קוקה קולה עוברת לחיבוקים ופורד מעניקה 'פוקוס' למחנה ברוורס הכי גרוע
מי קנה דגל ישראל בצומת ב-5 שקלים ולאחר נסיעה באיילון נשאר רק עם מוט לבן על החלון? אז לכל אותם המאוכזבים, יש לנו אחלה פעילויות דיגיטליות מהעולם שינעימו לכם את היום. השבוע במדור: DOVE, סמארט, פורד פוקוס, קוקה קולה, איקאה ודומינוס פיצה. ראובני פרידן Top5 Digital - מתחילים .
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
מראה מראה שעל הקיר, דברי יפה!
מחקר בחו"ל טוען שרק 4% הנשים מרגישות טוב לגבי הגוף שלהן (לא נורא. העיקר האופי). Dove גילו רגישות נפלאה כלפי אותן נשים שכל הזמן מעלים להן מודעות שליליות ושגורמות להן להרגיש רע לגבי הגוף שלהן, ולכן הם החליטו להחליף את כל המודעות השליליות הללו במודעות חיוביות שמטרתן לעלות את המצב רוח וההרגשה האישית. אין כמו מחמאה ממותגת, היא כל כך "אמינה". אבל, כשצריך להחמיא אני מחמיא, חשיבה יפה מאוד.
משחקים על גלגלים
בחלק הזה אנו נסקור 2 פעילויות מדליקות מעולם הרכב, ונתחיל עם השנייה:
סמארט רצו לומר לכולם שרכב חשמלי הוא כייפי, ושנסיעה איתו היא חוויה.
איך גורמים לאנשים לחוות את זה? הדבר הראשון שקופץ לראש הוא לעשות משחק בעולם הפיזי עם 2 רכבים ועוברי אורח משוגעים שידמו משחק אגדתי כמו פונג, רק שכלי המשחק הם רכבים אמיתיים. ברור. זה הרעיון הראשון שחשבתי עליו. מהלך יפייפה שהייתי מת להיות שם ולשחק בו.
המהלך הראשון, הוא של פורד פוקוס. לפורד פוקוס החדשה יש מערכת שמחנה את הרכב בשבילך. בפריז עשו מהלך נפלא, בכך שהפכו את חניית הרכב למשחק ללא ידיעת הנהג המחנה. הזוכה במשחק הוא המחנה הגרוע ביותר, והוא זוכה בפורד פוקוס חדשה שתוכל לחנות בשבילו. סרט מהלך מצחיק, ומה שמפתיע שנשים לא היו מעורבות בו כל כך.
סוחטים חיבוקים
עוד פעילות עם מכונת שתייה מבית קוקה קולה (האחרונה, אם אתם זוכרים, היתה ביום אהבה כאשר קוקה קולה נתנה לכל זוג שעמד מול המכונה פחית).
עכשיו קוקה קולה מבקשת מהעוברים ושבים לחבק את המכונה עבור פחית
מעניין מה יהיה השלב הבא...
מעניין כמה עלה אחסון הבאנר
חברת איקאה רוצה לספר לכולם שהיא מומחית בפתרונות אחסון. אז מה הם עשו? באנר! אבל איזה באנר? באנר שמאחסן בתוכו את כל החנות. אז בפעם הבאה שאתם רואים פריסת מדיה ובה באנר 234 פיקסל על 30 פיקסל, תחשבו על הקראיטיב הבא.
תעשה לי משהו ויראלי
בואו נדבר על 2 סרטים ויראליים שעלו לפני שבועיים והשיגו כל אחד 1.5 מיליון חשיפות. באיקאה, (כן, שוב השוודית הזו), העלו סרט חמוד על פתרון ייחודי להם - טלוויזיה שמחוברת למזנון. הויראליות פה נעוצה במוצר עצמו, למרות שהם ניסו להכניס כמה שטיקים הומוריסטים בכדי שהסרט יהיה ויראלי יותר.
והנה מגיעה לה דומינוס פיצה, עם סרט שמתאר גימיק טכנולוגי שהם הכניסו באופנועים שלהם. אתם מכירים את זה שלמכונית שנוסעות על חשמל מוסיפים סאונד של מנוע בכדי שאנשים יזהו שמתקרב רכב? אז דומינוס פיצה הכניסה סאונד משלה לאופנועי החשמל שלהם.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
