מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול? ACC ו-teenk משיקים מסלול נוער
לקראת הקיץ והחופש הגדול מכללת ACC ומשרד הפרסום לקהלי הנוער teenk מוצאים מנוע צמיחה חדש בקרב בני הנוער. המכללה על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום ישיקו החל מהחודש את המחזור הראשון של לימודי הפרסום לצעירים בשם teenk acc collage.
תכנית הלימודים תורכב מ-12 מפגשים שבועיים בני שעתיים כל אחד, בשעות אחה"צ, בהם ייחשפו בני הנוער לתכנים שונים מעולם הפרסום: היכרות עם הענף, מדיה דיגיטלית ואינטראקטיבית, פרסום במדיה החברתית, גרילה ועוד, בדגש על ההתנסות המעשית. בסיום הקורס יגישו בני הנוער פרויקט גמר בנושא חברתי, שיוצג בתערוכה.
את השיעורים יעבירו מרצים של ACC תרצה גרנות - בכירים בתעשיית הפרסום, ומרצים מהנהלת teenk. בראש כל מחזור לימודים יעמוד מנהל מחלקת הנוער בטינק, שישמש כרכז התכנית.
מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן ACC תרצה גרנות: "teenk הם אנשי מקצוע נהדרים וזה כיף גדול לשתף איתם פעולה בתחום בני הנוער. אנחנו אוהבים קריאייטיב ומאמינים שחשוב להעביר את הקסם שבתחום לצעירים המהווים את דור היוצרים הבא. החזון המשותף של teenk ו-ACC, שואף לעזור גם לבני נוער מעוטי יכולת. לכן, בכל מחזור לימודים נציע מילגות לצעירות וצעירים המגיעים מרקע של מצוקה כלכלית. הם לא פחות מוכשרים ויצירתיים מאף אחד, רק צריכים שמישהו יעזור להם לגלות את זה ויעניק להם ידע, כלים והזדמנות להעצים את עצמם".
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "קשה אפילו לדמיין כיצד יראה עולם הפרסום והשיווק בעוד חמש שנים, אבל ברור שלאנשי המקצוע של העתיד יהיו הן אתגרים והן הזדמנויות שאנחנו עדיין לא מכירים. הקורס ייתן ערך מוסף לא רק עבור בני נוער שרוצים לעסוק בפרסום, אלא כלים שימושיים ביצירתיות ושכנוע שיעמדו לרשותם בכל תחום בחיים".
- 4.פליקס 05/07/2012 19:53הגב לתגובה זוקיימת דרישה גדולה בשוק למקצועות חשמל. מידע מעודכן הודות לימודים לקבלת רישיון ניתן לקבל באתר http://hashmal.herobo.com
- 3.מוטי 15/05/2012 23:46הגב לתגובה זולוקחים תקציבים מטורפים מלקוחות ,אך לא מספקים הסחורה בקיצור לקחות פיתחו את העניים ושלא יעבדו עליכם
- 2.ירון 15/05/2012 20:33הגב לתגובה זוזה בסדר קרן, הקמפיינים שלהם בכל מקרה לא עובדים. כל הטינקרים שלהם הם פיקציה באתר שלהם אין תנועה של יותר מכמה עשרות בני נוער ביום
- 1.קרן 15/05/2012 16:27הגב לתגובה זוהמשרד הזה מבוסס על טינקרים, שהם המקובלים בבית הספר שהופכים כלי של מותגים ודוחפים מותגים לשאר הילדים. פרסום זה דבר נפלא - אבל לא שעושים כסף על גבם של ילדים החסרים במנגנוני הגנה מתאימים מפאת גילם הצעיר.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.