לקוחה עצבנית שמקללת מככבת בקמפיין; ואפליקציה ש'חוטפת' לקוחות מהמתחרים
בוקר טוב, היו לנו שבועיים מאוד דיגיטליים בעולם, מוכנים למסע? נטוס לדרום אפריקה ונראה איזו פעילות מתאימה למותג הרכב של המדינה, נצפה במחזמר דיגיטלי פרסונאלי של אינטל, נעצור בגוואטמלה ונראה איך גורמים לצרכנים לעבור מחנות המתחרה לחנות שלך, נקפוץ לניו יורק ונצפה בפעילות קד"מ שהפכה לסרט ויראלי והדובדבן לסיום - איך תלונה כועסת של לקוחה הופכת לפרסום ויראלי חיובי? ראובני פרידן Top digital - מתחילים...
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
כל פינה פולקסוואגן
כשמותג רוצה לומר שהוא הכי נפוץ, הכי גדול, הכי מוכר - הוא פשוט מראה את זה. בדרום אפריקה מוכרים פולקסוואגן לאורך השנים כמו משוגעים, ואם אתה רכב כל כך נפוץ למה שלא תהפוך את זה למשחק אינטרנטי מאוד ממכר? (תאמינו לי. שיחקתי ונתקעתי במשחק 40 דקות). שיתוף פעולה בין google earth לפולקסוואגן מזמין את הגולשים להיכנס לאתר ולסמן כמה שיותר רכבי פולקסוואגן שהם רואים בערים של דרום אפריקה. כמובן שיש זוכים וכו'.
פעילות מאוד יפה.
מחזמר עלי? לא הייתם צריכים
ראינו כבר לא מעט פעילויות שמשתמשות בנתונים שלנו בפייסבוק ויוצרות לנו איזה סרטון מדליק עם התמונות שלנו, סטטוסים שלנו, חברים שלנו ועוד ועוד ועוד. והנה מגיעה לה אינטל ומביאה עוד פעילות כזו. ביחד עם המעבר על הטיימליין שלך אינטל מכניסה כל מיני תאריכים לפיתוחים שנעשו במהלך השנים וכמובן חושפת את ההווה (הרי צריך לקדם משהו). ממליץ לכם לנסות. באמת חמוד.
רוץ פורסט רוץ... בשביל הנחה
רעיון מעולה איך למשוך אנשים לחנות שלך בקניון. בגוואטמלה ישנה חנות נעלים שמתמודדת בקניון עם חנויות כמו נייקי, אדידס ועוד. אז איך גורמים ללקוחות שנכנסו לחנות המתחרה לבוא דווקא אליהם? ברגע שלקוח נכנס לאחת מהחנויות המתחרות, באמצעות GPS וכנראה אפליקציה של החנות שהגולש הוריד, עולה לו הודעה על הנחה בצורת טיימר שיורד ככל שהשניות עוברות. בכדי לעצור את הטיימר הוא חייב להגיע לחנות כמה שיותר מהר. רעיון באמת מעולה.
ראיתי דברים מוזרים יותר בניו יורק
והפעם פעילות קד"מ שהפכה לסרט ויראלי מוצלח מאוד. כנראה הדרך הטובה ביותר למנוע ביטול של סדרת טלוויזיה על זומבים, היא לפזר אותם ברחובות ניו יורק. זה מה שעשו, והתגובות בלייב של האנשים רק הפכו את זה למצחיק הרבה יותר. למעלה מ- 3 מיליון צפיות בפחות משבוע ימים.
אין פרסום שלילי
מאז כניסת המותגים לפייסבוק, לא מעט מותגים מפחדים מ"תגובות שליליות" של צרכנים על "הקיר". מפחדים שבפייסבוק כל תלונה של לקוח תפרוש כנפיים ותצית אש שתפגע במותג. יש הרבה אמת בחשש הזה, אבל הנה מותג עם ביצים שהפך תלונה של לקוחה לפרסום אפקטיבי וחיובי. בבית קולנוע בארה"ב לא מסכימים שהלקוחות ישתמשו בנייד שלהם ל- SMS או שיחות - ומי שמשתמש בנייד שלו במהלך סרט מעיפים אותו החוצה! משמים נפלה להם לקוחה שהוכיחה שהחוק של בית הקולנוע הוא דרך חיים ונתנה להם במתנה הרמה להנחתה של פרסום ויראלי מדהים. קרוב ל- 3 מיליון צפיות ביו טיוב על תלונה של לקוח והתגובות של הגולשים: "איזה בית קולנוע מדליק!!!".
שיהיה לכולנו שבוע דיגיטלי אולימפי.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG
- 2.ס. 06/08/2012 10:00הגב לתגובה זואת האמת ציפיתי מגוגל ליותר, אם כבר פיתחו דבר כזה, תנו לנו עוד דקה אחת!!!!!
- 1.בואו נדייק 05/08/2012 12:24הגב לתגובה זוהסרטון של הזומבים לא בא לקדם השקת תוכנית, אלא למנוע את הביטול שלה. שם הקמפיין היה "עדיף שיהיו בטלוויזיה מאשר ברחובות"... אייס... זו הייתה כתבה שלכם... http://ice.co.il/article/view/329656
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
