TOP5 DIGITAL

היינקן מציגה: האפליקצייה המבריקה שתשגע את אוהדי הכדורגל מסביב לעולם

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים מסביב לעולם. עוד במדור: קוריאינים רוקדים עבור בקבוק קולה ולקסוס מפיחה חיים בפרינט

בוקר טוב, ארזתם לבד? מישהו נתן לכם משהו להעביר? אני מקווה שאתם מוכנים לטיסה מסביב לעולם עם עוד סקירה של כמה מהפעילויות הדיגיטליות שקרו בעולם.

והפעם אנו נבקר בקוריאה ונראה מה קוקה קולה עשתה שוב עם מכונת משקאות, נטוס לפריז ונראה מה קורה שם מתחת לבגדים (הייי סקס מוכר), נעצור בארה"ב כי חייבים לראות מה עשתה לקסוס, נשוט לנו עד אנגליה ונראה איך סרט ויראלי משתלב עם פעילות פייסבוק ואח"כ נסיים עם ליגת האלופות והיינקן ואפליקציה שמשגעת את אירופה. אז, תחגרו חגורות כי ראובני פרידן Top Digital - מתחילים!

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

תרקוד היא אמרה לי תרקוד

קוקה קולה והשטויות שלה. במסגרת הקמפיין שלה "אלו דברים מטומטמים אנשים יעשו בשביל משקה חינם" (כמובן שזה לא השם... אבל בטח משהו קליט יותר), הציבה קוקה קולה בקוריאה מכונת משקאות שהדרך להוציא ממנה פחית היא פשוט לרקוד מולה.

אז עוד פעם קוקה קולה משלמת עולם דיגיטלי עם העולם האמיתי ומעניקה אחלה חוויה לצרכנים. דרך אגב, זה חלק מפרויקט "האושר" שקוקה קולה מריצים כבר הרבה מאוד זמן (למי שחשב ששם הקמפיין שציינתי בהתחלה נכון)

להרחיק מהאישה ומהילדים

Wonderbra השיקו את קו ההלבשה התחתונה שלהם עם טכנולוגיית אוגמנטד ריאליטי. במודעות ובשלטי החוצות הציבו בחורה לבושה ובאמצעות אפליקציה יכולת לראות מה לובשת הבחורה מתחת לבגדים. אחלה רעיון. אחלה ביצוע (היה מדליק יותר אם זה היה ווידיאו)

זה חי! זה חי!

ואם כבר דיברנו על מודעות אינטראקטיביות (עם עזרה), אז הינה באה לקסוס (ולמי שהקשיב בשיעור האחרון הבאתי לכם מודעה אינטראקטיבית שהיא עשתה בטור הקודם) והפכה מודעת פרינט יבשה למודעה אינטראקטיבית נפלאה. פשוט תשימו את ה-iPad מתחת למודעה ו-WOW

זה לא נחשב אם...

יש לא מעט דרכים לעשות פעילות "ספרו לנו..." במדיה החברתית (פעילות שבה המותג מבקש מהגולשים לספר על X או לתת דוגמאות ל- Y בכדי לזכות בפרסים). אבל הנה מגיעה לה חברת KFC ויוצרת סרט ויראלי לפעילות ספרו לנו פשוטה שמקפיצה את הפעילות כמה רמות למעלה.

KFC השקיה תפריט עם מנות מופחתות קלוריות. בפעילות הפייסבוק שלהם המבשרת את השקת המאכלים החדשים הם ביקשו מהגולשים להשלים את המשפט שכל אדם שבדיאטה אומר לעצמו: "זה לא נחשב אם..." הסרט השיג למעלה ממיליון צפיות והדף שלהם בפייסבוק מופצץ במשפטים. יופי יופי יופי

למעבר לאפליקציה

אני מהמר שהרעיון הבא הוא אפליקציה

הייניקן (נותנת החסות הרשמית למשחקי ליגת האלופות) השיקה אפליקציה סלולרית אשר הינה בעצם רשת חברתית לצופי ואוהדי ליגת האלופות. בזמן משחקים הם יכולים לשחק מול חברים על מה שקורה במגרש (מתי קרן, מתי שער, מתי כרטיס אדום, מתי בחור ערום יפרוץ למגרש.. הבנתם את הרעיון...). יופי של אפליקציה.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן IPG

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קרסיק 15/10/2012 00:29
    הגב לתגובה זו
    אני רציני
  • 2.
    copy 14/10/2012 16:56
    הגב לתגובה זו
    לא הייתי מתקין את האפליקציה בשביל לראות גלגלים זזים.
  • 1.
    ארז 14/10/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    האפליקציה ממש לא חדשה, וזה ממש לא רעיון מקורי... אפילו היה משהו בישראל בזמן היורו ואפילו מדובר ברעיון של פרסומאים... קראו לאתר "מה אתה ילד". פלנר, תחקור!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״