TOP5 DIGITAL

בארגנטינה יעשו הכל כדי להוציא בירה מהמכונה; ובקהאם? וויראלי כמו תמיד

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם מהלכי הפרסום הדיגיטליים המובילים. עוד במדור: וולקסוואגן בקמפיין שבנוי מכל סרטוני החיקויים ההזויים ביוטיוב
דורון לוינשטיין |

אז איך היה החג, עשיתם על האש? אכלתם מצות? הדלקתם מדורות? אהה.. זה היה החג עם הגבינות. מדליק. טוב, חלאס עם חגים, בואו נראה מה היה לנו בעולם הדיגיטלי בשבועיים האחרונים. מוכנים? ראובני פרידן Top Digital מתחילים במזמור "סלינו על כתפינו..."

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

בתופים במחולות

את הסקירה שלנו השבוע נתחיל דווקא עם סרט ויראלי שהוא בן שבוע ימים.

דיוויד בקהאם מקדם את הסמסונג גלאקסי note החדש בדרך מבוימת שאהודה מאוד על כדורגלנים (קונספטים כאלו ראינו לא מעט). הסרט זכה ליותר מ- 1.5 מיליון צפיות בשבוע, אז מה הקסם? ראשית, אין קסם, עבודת עריכה יפה מאוד. בנוסף, דיוויד בקהאם מתאפיין בוויראליות לא רק אצל אוהדי הכדורגל וסרט לא ארוך מידי שממש לא מתיש אותך.

אח הגב

הנה שילוב נחמד מאוד בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי. חברת EVOC, יצרנית תיקים מעולים שפשוט שומרים על הגב שלך, וכנראה הדרך הכי טובה להוכיח את זה היא לגרום לעוברים ושבים פשוט לתת לך מכות בגב. שלט חוצות שמאפשר זאת, מצלמה שמעלה את התמונות לפייסבוק וגלאי שמראה לך את העוצמה של המכה. פעילות נחמדה. היה אפשר לעשות אותה טוב יותר.

אח הכתף

לפני שתחשבו שאת הכותרות שלי כתב אורתופד כתוכן שיווקי, זאת פעילות שממש אהבתי. אי שם בארגנטינה יש מקום קטן שמאוד אוהב את המשחק רוגבי (כמו פוטבול אמריקאי רק כואב יותר). חברת בירות, Salta, החליטה להפוך את מלאכת הוצאת הפחית לקצת יותר מלהכניס מטבע.

מוזיקת מעליות

הנה עוד הברקה מבית קוקה קולה. אלפי מעריצים הגיעו להופעה חיה של הלהקה אותה הם אוהבים. הבעיה היא שהלקה נמצאת 50 מטר מעל האדמה. איך הם יצליחו להוריד אותה למטה? היכנסו לאתר קוקה קולה, יורידו שירים, וככל שמורידים יותר הבמה הגבוהה של הלהקה יורדת למטה.

הכותרת הזו מקורית

והדובדבן נשאר בסוף. חברות הרכב מתעקשות שבטיפולי רכב נשמש רק בחלקים מקוריים ולא בחלפים. וולקסוואגן עם פעילות דיגיטלית מדליקה מאוד בכדי לחזק את אותו מסר לגולשים. סרט המהלך מסביר את הפעילות מצוין. שימו לב איך רעיון קטן, הופך להיות רעיון גדול ללא עלויות הפקה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.