Extreme Concept 2013 אקסטרים קונספט
צילום: ביגי

תחרות Extreme Concept יוצאת לדרך: בוחרים את הקמפיין המנצח לשנת 2013

אייס משיק את תחרות Extreme Concept ה-3 בחסות איצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת בקריה האקדמית אונו. פאנל השופטים יקבע מי הם משרד הפרסום והלקוח שראוים לזכות השנה בתואר. הדד-ליין מתקרב. הפרטים בפנים
משה בנימין |

אתר אייס שמח להציג את תחרות Extreme Concept 2013 בחסות איצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. פאנל של שופטים ממגוון תחומים יבחרו מתוך הקמפיינים שהושקו במהלך 2013 את המהלך השיווקי-פרסומי שזז מהתבנית המוכרת למקומות חדשים ומפתיעים וראוי לזכות השנה בתואר.

לטובת המאחרים, דחינו את התאריך האחרון להגשת עבודות, שיהיה כעת ה-1 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013. בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, שהיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה וניסו לארגן מחדש את החוקים בדיאלוג מול הקהל באמצעי המדיה הקיימים.

כל מה שאתם, משרדי הפרסום צריכים לעשות זה לשלוח אלינו, כבר עכשיו, קמפיין שלכם (אפשר יותר מאחד) שהושק במהלך שנת 2013 ולדעתכם עומד בהגדרה הזו. זה יכול להיות קמפיין בכל סדר גודל ובכל מדיה, בפרט שיהיה ללקוח קיים - גם פרו בונו. העבירו אלינו בקובץ ההגשה פרטים על הלקוח, המהלך והסבר עליו בכמה משפטים. לינקים, קרדיטים מלאים, קייס סטאדיס (קצרים), תמונות וכל דבר נוסף שאתם חושבים שיעזור לפאנל השופטים להבין את הרעיון ולמה הוא רעיון מנצח. העבודות שלכם יוצגו בפני פאנל השופטים שיעניק להן ציונים.

ואם כבר שופטים: להבדיל מרוב התחרויות בהן משתתפים משרדי הפרסום, ב-Extreme Concept המודל שונה במקצת. פאנל השופטים הייחודי אינו מבוסס על תעשיית הפרסום אלא מאנשים יצירתיים במגוון תחומים, מקולנוע עד אופנה, טלוויזיה, צילום, מוסיקה ועוד.

התאריך האחרון להגשת עבודות הוא ה-1 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013. משרדי פרסום שמעוניינים להשתתף ולא נעשתה אליהם פנייה מצד אייס מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל [email protected] או [email protected].

התחרות בחסות: איצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו

חברת איצטרובל מדיה, אחת מנותנות החסות של התחרות הוקמה לפני 6 שנים על ידי אורן שאער שמשמש כבעלים ומנכ"ל. איצטרובל החלה את דרכה כמשרד פרסום, שפועל עד היום תחת השם איצטרובל ADV. במהלך הזמן הבין המייסד, שאער, את הצורך של עסקים קטנים ובינוניים ברכישת מדיה במחירים שפוים וכמענה לכך הוקמה חברת המדיה.

החברה מציעה פרסום בתוך, ועל גבי מוניות שירות במגוון ערים מובילות בישראל, מבאר שבע ועד חיפה, עם דגש על העיר תל אביב. לחברה יש הסכמי עבודה עם רוב תאגידי מוניות השירות הפועלים בפרישה ארצית. היא מציעה למפרסמים חבילות פרסום שונות שכוללות עיטוף מוניות, כיסוי ראש בתוך המונית וכן מסכם דיגיטליים. על פי נתוני החברה, בסיכום חודשי, בעיר תל אביב לבדה נוסעים כמיליון איש במוניות השירות בקווים 4 ו-5. על פי נתוני משרד התחבורה, קווי השירות (מוניות שירות) הם המסיע השני בגודלו בישראל, אחרי האוטובוסים ולפני רכבת ישראל.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

לדברי שאער: "קווי השירות הם המדיה היחידה בתנועה שמעניקה ללקוחות ציר תנועה קבוע, שלא משתנה, להבדיל ממדיות אחרות בתנועה. מפרסמים שמעוניינים בצירי תנועה קבועים שחולפים ליד נקודות אסטרטגיות, למשל טיב טעם סיטי או שופרסל שלי יכולים להפיק מכך תועלת מקסימלית". בין לקוחותיה המובילים של החברה נמנים: טיב טעם, שופרסל, הולמס פלייס, דיזינגוף סנטר ועוד. החברה חולשת על ערים מובילות בארץ כגון: תל אביב, נתניה, ראשון לציון, רמת גן, באר שבע, חיפה, אשדוד ועוד.

במסגרת החסות תעניק איצטרובל מדיה למשרד הפרסום הזוכה, קמפיין פרסום בקו מוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב, שכולל 5 מיניבוסים, כיסויים למושבי ראש ומסכים, למשך חודש שלם.

החוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקמית אונו, נותן החסות השני של התחרות, הוקם לפני 3 שנים. מחזור הבוגרים הראשון מסיים את לימודיו השנה. החוג שפועל תחת בית הספר למנהל עסקים, הוא היחיד בארץ שממוקד בפרסום ותקשורת שיווקית. בוגריו מסיימים עם תואר BA בפרסום ותקשורת שיווקית המוכר על ידי המל"ג.

במקביל לסגל המרצים שכולל פרופסורים ודוקטורים מן האקדמיה, ואנשי פרסום מן התעשייה, החוג עובד בשיתוף פעולה עם איגוד הפרסום ובמסגרת זו תלמידי שנה ג' משתתפים במספר קורסים הנערכית בבצפר - בית הספר לפרסום של האיגוד.

לדברי מיכל שפירא, ראש החוג: "באופן עקרוני התואר מתאים בראש ובראשונה לסוג האנשים קודם שהתחום מעניין אותו. עד כה, כדי ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית באופן אקדמי, סטודנטים נדרשו לבחור בהתמחויות אלו במסגרת תארים אחרים כגון מנהל עסקים, כך שהנגיעה לתחום היא שולית. בחוג שלנו, אתה למעשה לומד 3 שנים לתואר שכל כולו מוקדש לפרסום, מיתוג ושיווק, ולא רק מנקודת המבט של משרדי הפרסום אלא גם מצד הלקוח. תחומים נוספים שהחוג שם עליהם דגש הם ניו מדיה ו-PR.

לדברי שפירא "למרות הפנייה לסטודנטים שמעוניינים להשתלב בתחום הפרסום, מדיה ו-PR, החוג מיועד גם לאנשים שעדיין מתלבטים לגבי הכיוון המועדף עליהם. לאנשים שחיים מותגים ורשתות חברתיות, יש כאן אפשרות לעשות זאת בצורה מקצועית ואקדמית".

ראשי החוג הם ד"ר מיכל שפירא ראש ופרופ' מיכאל פרי. על סגל המרצים נמנים: ירון זליכה, ד"ר אילן רחימי, ד"ר ארז יעקבי, וכן בכירי התעשייה נורית דאבוש, אלון הוכדורף, איתן כסיף מקנטאר מדיה, אביב בושינסקי, אבינועם ברוג, יוסי ארועטי ממשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS ונוספים.

בנוסף, הסטודנטים נחשפים למרצים אורחים כמו אמיר גיא יו"ר איגוד הפרסום ומבעלי אדלר חומסקי, יגאל בראון מנכ"ל האיגוד, יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי, ריצ'י הנטר מנכ"ל מקאן אריקסון, יגאל שמיר וגיל סמסונוב מגליקמן נטלר סמסונוב ועוד. אייל ארד בגזרת ה-PR ואף מפכ"ל המשטרה שהרצה בפני הסטודנטים על מערך ההסברה של המשטרה והקשר עם הציבור.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״