TOP5 DIGITAL

קוקה קולה עוברת לחיבוקים ופורד מעניקה 'פוקוס' למחנה ברוורס הכי גרוע

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים שיקלו עליכם את החזרה לשגרה. עוד במדור: DOVE מחליפה את כל המודעות השליליות במחמאות
דורון לוינשטיין |

מי קנה דגל ישראל בצומת ב-5 שקלים ולאחר נסיעה באיילון נשאר רק עם מוט לבן על החלון? אז לכל אותם המאוכזבים, יש לנו אחלה פעילויות דיגיטליות מהעולם שינעימו לכם את היום. השבוע במדור: DOVE, סמארט, פורד פוקוס, קוקה קולה, איקאה ודומינוס פיצה. ראובני פרידן Top5 Digital - מתחילים .

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

מראה מראה שעל הקיר, דברי יפה! מחקר בחו"ל טוען שרק 4% הנשים מרגישות טוב לגבי הגוף שלהן (לא נורא. העיקר האופי). Dove גילו רגישות נפלאה כלפי אותן נשים שכל הזמן מעלים להן מודעות שליליות ושגורמות להן להרגיש רע לגבי הגוף שלהן, ולכן הם החליטו להחליף את כל המודעות השליליות הללו במודעות חיוביות שמטרתן לעלות את המצב רוח וההרגשה האישית. אין כמו מחמאה ממותגת, היא כל כך "אמינה". אבל, כשצריך להחמיא אני מחמיא, חשיבה יפה מאוד.

משחקים על גלגלים בחלק הזה אנו נסקור 2 פעילויות מדליקות מעולם הרכב, ונתחיל עם השנייה: סמארט רצו לומר לכולם שרכב חשמלי הוא כייפי, ושנסיעה איתו היא חוויה. איך גורמים לאנשים לחוות את זה? הדבר הראשון שקופץ לראש הוא לעשות משחק בעולם הפיזי עם 2 רכבים ועוברי אורח משוגעים שידמו משחק אגדתי כמו פונג, רק שכלי המשחק הם רכבים אמיתיים. ברור. זה הרעיון הראשון שחשבתי עליו. מהלך יפייפה שהייתי מת להיות שם ולשחק בו.

המהלך הראשון, הוא של פורד פוקוס. לפורד פוקוס החדשה יש מערכת שמחנה את הרכב בשבילך. בפריז עשו מהלך נפלא, בכך שהפכו את חניית הרכב למשחק ללא ידיעת הנהג המחנה. הזוכה במשחק הוא המחנה הגרוע ביותר, והוא זוכה בפורד פוקוס חדשה שתוכל לחנות בשבילו. סרט מהלך מצחיק, ומה שמפתיע שנשים לא היו מעורבות בו כל כך.

סוחטים חיבוקים עוד פעילות עם מכונת שתייה מבית קוקה קולה (האחרונה, אם אתם זוכרים, היתה ביום אהבה כאשר קוקה קולה נתנה לכל זוג שעמד מול המכונה פחית). עכשיו קוקה קולה מבקשת מהעוברים ושבים לחבק את המכונה עבור פחית מעניין מה יהיה השלב הבא...

מעניין כמה עלה אחסון הבאנר חברת איקאה רוצה לספר לכולם שהיא מומחית בפתרונות אחסון. אז מה הם עשו? באנר! אבל איזה באנר? באנר שמאחסן בתוכו את כל החנות. אז בפעם הבאה שאתם רואים פריסת מדיה ובה באנר 234 פיקסל על 30 פיקסל, תחשבו על הקראיטיב הבא.

תעשה לי משהו ויראלי בואו נדבר על 2 סרטים ויראליים שעלו לפני שבועיים והשיגו כל אחד 1.5 מיליון חשיפות. באיקאה, (כן, שוב השוודית הזו), העלו סרט חמוד על פתרון ייחודי להם - טלוויזיה שמחוברת למזנון. הויראליות פה נעוצה במוצר עצמו, למרות שהם ניסו להכניס כמה שטיקים הומוריסטים בכדי שהסרט יהיה ויראלי יותר.

והנה מגיעה לה דומינוס פיצה, עם סרט שמתאר גימיק טכנולוגי שהם הכניסו באופנועים שלהם. אתם מכירים את זה שלמכונית שנוסעות על חשמל מוסיפים סאונד של מנוע בכדי שאנשים יזהו שמתקרב רכב? אז דומינוס פיצה הכניסה סאונד משלה לאופנועי החשמל שלהם.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה