מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול? ACC ו-teenk משיקים מסלול נוער
לקראת הקיץ והחופש הגדול מכללת ACC ומשרד הפרסום לקהלי הנוער teenk מוצאים מנוע צמיחה חדש בקרב בני הנוער. המכללה על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום ישיקו החל מהחודש את המחזור הראשון של לימודי הפרסום לצעירים בשם teenk acc collage.
תכנית הלימודים תורכב מ-12 מפגשים שבועיים בני שעתיים כל אחד, בשעות אחה"צ, בהם ייחשפו בני הנוער לתכנים שונים מעולם הפרסום: היכרות עם הענף, מדיה דיגיטלית ואינטראקטיבית, פרסום במדיה החברתית, גרילה ועוד, בדגש על ההתנסות המעשית. בסיום הקורס יגישו בני הנוער פרויקט גמר בנושא חברתי, שיוצג בתערוכה.
את השיעורים יעבירו מרצים של ACC תרצה גרנות - בכירים בתעשיית הפרסום, ומרצים מהנהלת teenk. בראש כל מחזור לימודים יעמוד מנהל מחלקת הנוער בטינק, שישמש כרכז התכנית.
מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן ACC תרצה גרנות: "teenk הם אנשי מקצוע נהדרים וזה כיף גדול לשתף איתם פעולה בתחום בני הנוער. אנחנו אוהבים קריאייטיב ומאמינים שחשוב להעביר את הקסם שבתחום לצעירים המהווים את דור היוצרים הבא. החזון המשותף של teenk ו-ACC, שואף לעזור גם לבני נוער מעוטי יכולת. לכן, בכל מחזור לימודים נציע מילגות לצעירות וצעירים המגיעים מרקע של מצוקה כלכלית. הם לא פחות מוכשרים ויצירתיים מאף אחד, רק צריכים שמישהו יעזור להם לגלות את זה ויעניק להם ידע, כלים והזדמנות להעצים את עצמם".
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "קשה אפילו לדמיין כיצד יראה עולם הפרסום והשיווק בעוד חמש שנים, אבל ברור שלאנשי המקצוע של העתיד יהיו הן אתגרים והן הזדמנויות שאנחנו עדיין לא מכירים. הקורס ייתן ערך מוסף לא רק עבור בני נוער שרוצים לעסוק בפרסום, אלא כלים שימושיים ביצירתיות ושכנוע שיעמדו לרשותם בכל תחום בחיים".
- 4.פליקס 05/07/2012 19:53הגב לתגובה זוקיימת דרישה גדולה בשוק למקצועות חשמל. מידע מעודכן הודות לימודים לקבלת רישיון ניתן לקבל באתר http://hashmal.herobo.com
- 3.מוטי 15/05/2012 23:46הגב לתגובה זולוקחים תקציבים מטורפים מלקוחות ,אך לא מספקים הסחורה בקיצור לקחות פיתחו את העניים ושלא יעבדו עליכם
- 2.ירון 15/05/2012 20:33הגב לתגובה זוזה בסדר קרן, הקמפיינים שלהם בכל מקרה לא עובדים. כל הטינקרים שלהם הם פיקציה באתר שלהם אין תנועה של יותר מכמה עשרות בני נוער ביום
- 1.קרן 15/05/2012 16:27הגב לתגובה זוהמשרד הזה מבוסס על טינקרים, שהם המקובלים בבית הספר שהופכים כלי של מותגים ודוחפים מותגים לשאר הילדים. פרסום זה דבר נפלא - אבל לא שעושים כסף על גבם של ילדים החסרים במנגנוני הגנה מתאימים מפאת גילם הצעיר.

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?
פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל.
שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.
קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל
גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.
המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.
אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%.
- פרטנר שוקלת לרכוש את פעילות הלקוחות העסקיים של הוט
- פלאפון רוצה לרכוש את הוט מובייל ב-2 מיליארד שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל.
פטריק דרהי, חובות ומניעים
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים
בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים,
ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.
פריים טיים
להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים"
שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד
הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את
הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום
האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג
ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
