הקליפ של וניה היימן ואינטרלוד לדילן: מקום ראשון ב-BESTADS אינטראקטיב
כל הסופרלטיבים שניתן להעלות בדמיון כבר נאמרו ונכתבו על הקליפ האינטראקטיבי שהפיקה חברת אינטרלוד (Interlude) האמריקאית של יוני בלוך עבור בוב דילן, לשיר: Like A Rolling Stone בבימויו של וניה היימן הישראלי.
לאחר החשיפה האדירה לה זכה הקליפ מסביב לעולם, הגיע שלב קשירת הכתרים. אתר הפרסום הבינלאומי
כזכור, בקליפ המדובר נראה מעין מסך טלוויזיה שבו מאות ערוצים שונים, כאשר הגולש יכול לזפזפ בין הערוצים ולשלוט על הווליום. בערוצים השונים שכוללים תכניות אירוח, מהדורות חדשות מכל העולם (כולל את חדשות 2 עם דני קושמרו מישראל), אירועי ספורט, תכניות מצוירות, תחזיות מזג אוויר ועוד, מסונכרנים כל המופיעים על המסך לפי מילות השיר, כך שבכל ערוץ הדמויות שרות למעשה את השיר באופן מתואם, שויזואלית עובד באופן מצוין.
לצפייה בגרסה המלאה של הקליפ -
טעימה מהקליפ - גרסה מקוצרת
קרדיטים: במאי: וניה היימן, קופי: נתן שוטנפלס, קריאייטיב: דניאל ברק, מפקיקות: ליה מאייר-סומר, סטייסי ווהן, מפיק בכיר: ליהוא רוטר, תמרה הראל-כהן.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.