מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול? ACC ו-teenk משיקים מסלול נוער
לקראת הקיץ והחופש הגדול מכללת ACC ומשרד הפרסום לקהלי הנוער teenk מוצאים מנוע צמיחה חדש בקרב בני הנוער. המכללה על שם תרצה גרנות ומשרד הפרסום ישיקו החל מהחודש את המחזור הראשון של לימודי הפרסום לצעירים בשם teenk acc collage.
תכנית הלימודים תורכב מ-12 מפגשים שבועיים בני שעתיים כל אחד, בשעות אחה"צ, בהם ייחשפו בני הנוער לתכנים שונים מעולם הפרסום: היכרות עם הענף, מדיה דיגיטלית ואינטראקטיבית, פרסום במדיה החברתית, גרילה ועוד, בדגש על ההתנסות המעשית. בסיום הקורס יגישו בני הנוער פרויקט גמר בנושא חברתי, שיוצג בתערוכה.
את השיעורים יעבירו מרצים של ACC תרצה גרנות - בכירים בתעשיית הפרסום, ומרצים מהנהלת teenk. בראש כל מחזור לימודים יעמוד מנהל מחלקת הנוער בטינק, שישמש כרכז התכנית.
מיכאל גורי, סמנכ"ל תוכן ACC תרצה גרנות: "teenk הם אנשי מקצוע נהדרים וזה כיף גדול לשתף איתם פעולה בתחום בני הנוער. אנחנו אוהבים קריאייטיב ומאמינים שחשוב להעביר את הקסם שבתחום לצעירים המהווים את דור היוצרים הבא. החזון המשותף של teenk ו-ACC, שואף לעזור גם לבני נוער מעוטי יכולת. לכן, בכל מחזור לימודים נציע מילגות לצעירות וצעירים המגיעים מרקע של מצוקה כלכלית. הם לא פחות מוכשרים ויצירתיים מאף אחד, רק צריכים שמישהו יעזור להם לגלות את זה ויעניק להם ידע, כלים והזדמנות להעצים את עצמם".
יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "קשה אפילו לדמיין כיצד יראה עולם הפרסום והשיווק בעוד חמש שנים, אבל ברור שלאנשי המקצוע של העתיד יהיו הן אתגרים והן הזדמנויות שאנחנו עדיין לא מכירים. הקורס ייתן ערך מוסף לא רק עבור בני נוער שרוצים לעסוק בפרסום, אלא כלים שימושיים ביצירתיות ושכנוע שיעמדו לרשותם בכל תחום בחיים".
- 4.פליקס 05/07/2012 19:53הגב לתגובה זוקיימת דרישה גדולה בשוק למקצועות חשמל. מידע מעודכן הודות לימודים לקבלת רישיון ניתן לקבל באתר http://hashmal.herobo.com
- 3.מוטי 15/05/2012 23:46הגב לתגובה זולוקחים תקציבים מטורפים מלקוחות ,אך לא מספקים הסחורה בקיצור לקחות פיתחו את העניים ושלא יעבדו עליכם
- 2.ירון 15/05/2012 20:33הגב לתגובה זוזה בסדר קרן, הקמפיינים שלהם בכל מקרה לא עובדים. כל הטינקרים שלהם הם פיקציה באתר שלהם אין תנועה של יותר מכמה עשרות בני נוער ביום
- 1.קרן 15/05/2012 16:27הגב לתגובה זוהמשרד הזה מבוסס על טינקרים, שהם המקובלים בבית הספר שהופכים כלי של מותגים ודוחפים מותגים לשאר הילדים. פרסום זה דבר נפלא - אבל לא שעושים כסף על גבם של ילדים החסרים במנגנוני הגנה מתאימים מפאת גילם הצעיר.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
