הזוכים באריה השואג: היח"צ לפרס הנובל של פרופ' שכטמן וקמפיין 7 פלאי עולם
איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל קיים אמש (יום א') את תחרות 'האריה השואג' לשנת 2012, באירוע שהתקיים במוזיאון תל אביב לאמנות. לאירוע הגיעו מאות יועצי תקשורת, וגם שר התיירות סטס מיסז'ניקוב. השנה הוגשו לתחרות מעל 40 קמפיינים.
את תואר יקיר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור לשנה זו קיבל קרלוס בגס, נשיא קבוצת 'יפעת'. האיגוד מסר כי "בגס הוא חלוץ ופורץ דרך בשדה ניטור המידע התקשורתי וניתוחו העסקי, מעל ל-39 שנים. בחשיבה טכנולוגית, יצר מערכת תומכת המלווה את ענף הייעוץ התקשורתי והדוברות ומהווה כלי עבודה ראשון המאפשר להעניק שירות איכותי, חדשני ועדכני בזמן אמת".
בשיקוליה ציינה הנהלת האיגוד כי "בגס השכיל מתחילת ייסודו של האיגוד לייצר שותפות מקצועית אמיתית, לאורך שנים, בכל הקשור לארגז הכלים המקצועי של העוסקים במקצוע". את הפרס מטעם האיגוד קיבל בגס, מנשיא האיגוד דוד נוימן, ותא"ל במיל' אפרים לפיד, יקיר האיגוד בשנה שעברה.
בקטגוריית 'קמפיין בינלאומי' זכה משרד התיירות על קמפיין לבחירת ים המלח לאחד מ-7 פלאי תבל, כאשר משרד 'לייבוביץ ברגר' והמועצה האזורית מגילות ים המלח, קיבלו את הציון לשבח. שר התיירות הגיע לקבל את הפרס. בקטגוריית 'קמפיין ציבורי - קמפיין השנה' זכה משרד 'בן חורין אלכסנדרוביץ' עבור המאבק בחוק טל מטעם הפורום לשוויון בנטל.
בקטגוריית 'טכנולוגיה' זכה הטכניון בחיפה ומשרד יחסי הציבור 'מסר אחד' על זכייתו של פרופ' דן שכטמן בפרס נובל לכימיה.
בקטגוריית 'מוצרי צריכה' זכה משרד 'גלעד תקשורת' על ביקור שף ברילה בישראל. בציון לשבח בקטגוריה זו זכה משרד 'שטרן אריאלי יחסי ציבור' על קמפיין יום הולדת 161 למותג הוויסקי ג'ק דניאלס של חברת אקרמן.
בקטגוריית 'קמפיין תאגידי' זכה משרד 'בן חורין אלכסנדרוביץ', על קמפיין המכללה האקדמית ספיר.
בקטגוריית 'קמעונאות' זכה משרד 'טריווקס סאסי אהרוני' על קמפיין "בנזין זה רק בנזין - למה לשלם יותר" של רשת תחנות הדלק TEN.
בקטגוריית 'מגזר שלישי' זכו 'אטד תקשורת' ו'לילך דומניגז', על קמפיין חודש בריאות הנפש של עמותת אנוש.
בקטגוריית 'מגזרים' זכה משרד 'תאברי תקשורת שיווקית ויחסי ציבור' על קמפיין תחרות כישרונות 'מיוזיקס 3' לחברת פלאפון. בקטגוריית 'אירועי תרבות וספורט' זכה משרד 'בן חורין אלכסנדרוביץ' על קמפיין מרתון ירושלים עבור עיריית ירושלים.
בקטגוריית 'קמפיין דיגיטל' זכה משרד 'שטרן אריאלי' על השקה תלת מימדית לאבקת כביסה אריאל עבור פרוקטור אנד גמבל. בקטגוריית 'תיירות' זכה משרד 'אטד תקשורת' על קמפיין קידום התיירות הדרוזית והצ'רקסית.
בקטגוריית 'גור אריה' זכה Adventure IDC - פרויקט יחסי הציבור במרכז הבינתחומי הרצליה והסטודנטיות גילי לזרוביץ, ליאור עובדיה, עדי לוריא, עדי ברגר-שוחטמן, איילת דותן ומיכל קיפניס על תוכנית לעמותת אתגרים.
גילוי נאות: קבוצת 'יפעת' היא חברה אחות של קבוצת 'קו מנחה' המפעילה את אתר אייס
- 16.נועם חי 24/07/2012 21:52הגב לתגובה זוחבר'ה, התחרות הזו היא בשבילכם ולמענכם ולמען החשיפה וההכרה של התחום לכלל לקוחותיכם והציבור. זהו סוג האירועים שמעלים לסדר היום את התחום, חשיבותו ומשמעותו. אני מציע שבמקום להשמיץ, לרמוז ל"פוליטקות לא כשרות" ועוד כל מיני ריעין ומבישין. אם אתם כלכך מוכשרים ב"לייעץ" אז אנא-תפנו את המשאבים שלכם להצטרפות לאיגוד (שטוב שייש לכם כזה), ותנסו באמת להתמודד בתחרות האריה - כי למרות שאתם מוערכים ע"י הלקוח שלכם אין הוא משקף את רמת היצירתיות, אובייקטיביות והמקצועיות שבה קיימתם קמפיין כזה או אחר. עיניים מהתחום שיתנו לכם ציון זה כבר משהו אחר: תחשבו על זה כעל בקרת איכות לעבודה, תוכן וליצירתיות שלכם! ותחשבו על זה... גלוי נאות: אני לא דובר ולא יחצ"ן- רק צופה מהצד.
- 15.גלי 23/07/2012 22:39הגב לתגובה זושמעתי כתבה מפרגנת בקול ישראל ואפילו גלובס שתמיד עושים לנו בעיות להכניס אייטם, כתבו מאוד יפה על האירוע. הגיע הזמן!
- 14.אריה 23/07/2012 16:39הגב לתגובה זומשרד קקמייקה המנוהל על ידי ילד מבוהל חסר כריזמה ואישה בגיל העמידה. אתר אינטרנט מגעיל ותפיחות עצמיות על השכם לא יובילו אתכם קדימה.
- 13.אוריתוש שהייתה שם 23/07/2012 16:21הגב לתגובה זוסחטיין לאיגוד! עשיתם יופי של עבודה. אין על פופי אריאלי! יישר כוח לכל העוסקים במלאכה.
- 12.סיגל 23/07/2012 16:20הגב לתגובה זואז על מה בדיוק מוענק הפרס?? ועוד משהו- הוא לא היה רק ב-2012??? למה הוא משתתף ברשימת הקמפיינים שהיו ב- 2011???
- 11.בעעע 23/07/2012 15:59הגב לתגובה זוהיו לה מה שנקרא "יחסי ציבור חלשים"
- שני 23/07/2012 18:36הגב לתגובה זוחוץ מידיעות היה גם בגלובס וע"פ מס' העיתונאים שבאו לסקר את האירוע, סביר להניח שיהיה גם במעריב, ידיעות ושות'
- קראנו. לא מצאנו (ל"ת)סורי 23/07/2012 18:58
- דנה 23/07/2012 16:18הגב לתגובה זוהיו כל מיני אייטמים לקראת האירוע, כמו למשל אצל רז שכניק בממון. אני מניחה שעוד יהיה לזה סיקור מחר.
- 10.אוי כמה עלוב. כל מי שטרח להגיש זכה (ל"ת)פאתטי 23/07/2012 15:52הגב לתגובה זו
- 9.תוהה 23/07/2012 14:36הגב לתגובה זוחבר'ה מה קורה כאן?! אף אחד לא שם לב אבל בנזק
- נו באמת... הפסדת בקטגוריה ואת לא מפסיקה לטחון (ל"ת)גילי 23/07/2012 21:34הגב לתגובה זו
- 8.דרור סטודנט לשיווק ו 23/07/2012 14:34הגב לתגובה זוקבלו תיקון!!! בנזין אינו בקטגוריה של קמונעאות
- 7.תוהה 23/07/2012 14:32הגב לתגובה זוחבר'ה מה קורה כאן?! אף אחד לא שם לב אבל בנזין זה בכלל לא בקטגוריה של קמונעאות !!!!!! מתפלא על השופטים. הייתכן שהכל מכור
- וואלה נכון (ל"ת)דניאלה יחסי ציבור 23/07/2012 18:38הגב לתגובה זו
- 6.לא היה ולא יהיה 23/07/2012 14:28הגב לתגובה זוהסתכלתי על רשימת הזוכים ותסלחי לי שאת מרביתם אני כלל לא מכיר. היכן המשרדים הגדולים: רהב, שלמור, צור, מורל, דחבש שרף ועוד... לצערנו התחרות הזו לא מייצגת את העשייה בענף
- קמפינסקי 23/07/2012 17:16הגב לתגובה זוגם לא ראיתי שם את ארד תקשורת, דניאלה רייבנבך, דבי תקשורת, דני לוי, גלאי תקשורת, GCS, גיתם פורטר, ניסים דואק, כהן רימון
- ליאורה 23/07/2012 21:39ראשית כל ישנם משרדים גדולים שלא מעוניינים לחשוף שיטות עבודה ולכן לא משתתפים בתחרות. מדי שנה דניאלה רייבנבך משתתפת בתחרות וכך גם עמירם פליישר, דורן תקשורת השתתפו בעבר. שטרן אריאלי משתתפים מדי שנה, גיל-עד משתתפים כמעט מדי שנה, ואלו הן רק דומאות. כך שאין מה להלין על כך שהתחרות לא מייצגת את הענף. מתכונת התחרות שונתה והותאמה לתחרויות הבינלאומיות. מזמינה אתכם להציץ בספר התחרות שחולק אתמול.
- 5.תחרות מטופשת (ל"ת)אריה ש. 23/07/2012 10:55הגב לתגובה זו
- חורין וחבריו 23/07/2012 14:30הגב לתגובה זואם אתם רוצים להיות ברמה של הגדולים אז זו לא הדרך. תזכירו לי אילו קמפיינים משמעותיים באמת הובלתם?? את בן חורין אני מבין הוא ילד כאפות אבל את אלכסנדרוביץ ממך הייתי מצפה ליותר
- דן בן-יעקב 23/07/2012 14:01הגב לתגובה זותמהני מה מניע את מי שכתב "תחרות טפשית"? אולי זה מעיד על עוצמת "חוכמתו" ???..............
- 4.איתן הרשקו 23/07/2012 10:30הגב לתגובה זוכל הכבוד לכל העושים במלאכה ומיוחד לאיציק כגן האירוע היה ברמה גבוהה ביותר ונותן כבוד רב לכל העוסקים במקצוע הייעוץ התקשורתי, יחסי הציבור והדוברות ושוב כל הכבוד.
- 3.אבן ירושלמית, 23/07/2012 08:14הגב לתגובה זוברכות מקרב לב לפיני קבסה ולמשרד מסר 1 על הזכייה באריה השואג, שאגות האריה הגיעו אמש עד למשרדי החברה ברח כנפי נשרים בירושלים. ברכות על העבודה אין על פיני ועל צוות המשרד.
- 2.מה, כל מי שהגיש זכה? (ל"ת)יעל 23/07/2012 01:17הגב לתגובה זו
- ליאורה לייבוביץ 23/07/2012 11:26הגב לתגובה זוכמרכזת התחרות אני עונה על ההערה. לא. לא כל מי שהגיש זכה. הוגשו 43 עבודות מתוכם זכו סה"כ 12. כך שלא כל מי שהגיש זכה. העבודות שזכו, קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר על ידי השופטים.
- רינה 23/07/2012 12:20בואו נעמיד דברים על דיוקם: כל מי ששילם על מועמדות - זכה בפרס. לא פלא שהמשרדים האמיתיים של יחסי הציבור לא משתתפים בטקס המביש הזה
- 1.גילה 23/07/2012 00:37הגב לתגובה זולאיגוד היח"צ, שאפו ענק על ההפקה כל הכבוד לריכוז התחרות ולליאורה שעבדה מצאת החמה עד צאת הנשמה עבור התחרות. שאו ברכה