תחרות Extreme Concept יוצאת לדרך: בוחרים את הקמפיין המנצח לשנת 2013
אתר אייס שמח להציג את תחרות Extreme Concept 2013 בחסות איצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו. פאנל של שופטים ממגוון תחומים יבחרו מתוך הקמפיינים שהושקו במהלך 2013 את המהלך השיווקי-פרסומי שזז מהתבנית המוכרת למקומות חדשים ומפתיעים וראוי לזכות השנה בתואר.
לטובת המאחרים, דחינו את התאריך האחרון להגשת עבודות, שיהיה כעת ה-1 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013. בדומה לשנה שעברה, אנחנו מחפשים להכתיר את משרד הפרסום והלקוח שכיוונו גבוה, שהיו מספיק אמיצים ללכת על משהו שונה וניסו לארגן מחדש את החוקים בדיאלוג מול הקהל באמצעי המדיה הקיימים.
כל מה שאתם, משרדי הפרסום צריכים לעשות זה לשלוח אלינו, כבר עכשיו, קמפיין שלכם (אפשר יותר מאחד) שהושק במהלך שנת 2013 ולדעתכם עומד בהגדרה הזו. זה יכול להיות קמפיין בכל סדר גודל ובכל מדיה, בפרט שיהיה ללקוח קיים - גם פרו בונו. העבירו אלינו בקובץ ההגשה פרטים על הלקוח, המהלך והסבר עליו בכמה משפטים. לינקים, קרדיטים מלאים, קייס סטאדיס (קצרים), תמונות וכל דבר נוסף שאתם חושבים שיעזור לפאנל השופטים להבין את הרעיון ולמה הוא רעיון מנצח. העבודות שלכם יוצגו בפני פאנל השופטים שיעניק להן ציונים.
ואם כבר שופטים: להבדיל מרוב התחרויות בהן משתתפים משרדי הפרסום, ב-Extreme Concept המודל שונה במקצת. פאנל השופטים הייחודי אינו מבוסס על תעשיית הפרסום אלא מאנשים יצירתיים במגוון תחומים, מקולנוע עד אופנה, טלוויזיה, צילום, מוסיקה ועוד.
- Extreme Concept: המקומות הראשונים של הסטודנטים: מקאן, באומן וטוויסטד
- תחרות Extreme Concept: מה חשבו תלמידי החוג לפרסום בקרית אונו על העבודות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התאריך האחרון להגשת עבודות הוא ה-1 בינואר. הזוכה יוכרז בסוף ינואר 2013. משרדי פרסום שמעוניינים להשתתף ולא נעשתה אליהם פנייה מצד אייס מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל [email protected] או [email protected].
התחרות בחסות: איצטרובל מדיה והחוג לפרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו
חברת
החברה מציעה פרסום בתוך, ועל גבי מוניות שירות במגוון ערים מובילות בישראל, מבאר שבע ועד חיפה, עם דגש על העיר תל אביב. לחברה יש הסכמי עבודה עם רוב תאגידי מוניות השירות הפועלים בפרישה ארצית. היא מציעה למפרסמים חבילות פרסום שונות שכוללות עיטוף מוניות, כיסוי ראש בתוך המונית וכן מסכם דיגיטליים. על פי נתוני החברה, בסיכום חודשי, בעיר תל אביב לבדה נוסעים כמיליון איש במוניות השירות בקווים 4 ו-5. על פי נתוני משרד התחבורה, קווי השירות (מוניות שירות) הם המסיע השני בגודלו בישראל, אחרי האוטובוסים ולפני רכבת ישראל.
- פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הכוכב הבא בראש הפריים טיים
לדברי שאער: "קווי השירות הם המדיה היחידה בתנועה שמעניקה ללקוחות ציר תנועה קבוע, שלא משתנה, להבדיל ממדיות אחרות בתנועה. מפרסמים שמעוניינים בצירי תנועה קבועים שחולפים ליד נקודות אסטרטגיות, למשל טיב טעם סיטי או שופרסל שלי יכולים להפיק מכך תועלת מקסימלית". בין לקוחותיה המובילים של החברה נמנים: טיב טעם, שופרסל, הולמס פלייס, דיזינגוף סנטר ועוד. החברה חולשת על ערים מובילות בארץ כגון: תל אביב, נתניה, ראשון לציון, רמת גן, באר שבע, חיפה, אשדוד ועוד.
במסגרת החסות תעניק איצטרובל מדיה למשרד הפרסום הזוכה, קמפיין פרסום בקו מוניות השירות 4 ו-5 בתל אביב, שכולל 5 מיניבוסים, כיסויים למושבי ראש ומסכים, למשך חודש שלם.
במקביל לסגל המרצים שכולל פרופסורים ודוקטורים מן האקדמיה, ואנשי פרסום מן התעשייה, החוג עובד בשיתוף פעולה עם איגוד הפרסום ובמסגרת זו תלמידי שנה ג' משתתפים במספר קורסים הנערכית בבצפר - בית הספר לפרסום של האיגוד.
לדברי מיכל שפירא, ראש החוג: "באופן עקרוני התואר מתאים בראש ובראשונה לסוג האנשים קודם שהתחום מעניין אותו. עד כה, כדי ללמוד פרסום ותקשורת שיווקית באופן אקדמי, סטודנטים נדרשו לבחור בהתמחויות אלו במסגרת תארים אחרים כגון מנהל עסקים, כך שהנגיעה לתחום היא שולית. בחוג שלנו, אתה למעשה לומד 3 שנים לתואר שכל כולו מוקדש לפרסום, מיתוג ושיווק, ולא רק מנקודת המבט של משרדי הפרסום אלא גם מצד הלקוח. תחומים נוספים שהחוג שם עליהם דגש הם ניו מדיה ו-PR.
לדברי שפירא "למרות הפנייה לסטודנטים שמעוניינים להשתלב בתחום הפרסום, מדיה ו-PR, החוג מיועד גם לאנשים שעדיין מתלבטים לגבי הכיוון המועדף עליהם. לאנשים שחיים מותגים ורשתות חברתיות, יש כאן אפשרות לעשות זאת בצורה מקצועית ואקדמית".
ראשי החוג הם ד"ר מיכל שפירא ראש ופרופ' מיכאל פרי. על סגל המרצים נמנים: ירון זליכה, ד"ר אילן רחימי, ד"ר ארז יעקבי, וכן בכירי התעשייה נורית דאבוש, אלון הוכדורף, איתן כסיף מקנטאר מדיה, אביב בושינסקי, אבינועם ברוג, יוסי ארועטי ממשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS ונוספים.
בנוסף, הסטודנטים נחשפים למרצים אורחים כמו אמיר גיא יו"ר איגוד הפרסום ומבעלי אדלר חומסקי, יגאל בראון מנכ"ל האיגוד, יוסי לובטון מנכ"ל באומן בר ריבנאי, ריצ'י הנטר מנכ"ל מקאן אריקסון, יגאל שמיר וגיל סמסונוב מגליקמן נטלר סמסונוב ועוד. אייל ארד בגזרת ה-PR ואף מפכ"ל המשטרה שהרצה בפני הסטודנטים על מערך ההסברה של המשטרה והקשר עם הציבור.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
