הקליפ של וניה היימן ואינטרלוד לדילן: מקום ראשון ב-BESTADS אינטראקטיב

כמו אבן מתגלגלת. הקליפ האינטראקטיבי המופלא שהציגה החברה של יוני בלוך, בבימויו של וניה היימן זוכה לכבוד המגיע לו מאתר הפרסום הבינלאומי
משה בנימין |

כל הסופרלטיבים שניתן להעלות בדמיון כבר נאמרו ונכתבו על הקליפ האינטראקטיבי שהפיקה חברת אינטרלוד (Interlude) האמריקאית של יוני בלוך עבור בוב דילן, לשיר: Like A Rolling Stone בבימויו של וניה היימן הישראלי.

לאחר החשיפה האדירה לה זכה הקליפ מסביב לעולם, הגיע שלב קשירת הכתרים. אתר הפרסום הבינלאומי BESTADS שמדי שבוע מדרג את מהלכי הפרסום הטובים בעולם במגוון קטגוריות כמו פרינט, טלוויזיה, חוצות ורדיו בחר בקליפ למהלך הדיגיטל הטוב ביותר.

כזכור, בקליפ המדובר נראה מעין מסך טלוויזיה שבו מאות ערוצים שונים, כאשר הגולש יכול לזפזפ בין הערוצים ולשלוט על הווליום. בערוצים השונים שכוללים תכניות אירוח, מהדורות חדשות מכל העולם (כולל את חדשות 2 עם דני קושמרו מישראל), אירועי ספורט, תכניות מצוירות, תחזיות מזג אוויר ועוד, מסונכרנים כל המופיעים על המסך לפי מילות השיר, כך שבכל ערוץ הדמויות שרות למעשה את השיר באופן מתואם, שויזואלית עובד באופן מצוין.

לצפייה בגרסה המלאה של הקליפ - לחצו כאן

טעימה מהקליפ - גרסה מקוצרת

קרדיטים: במאי: וניה היימן, קופי: נתן שוטנפלס, קריאייטיב: דניאל ברק, מפקיקות: ליה מאייר-סומר, סטייסי ווהן, מפיק בכיר: ליהוא רוטר, תמרה הראל-כהן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.