מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול? ACC ו-teenk משיקים מסלול נוער

בתי הספר לפרסום מחפשים מנוע צמיחה חדש בקרב בני הנוער. תכנית הלימודים תורכב מ-12 מפגשים שבועיים. התכנים: דיגיטל, מדיה חברתית ועוד
כתבי אייס | (4)

לקראת הקיץ והחופש הגדול מכללת ACC ומשרד הפרסום לקהלי הנוער teenk מוצאים מנוע צמיחה חדש בקרב בני הנוער. המכללה על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום ישיקו החל מהחודש את המחזור הראשון של לימודי הפרסום לצעירים בשם teenk acc collage.

תכנית הלימודים תורכב מ-12 מפגשים שבועיים בני שעתיים כל אחד, בשעות אחה"צ, בהם ייחשפו בני הנוער לתכנים שונים מעולם הפרסום: היכרות עם הענף, מדיה דיגיטלית ואינטראקטיבית, פרסום במדיה החברתית, גרילה ועוד, בדגש על ההתנסות המעשית. בסיום הקורס יגישו בני הנוער פרויקט גמר בנושא חברתי, שיוצג בתערוכה.

את השיעורים יעבירו מרצים של ACC תרצה גרנות - בכירים בתעשיית הפרסום, ומרצים מהנהלת teenk. בראש כל מחזור לימודים יעמוד מנהל מחלקת הנוער בטינק, שישמש כרכז התכנית.

מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן ACC תרצה גרנות: "teenk הם אנשי מקצוע נהדרים וזה כיף גדול לשתף איתם פעולה בתחום בני הנוער. אנחנו אוהבים קריאייטיב ומאמינים שחשוב להעביר את הקסם שבתחום לצעירים המהווים את דור היוצרים הבא. החזון המשותף של teenk ו-ACC, שואף לעזור גם לבני נוער מעוטי יכולת. לכן, בכל מחזור לימודים נציע מילגות לצעירות וצעירים המגיעים מרקע של מצוקה כלכלית. הם לא פחות מוכשרים ויצירתיים מאף אחד, רק צריכים שמישהו יעזור להם לגלות את זה ויעניק להם ידע, כלים והזדמנות להעצים את עצמם".

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "קשה אפילו לדמיין כיצד יראה עולם הפרסום והשיווק בעוד חמש שנים, אבל ברור שלאנשי המקצוע של העתיד יהיו הן אתגרים והן הזדמנויות שאנחנו עדיין לא מכירים. הקורס ייתן ערך מוסף לא רק עבור בני נוער שרוצים לעסוק בפרסום, אלא כלים שימושיים ביצירתיות ושכנוע שיעמדו לרשותם בכל תחום בחיים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    פליקס 05/07/2012 19:53
    הגב לתגובה זו
    קיימת דרישה גדולה בשוק למקצועות חשמל. מידע מעודכן הודות לימודים לקבלת רישיון ניתן לקבל באתר http://hashmal.herobo.com
  • 3.
    מוטי 15/05/2012 23:46
    הגב לתגובה זו
    לוקחים תקציבים מטורפים מלקוחות ,אך לא מספקים הסחורה בקיצור לקחות פיתחו את העניים ושלא יעבדו עליכם
  • 2.
    ירון 15/05/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    זה בסדר קרן, הקמפיינים שלהם בכל מקרה לא עובדים. כל הטינקרים שלהם הם פיקציה באתר שלהם אין תנועה של יותר מכמה עשרות בני נוער ביום
  • 1.
    קרן 15/05/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    המשרד הזה מבוסס על טינקרים, שהם המקובלים בבית הספר שהופכים כלי של מותגים ודוחפים מותגים לשאר הילדים. פרסום זה דבר נפלא - אבל לא שעושים כסף על גבם של ילדים החסרים במנגנוני הגנה מתאימים מפאת גילם הצעיר.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״