
The voice ממשיכה לאבד צופים; אחת הסיבות - 'אייל גולן קורא לך' בערוץ 24
המותג הכי חזק של 'רשת' בשנים האחרונות, The voice, שהחל עם נתוני צפייה שנעו סביב 40 נקודות הרייטינג, ממשיך לאבד צופים דווקא בשידורים החיים. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00, עולה כי 869 אלף צפו אמש (שבת) ב-The voice (רשת, ערוץ 2), שהם 27.3%, רייטינג שלילי העונה.
אחת הסיבות לכך, היא חצי הגמר של 'אייל גולן קורא לך' (ערוץ 24) שבדרך קבע מוצג נגד תחרות הכישרונות של 'רשת', ורשם שיא עונתי - 6.8%.
'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) רשמה 21.8%, 'סיפורה של נסרין קדרי' (ערוץ 24) מ'אייל גולן קורא לך', הניבה 5.9%, 'סיפורו של מאור אשואל' (ערוץ 24) גם כן מ'אייל גולן', קיבלה 5.5%, שידור חוזר של 'מה הורג אותנו' (ערוץ 10) רשם 5.6%, 'עשר הגדולים' (ערוץ 10) עם 3.3%, ושידור חוזר של 'מתלהבת' (ערוץ 10) קיבלה 1.2%. המשחק בין ברצלונה לסיביליה (ערוץ 5) הניב 3.8% על פי הערכות.
ראש בראש בפרה-פריים: 'לפני הקול' (רשת, ערוץ 2) עם 8.3%, הסיכום השבועי של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 4.6%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 21.7% בלבד אחרי שכבר הורגלה ל-26-28%. 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 8.3%.
- 9.רועי 20/03/2012 03:57הגב לתגובה זוזה לא התחיל לא מזמן? איזה שנים אחרונות?
- 8.דנה 19/03/2012 10:34הגב לתגובה זוהכשרונות אצל אייל גולן הרבה יותר גדולים מאשר ב the voice. והעיקר שאין אצלו את נושא ה"הומו" התורן ו"הלסבית" הדכאונית.
- 7.יוסאריאן 18/03/2012 18:24הגב לתגובה זוכמות מוגזמת לחלוטין של פרסומות? לא תודה.
- 6.לא קשור 18/03/2012 15:56הגב לתגובה זוהתכנית היא רק עטיפה יפה בלי תוכן. הביצועים גרועים והעיבודים אנמיים מאוד. לא יכול להיות שלכל ה"מנטורים" יש רק דברים טובים להגיד למתמודדים.
- 5.יש חרם על ערוץ 2 (ל"ת)לא שמעתם? 18/03/2012 11:15הגב לתגובה זו
- 4.רשת 18/03/2012 10:57הגב לתגובה זוהעיקר שאבי גואטה ואביב גפן דפקו קופה זכיינית רשת פראיירים
- 3.עמית 18/03/2012 10:53הגב לתגובה זוכמה פרסומות ? נשלח בז*ן כבר ! מספיק
- 2.אורן 18/03/2012 10:40הגב לתגובה זוצר לי אבל דנה דור זמרת פחות טובה מהאחרים ולא ברור כיצד היא מדלגת בכזו קלילות משלב לשלב או שזה כן ברור? כנראה שהצופים לא פריירים
- 1.דניאל 18/03/2012 10:31הגב לתגובה זולא מתקרב לאותו דבר בחו"ל יותר מידי פרסומות ויותר מידי חוזר על עצמו