TOP5 DIGITAL

הקמפיין ההזוי של אולד ספייס; ואיך מושכים את ה-Happy Hour בפאב

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: ג'יימס פרנקו בסרטון ויראלי לסמסונג ו'נורטון' קונה לגולשים מודעות
דורון לוינשטיין |
לפני שנתחיל עם בהלת החגים, בואו נצפה בכמה מהמהלכים הדיגיטליים מהשבועיים האחרונים. נתחיל עם Old spice ומפגן השרירים שלה (או של הפרזנטור), נמשיך עם Budweiser והפתרון המדליק שלה להארכת ה- happy hour, נראה איך חברת נורטון מביאה רעיון פשוט וחכם, נקפוץ להולנד ונצפה בבירה מקומית שמייצרת התנסות בקמפיין חוצה מדיה ונסיים עם סרט ויראלי של סמסונג שגרף בשבועיים יותר מ- 3 מיליון צפיות. מוכנים? יאללה, ראובני פרידן Top digital - מתחילים. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן שרירי המוסיקה old spice יצאו עם קמפיין נפלא בשיתוף אתר הווידיאו Vimeo. טרי קרוז, הפרזנטור החדש ישן של Old spice מזמין את הגולשים ליצור מוסיקה באמצעות מגוון גדול של כלים אשר מתנגנים באמצעות השרירים שלו. המשך נפלא לקו של החברה שנמשך כבר תקופה ארוכה והפעם עם מעורבות גולשים עם ביצוע נפלא. כנסו, צפו בסרטון ובסופו תתחילו להקיש על כל הכפתורים במקלדת:

Old Spice Muscle Music from Terry Crews on Vimeo.

עניין של זמן איזה מעצבן זה לגלות שה- happy hour בפאב נגמרה. Budweiser עם פעילות חכמה בפאבים שמאפשרת לנוכחים להאריך את ה- happy hour כל פעם שהם קונים בירה (של Budweiser כן). כל בקבוק בירה מגיע עם תחתית לבקבוק שעליה קוד QR שפשוט מוסיף עוד דקות למכונת ה- happy hour שסופרת את הדקות אחורה עד לסיומה. רעיון נפלא, מהנה, מצחיק שמעודד התנסות במוצר ורכישתו, ואת כל זה הוא עושה באמצעות אינטראקציה דיגיטלית בעולם הפיזי. חפשו מי שיקדם אתכם חברת נורטון יצאה עם פעילות שמנצל נפלא את פלטפורמת הקידום הממומן בגוגל. רוצה להיות ראשון כאשר מחפשים את השם שלך? נורטון ממנת לך מודעות. רעיון יפה מאוד וכל כך פשוט שמעניק utility לגולש הפרטי, וגם מעביר את תחושת השליטה והביטחון שנורטון מספקים. כל זה בשביל בירה? כן! גרולש היא בירה הולנדית שיצאה עם פעילות לעודד התנסות בקרב קהל היעד שלה. איך הם עשו את זה? שילוב של סרט טלוויזיה, מובייל, אתר אינטרנט ועמדות מכירה. הצרכן רואה את סרט הטלוויזיה שמפנה אותו לאתר. באתר הוא מתבקש לשלוח SMS לדמות בסרט, אשר שולחת לו בחזרה קופון לקבלת מארז שישייה ואף מפנה אותו לחנות הקרובה לביתו לצורך מימוש הקופון. הפקה יפה מאוד, מושקעת, שבטוח מעלה את אחוז הניצול של אותו קופון. לא לגברים בפינת הסרט הוויראלי, מגיעה סמסונג עם הטאבלט note 10.1. לצורך הסרט הם לקחו את השחקן ג'יימס פרנקו. הסרט מציג את היכולות הנפלאות של הטאבלט וגם מחזק את ההבטחה הפרסומית שלהם. הסרט חמוד, קצת מצחיק וגם הגיע ליותר מ-3 מיליון צפיות בשבועיים. המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״