TOP5 DIGITAL

נכון שיש מהלך מקסים של לגו - אבל לא שכחנו לצרף גם סרטון מעודדות ויראלי

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מסביב לעולם. עוד במדור: הרחוב שלכם קטן מדי עבור סטריט ויו של גוגל? טוב שיש טויוטה IQ
דורון לוינשטיין |
השבוע נחזור ונסקור את הדברים שכולם מדברים עליהם. ראיתם את המשחק של גרמניה ופורטוגל אתמול? סתם, נעשה מה שאנחנו תמיד עושים. נצפה בפעילויות דיגיטליות מרשימות מהעולם. והפעם: נשחק קצת בלגו, נסע במכונית קטנה במיוחד, נתחבר לאליפות אירופה דרך פולקסוואגן, נשתעשע עם עננים מיוחדים ונצפה בסרט ויראלי של מעודדות. מוכנים? ראובני פרידן Top Digital - מתחילים. * לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן הלגו מתעורר לחיים המשחק המסורתי כנראה הבין שבעולם הדיגיטל הוא צריך לנכס לעצמו גם צד וירטואלי. אז מה הם עשו? חיברו את הלגו שלנו עם צ'יפ שמאפשר לתוכנה לזהות את המודל שבנית מלגו ולשחק איתו משחקי מחשב. תאמינו לי, פחות כואב לדרוך בחושך כשאתה יחף על iPad מאשר על קוביית לגו. להיכנס בגוגל בסטייל מהלך לא רע בכלל של טויוטה, שזיהו הזדמנות שנפלה להם לידיים והם ניצלו אותה מצוין. בבלגיה הושק ה- גוגל סטריט וויו. ומה גילו? שהרבה מקומות (סמטאות מאוד צרות) לא מופיעים במפות של גוגל. במקרה יש לטויוטה רכב קטן שנכנס בכל סמטה. ואת ההמשך פשוט תראו בסרטון. רק חבל שעכשיו כל פעם שמחפשים בבלגיה טויוטה בגוגל עולה הכתובית "האם התכוונת לשברולט?"

iQ Street View from iQ Street View on Vimeo.

שששש יש משחק! אליפות אירופה התחילה, ופולסוואגן נכנסה למצב מלחמה. כידוע לכם (ולכן) גרמניה תפגוש את הולנד בשלב הבתים (בבית המוות) בעוד מספר ימים. פולסוואגן גרמניה ופולסוואגן הולנד החליטו לאחד כוחות ולתת לגולשים אפשרות להכריע מי ינצח במשחק (כמובן שלא מדובר על מכירת משחקים בניגוד למקומות אחרים בעולם). הגולשים יכלו להתחבר דרך הסלולר או דרך הפייסבוק ולשחק נגד גולש במדינה השכנה. הקרב בעיצומו. יש הימור? זה לא טיל בליסטי רוסי כשאתה רוצה להשיק פתיחה של קניון חדש שכולו ללא תקרה, אתה פשוט מסתכל על השמים ועולה לך רעיון. פעילות יפה מאוד שמשלבת את הטוויטר והעולם האמיתי בכדי לייצר מודעות לפתיחתו של הקניון. תצפו, דווקא מדליק הקטע הזה. תנו לי א' אני לא יודע למה אני מופתע. אם אומרים לך שיש סרט שמשיק את גיליון בגדי הים של המעודדות של קבוצת הפוטבול של מיאמי - לא תצפה? הנה סרט שתוך כמה ימים בלבד עבר את 3 מיליון הצפיות. בברכת שער!!!!!! ושבוע דיגיטלי לכולם. המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״