

הנה רעיון לראיון: אפליקציית סנאפצ'ט עוזרת למשרד הפרסום DDB אוסלו לסנן בין מאות המועמדים הצעירים שפנו אליו במדיה החדשה והכי טרנדית
משה בנימין |
נושאים בכתבה DDB אוסלו פרסום

טרנדים חדשים, מדיות, אפליקציות ושאר מטעמים טכנולוגיים הם לחם וחמאה עבור תעשיית הפרסום העולמית שמסתערת על ההזדמנויות השונות כדי להפגין מקוריות. הדבר הכי לוהט כיום, שנמצא בתפר בין שלב הגימיק לטכנולוגיה שמיליונים מאמצים מדי יום היא אפליקציית הסנאפצ'ט שמאפשרת למשתמשים לשלוח תמונות וקבצי וידאו שנמחקים לאחר שנייה עד עשר שניות, ויש כבר מי שמנצל את הפלטפורמה כדי להשיק מהלך משעשע שהיעילות בצידו.

כפי שקורה עם לא מעט משרדי פרסום גדולים בעולם, גם ל-DDB מאוסלו נורווגיה יש רשימת מועמדים ארוכה על כל משרה פנויה. המשרד שמחפש לגייס לשורותיו טאלנט צעיר מקרב הסטודנטים לפרסום, החליט להשתמש באפליקציית הסנאפצ'ט כדי לסנן בין אלפי הפונים, ובנוסף לגלגל לידיהם בדרך זו אתגר מצוין שיחייב אותם להרשים את מנהלי הקריאייטיב של המשרד תוך מספר שניות, עד שהמסר יימחק.

מנהל הקריאייטיב הראשי של DDB אוסלו פין קונדסן התייחס למהלך ואמר: "אין דבר יפה יותר מרעיון כל כך טהור, פשוט ועוצמתי שאפשר להסביר אותו במשפט אחד. אז כשחיפשנו לגייס טאלנטים צעירים לסוכנות, הבנו שסנאפצ'ט תהיה המדיה הטובה ביותר לעשות זאת. יש הרבה כשרונות ורעיונות טובים בחוץ, אבל אם אתה מצליח למכור את הרעיון שלך בפחות מ-10 שניות, אתה כנראה אחד מהטובים שיש".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.