TOP5 DIGITAL

אוהבים לעזור באיתור נעדרים בפייסבוק? אפליקציית השיתוף הכי חשובה כבר כאן

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים ויראליים שיצרו שיחה בעולם הדיגיטלי. פיתוח מדליק מקנדה: נרשמים לאפליקציה וברגע שיש מישהו שנעדר בסמוך למקום מגורייך, אוטומטית עולה פוסט בשמך על ה-wall

כמה סרטים ויראליים לא רעים בכלל, פעילות לאדם ההגון, ניצול מעולה של פלטפורמה מצליחה בכדי לעורר מודעות לאלימות נגד נשים ורעיון אחד קטן-גדול שמגייס את המדיה החברתית לעזור. ראובני פרידן Top Digital - יש מדוזות! יאללה מתחילים.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

כך יעשה לאיש שהבנק חפץ בעיקרו

כשבנק, נגיד באוסטרליה, רוצה להציע קרדיט הגון לאנשים הגונים הוא פשוט מחפש אותם, מוצא אותם ועושה להם פדיחות דיגיטליות בקניון. רעיון מדליק. אני קורא לו קד"ם דיגיטלי. צפייה הגונה:

יותר חזק מכל אזהרה על קופסא

הסרט הוויראלי הבא כבר הספיק לגעת במעל 2 מיליון איש בשבועיים. ככה זה כשהאמת נזרקת לך לפרצוף והורסת לך את זמן הסיגריה שלך. פעילות שטח חזקה ועוצמתית לאדם היחיד שחווה אותה, וחזקה לא פחות למיליוני האנשים שצפו בסרטון שלה ברחבי העולם. והאפקט? כמעט זהה. תחשבו על זה בפעם הבאה כשאתם מדליקים סיגריה:

מאפרת לפנים

מכירים את לורן לוק? לורן לוק היא בחורה צעירה שמעבירה קורסים לאיפור ברחבי יוטיוב. יש לה קרוב לחצי מיליון משתמשים רשומים בערוץ היו טיוב שלה, והסרטים שלה השיגו "רק" 126 וחצי מיליון צפיות (http://www.youtube.com/user/panacea81). ועכשיו נגיע לעיקר, כדי להילחם באלימות נגד נשים, העלתה לורן סרט המלמד נשים איך להתאפר בכדי להסתיר חבלות בפנים. הסרט עלה לפני מספר ימים וחצה את חצי מיליון הצופים. שימוש נפלא ב"סלב דיגיטלי" שיוצר אפקט ויראלי ומודעות עצומה.

קפסולת זמן ויראלית

והינה עוד סרט ויראלי מקסים ומצחיק. ערוך נפלא. ובאמת שכיף לצפות בו.

יוצר סרטים צילם אי שם בשנת 1992 את עצמו (כשהוא היה בן 12) פונה אל הגרסה המבוגרת ב- 20 שנה של עצמו. אההה וכמעט שכחתי, הסרט השיג בכמה ימים למעלה מ- 3.5 מיליון צפיות. בקטנה. ככה על הדרך.

הרשת החברתית למען הקהילה

סוף סוף ניצול חברתי וקהילתי חכם לפלטפורמה שחיה על שיתופיות. לא אחת אנו רואים כי עמוד הפייסבוק של המשטרה מפיץ תמונה בפייסבוק של נעדר ומבקש את עזרת הציבור, ומיד כולם נרתמים ועושים "שתף" לתמונה. בקנדה, חשבו על משהו קטן, למה שהגולש לא ירשם להפיץ את רשימת הנעדרים אוטומטית? אתה נרשם באתר, וברגע שיש מישהו שנעדר בסמוך למקום מגורייך, אוטומטית עולה פוסט בשמך על ה- wall לכל החברים. יופי.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גיל 08/07/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    איך המילה "מדליק" עובדת עם המילה "נעדרים"?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״