TOP5 DIGITAL

הצייד, הדוב וסוף העולם; וחברת סמארט מייצרת סרט נע מ-140 תווים בטוויטר

דורון לוינשטיין חוזר מפגרת החג עמוס בדברים טובים. TOP5 עם הרעיונות הדיגיטליים המובילים בעולם. עוד במדור: איך שבץ-נא מכריזים על ה'אליפות'?

אלה היו שבועיים מאוד קשים, ולא, אני לא מתכוון למצות של החג. כל כך הרבה פעילויות דיגיטליות יפות צצו בשבועיים האחרונים, שלצערי רבות מהן נותרו על ריצפת חדר העריכה (עד שהמנקה תבוא ותאסוף אותן). אבל קיבצתי לכם את חמשת הפעילויות הטובות והמעניינות ביותר. אז בברכת חג מופלטה שמח, ראובני פרידן Top Digital - קולולולולו מתחילים.

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

הצייד והדוב - שתיים מי לא מכיר את הפעילות המדהימה של חברת הטיפקס (Tipp-Ex) שיצאה לפני שנתיים? באמת?? לכו תעמדו בפינה! אז למי שלא מכיר (ועכשיו עומד לו בפינה של הכיתה), הנה החומר משנת 2010:

ולאלו שמכירים, אז חברת הטיפקס יצאה עם קמפיין המשך לאותה פעילות מדליקה. הפעם, הסיפור הוא סביב חגיגות היום ההולדת של הדוב, תתחילו להזין שם שנים ותראו את הצייד והדוב חוגגים בתקופות שונות את יום ההולדת. אתם יודעים מה אומרים על סרטי המשך? (להוציא את הסדרה המדהימה של באטמן), תשפטו בעצמכם:

סיטרואן, תעשו לי רכב! סיטרואן באנגליה החליטה לפנות לחברים שלהם בפייסבוק, ולהציע להם לעצב סיטרואן C1 משלהם ואולי גם לקבל אותה במתנה! בואו נודה על האמת, אפשרויות ה"עיצוב" הם לא ברמה של רכב פרסונאלי כל כך. אבל היייייי, מי מתנגד פה לרכב מתנה עם ידיות אחיזה ורודות? (אשתי התעקשה). בסופו של יום, זו פעילות יפה מאוד עם פרס חלום (רכב מתנה). העיצוב מאוד חמוד, ומאוד נעים. ממשק מאוד נוח, ובסופו של דבר הרכב הוא הדבר המרכזי. אחלה פעילות השקה לרכב.

לינק לאפליקציה של סיטרואן בפייסבוק

נותנים לשיכור לעצב הייניקן חוגגת 140 שנה, מזל טוב! לכבוד החגיגה הם החליטו לפנות לקהילת החברים שלהם בפייסבוק ולבקש מהם לעצב להם את בקבוק החגיגות. העיצוב הזוכה יופיע במהדורה מוגבלת בחנויות בכל שנת 2012. אני מאוד שמח לראות כל פעם מחדש מותגים שמאפשרים לגולשים/צרכנים לגעת במוצר עצמו ולשנות אותו. בין אם זה טעם חדש, עיצוב לאריזה או שם למוצר. במקרה הזה, זו לא פעילות שפונה לכלל הגולשים, אלא רק לאלו שיודעים לעצב/צייר (או חושבים שהם יודעים בעקבות שעות ב- draw something). אבל עדיין, גם גולשים ללא כישרון, עדיין יכולים להביע את דעתם ולהצביע. בשורה התחתונה - פעילות יפייפיה.

משחק ששווה לק אני מאוד אוהב לראות שיש מותגים שמשקיעים בהפקה, אחר כך יש להם נכס ביד שאם הוא באמת מושקע יכול לעשות ניסים ונפלאות. הפעם מדובר במשחק (מס' 2 בסדרה) של גלידת מגנום. משחק שעובד על טכניקה פשוטה אבל עשוי נפלא, עם הפקת וידיאו מושקעת ואנימציה ברמה גבוהה. והכל בכדי לספר על מוצר חדש, על העולם בו הוא חי והנחשקות שלו. ביננו, הייתי שמח הרבה יותר אם הם היו חושבים על עוד משימות ושלבים במשחק, אבל אולי בפעם הבאה.

רוצים לשחק? לחצו כאן

סרטון המשחק

מביאים את הפרסום בהפוכה בפסקה הזו אני אשלב 2 מותגים. למה? ראשית, שני המותגים הבאים לקחו פלטפורמה ידועה ויצרו ממנה פרסום אינטראקטיבי מקורי ושונה. לא יודע אם כל כך אפקטיבי, אבל בהחלט מעניין. שנית, כי אני מחליט :)

נתחיל עם סמארט, שניצלה את 140 התווים של טוויטר בכדי ליצור סרט נע מתווים. אומנם נדרשו לזה כמה עשרות ציוצים (ומסכן האדם שעוקב אחריהם), אבל וואלה - מדליק.

לטוויטר של סמארט

נמשיך עם פרסום מדליק לאליפות משחק ה-'שבץ-נא' (Scrabble). איך מעדכנים את הגולשים שתתקיים בקרוב אליפות השבץ נא? (סליחה, אמרתי גולשים? התכוונתי אנשים משועממים ללא בת זוג). מכירים את האותיות המעצבנות שאתה צריך למלא בכדי ש'המערכת' תדע שלא מדובר ברובוט שמנסה לפרוץ לאתר? תראו מה הם עשו איתן

בברכת "תרבחו ותסעדו" - שיהיה לכם אחלה שבוע דיגיטלי שבעולם!

המדור בעריכת דורון לוינשטיין מנהל לקוחות ופרויקטים - ראובני פרידן דיגיטל

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תגוונו קצת, אי אפשר לקחת רק מדיגיטלבאזזבלוג.. (ל"ת)
    ג'יזס 15/04/2012 14:55
    הגב לתגובה זו
  • בדיחה ... (ל"ת)
    יוני 15/04/2012 16:18
    הגב לתגובה זו