קוקה קולה עוברת לחיבוקים ופורד מעניקה 'פוקוס' למחנה ברוורס הכי גרוע
מי קנה דגל ישראל בצומת ב-5 שקלים ולאחר נסיעה באיילון נשאר רק עם מוט לבן על החלון? אז לכל אותם המאוכזבים, יש לנו אחלה פעילויות דיגיטליות מהעולם שינעימו לכם את היום. השבוע במדור: DOVE, סמארט, פורד פוקוס, קוקה קולה, איקאה ודומינוס פיצה. ראובני פרידן Top5 Digital - מתחילים .
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק -
מראה מראה שעל הקיר, דברי יפה!
מחקר בחו"ל טוען שרק 4% הנשים מרגישות טוב לגבי הגוף שלהן (לא נורא. העיקר האופי). Dove גילו רגישות נפלאה כלפי אותן נשים שכל הזמן מעלים להן מודעות שליליות ושגורמות להן להרגיש רע לגבי הגוף שלהן, ולכן הם החליטו להחליף את כל המודעות השליליות הללו במודעות חיוביות שמטרתן לעלות את המצב רוח וההרגשה האישית. אין כמו מחמאה ממותגת, היא כל כך "אמינה". אבל, כשצריך להחמיא אני מחמיא, חשיבה יפה מאוד.
משחקים על גלגלים
בחלק הזה אנו נסקור 2 פעילויות מדליקות מעולם הרכב, ונתחיל עם השנייה:
סמארט רצו לומר לכולם שרכב חשמלי הוא כייפי, ושנסיעה איתו היא חוויה.
איך גורמים לאנשים לחוות את זה? הדבר הראשון שקופץ לראש הוא לעשות משחק בעולם הפיזי עם 2 רכבים ועוברי אורח משוגעים שידמו משחק אגדתי כמו פונג, רק שכלי המשחק הם רכבים אמיתיים. ברור. זה הרעיון הראשון שחשבתי עליו. מהלך יפייפה שהייתי מת להיות שם ולשחק בו.
המהלך הראשון, הוא של פורד פוקוס. לפורד פוקוס החדשה יש מערכת שמחנה את הרכב בשבילך. בפריז עשו מהלך נפלא, בכך שהפכו את חניית הרכב למשחק ללא ידיעת הנהג המחנה. הזוכה במשחק הוא המחנה הגרוע ביותר, והוא זוכה בפורד פוקוס חדשה שתוכל לחנות בשבילו. סרט מהלך מצחיק, ומה שמפתיע שנשים לא היו מעורבות בו כל כך.
סוחטים חיבוקים
עוד פעילות עם מכונת שתייה מבית קוקה קולה (האחרונה, אם אתם זוכרים, היתה ביום אהבה כאשר קוקה קולה נתנה לכל זוג שעמד מול המכונה פחית).
עכשיו קוקה קולה מבקשת מהעוברים ושבים לחבק את המכונה עבור פחית
מעניין מה יהיה השלב הבא...
מעניין כמה עלה אחסון הבאנר
חברת איקאה רוצה לספר לכולם שהיא מומחית בפתרונות אחסון. אז מה הם עשו? באנר! אבל איזה באנר? באנר שמאחסן בתוכו את כל החנות. אז בפעם הבאה שאתם רואים פריסת מדיה ובה באנר 234 פיקסל על 30 פיקסל, תחשבו על הקראיטיב הבא.
תעשה לי משהו ויראלי
בואו נדבר על 2 סרטים ויראליים שעלו לפני שבועיים והשיגו כל אחד 1.5 מיליון חשיפות. באיקאה, (כן, שוב השוודית הזו), העלו סרט חמוד על פתרון ייחודי להם - טלוויזיה שמחוברת למזנון. הויראליות פה נעוצה במוצר עצמו, למרות שהם ניסו להכניס כמה שטיקים הומוריסטים בכדי שהסרט יהיה ויראלי יותר.
והנה מגיעה לה דומינוס פיצה, עם סרט שמתאר גימיק טכנולוגי שהם הכניסו באופנועים שלהם. אתם מכירים את זה שלמכונית שנוסעות על חשמל מוסיפים סאונד של מנוע בכדי שאנשים יזהו שמתקרב רכב? אז דומינוס פיצה הכניסה סאונד משלה לאופנועי החשמל שלהם.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.