פעילות ויראלית מנצחת ללא עלות בפחות משבוע? מסתבר שעם Halo4 זה אפשרי
אני מקווה שיש לכם חיבור לאינטרנט בסוכה, כי יש לנו יופי של פעילויות שהיו בשבועיים האחרונים בעולם. אז מי האושפיזין שלנו להיום? מותג רכב שהכין מודעת פרינט אינטראקטיבית, שימוש חכם במדיה למציאת ילדים אבודים, קניית מוצרים באמצעות ציוץ בטוויטר, השקת משחק חדש רק באמצעות המדיה החברתית וחברת ייעוץ בנקאית אחת שעשתה אחלה סרט ויראלי.מוכנים? תמסרו לשלומית ד"ש ויאללה ראובני פרידן Top Digital - מתחילים!
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
ועד שיהיה לנו נייר אלקטרוני...
לקסוס משיקה רכב חדש, ורוצה לחשוף לכמה שיותר אנשים את המסך המיוחד והפיצ'רים המיוחדים שיש להם ברכב. אז במקום לתת לכל אחד לקסוס במתנה, באסה, הם החליטו לעשות מודעה בעיתון אינטראקטיבית (נשמע מפוצץ אבל האמת די פשוט). הם ביקשו מהקוראים להניח את הטלפון החכם שלהם על המודעה ובאמצעות טכנולוגיית AR הטלפון שימש כמסך של הרכב. חשיבה יפה מאוד. הביצוע היה יכול להיות הרבה יותר מרשים (במקום להשתמש בווידיאו שיעשו אפליקציה מדליקה של טאצ')
העמוד אינו נמצא. וגם הילד
המרכז האירופאי למציאת ילדים אבודים יצא עם פעילות לבעלי אתרים בלבד, ורתם אותם לתרום שטח מדיה ייחודי באתרים שלהם למען המטרה למציאת ילדים אבודים. כידוע לכם, בכל אתר לפעמים יש הפנייה ל"העמוד אינו נמצא", זה יכול להיות לינק לא טוב או עמוד שירד מהאוויר. בעלי האתרים יתבקשו להציב בעמוד הזה ביחד עם הודעת השגיאה גם תמונה ופרטים של ילד אובד. רעיון יפה מאוד.
צייצי לי 2 חלב וקוטג'
הרבה מותגים אומרים לעצמם - איך אני יכול לייצר התנסות במוצר שהיא מדליקה, ממכרת וגם יש לה היבט ויראלי? קלוגס הביאו אותה ברעיון לא רע דווקא. הם פתחו חנות של מוצרים חדשים שלהם שאתה יכול לרכוש אותם באמצעות ציוץ בטוויטר על המוצר. צייצת? קיבלת! גם התנסות וגם כל החברים שלך מקבלים המלצה.
מרכיבים השקה
מי מכיר XBOX? מעולה! מי מכיר את המשחק Halo? יופי! (אה.. לא מכירים? באסה... אבל לא נורא) אז xbox רצו להשיק את המשחק החדש בסדרת halo - halo4. בשביל זה הם ביקשו ממשרד הפרסום לארגן להם קמפיין 6 ימים לפני ההשקה (הייי זה קורה גם בחו"ל). אז המשרד חשב על אחלה פתרון וגם הביא אותה בסרט קייס-סטאדי ממש מדליק. צפייה נעימה: http://www.youtube.com/watch?
אני מרגיש שאתם קוראים את השורה הזו עכשיו
מעשה במגיד עתידות, חברת ייעוץ, אזרחים תמימים וסרט ויראלי אחד שבשבוע הביא למעלה מ- 4 מיליון צפיות. מה עושה חברת ייעוץ (בנושא פיקוח בנקים וכו') בכדי להגיד לנו שאנחנו צריכים אותה? מראה בצורה מאוד מעניינת איך כל נושא הבטיחות באינטרנט לוקה בחסר. בעולם שבו אנו חיים שכל החיים שלנו ברשת, אנחנו חשופים, ופבלפין (החברה) ידעה לנצל זאת מצוין.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן IPG
- 1.גל מזי"א 03/10/2012 10:24הגב לתגובה זותמשיכו ככה, נהדר לעקוב ולהתעדכן
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
