בארגנטינה יעשו הכל כדי להוציא בירה מהמכונה; ובקהאם? וויראלי כמו תמיד
אז איך היה החג, עשיתם על האש? אכלתם מצות? הדלקתם מדורות? אהה.. זה היה החג עם הגבינות. מדליק. טוב, חלאס עם חגים, בואו נראה מה היה לנו בעולם הדיגיטלי בשבועיים האחרונים. מוכנים? ראובני פרידן Top Digital מתחילים במזמור "סלינו על כתפינו..."
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
בתופים במחולות
את הסקירה שלנו השבוע נתחיל דווקא עם סרט ויראלי שהוא בן שבוע ימים.
דיוויד בקהאם מקדם את הסמסונג גלאקסי note החדש בדרך מבוימת שאהודה מאוד על כדורגלנים (קונספטים כאלו ראינו לא מעט). הסרט זכה ליותר מ- 1.5 מיליון צפיות בשבוע, אז מה הקסם? ראשית, אין קסם, עבודת עריכה יפה מאוד. בנוסף, דיוויד בקהאם מתאפיין בוויראליות לא רק אצל אוהדי הכדורגל וסרט לא ארוך מידי שממש לא מתיש אותך.
אח הגב
הנה שילוב נחמד מאוד בין העולם הפיזי לעולם הדיגיטלי. חברת EVOC, יצרנית תיקים מעולים שפשוט שומרים על הגב שלך, וכנראה הדרך הכי טובה להוכיח את זה היא לגרום לעוברים ושבים פשוט לתת לך מכות בגב. שלט חוצות שמאפשר זאת, מצלמה שמעלה את התמונות לפייסבוק וגלאי שמראה לך את העוצמה של המכה. פעילות נחמדה. היה אפשר לעשות אותה טוב יותר.
אח הכתף
לפני שתחשבו שאת הכותרות שלי כתב אורתופד כתוכן שיווקי, זאת פעילות שממש אהבתי. אי שם בארגנטינה יש מקום קטן שמאוד אוהב את המשחק רוגבי (כמו פוטבול אמריקאי רק כואב יותר). חברת בירות, Salta, החליטה להפוך את מלאכת הוצאת הפחית לקצת יותר מלהכניס מטבע.
מוזיקת מעליות
הנה עוד הברקה מבית קוקה קולה. אלפי מעריצים הגיעו להופעה חיה של הלהקה אותה הם אוהבים. הבעיה היא שהלקה נמצאת 50 מטר מעל האדמה. איך הם יצליחו להוריד אותה למטה? היכנסו לאתר קוקה קולה, יורידו שירים, וככל שמורידים יותר הבמה הגבוהה של הלהקה יורדת למטה.
הכותרת הזו מקורית
והדובדבן נשאר בסוף. חברות הרכב מתעקשות שבטיפולי רכב נשמש רק בחלקים מקוריים ולא בחלפים. וולקסוואגן עם פעילות דיגיטלית מדליקה מאוד בכדי לחזק את אותו מסר לגולשים. סרט המהלך מסביר את הפעילות מצוין. שימו לב איך רעיון קטן, הופך להיות רעיון גדול ללא עלויות הפקה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.12% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
