TOP5 DIGITAL

ככה מדליקים גיימרים: בואו לפרק משאית בנשק אוטומטי בלחיצה על כפתור מהבית

מדור TOP5 דיגיטל של אייס וראובני פרידן מציג את מהלכי האינטראקטיב הטובים בעולם והוכחה נוספת שסקס מוכר עם הסרטון הויראלי של קייט אפטון

מכונית שרוצה לספר לנו כמה היא חדשנית וטכנולוגית, מותג שרוצה לומר לנו שהוא מלווה אותנו מהרגע שנולדנו, כרטיס אשראי שעוזר לעסקים קטנים, משחק קונסולה מטורף שעובר את הגבול וסרט ויראלי נוטף סקס וקטשופ(תאמינו לי הכל יתחבר בסוף). ראובני פרידן Top Digital - מתחילים במסע הדיגיטלי השבועי

* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

תמונה אחת שווה אלף שיתופים

מתכון דיגיטלי מצליח: לוקחים שתי רשתות חברתיות מובילות, מוסיפים כוס של חוויה, שתי כפות של אלמנטים וויראליים ופרס אחד גדול, ומה מקבלים? פעילות טעימה של פורד פיאסטה.

פורד פיאסטה רצו לחלוק עם העולם את הטכנולוגיה המתקדמת והחדשה שלהם. הם ביקשו מהגולשים לצלם תמונות בהשראת הטכנולוגיה החדשה ולשתף אותם בפעילות fiestagram באינסטגרם ובפייסבוק. חיבור נפלא בין שתי פלטפורמות מאוד מצליחות עם נקודת פתיחה מעולה בכל הנוגע לשיתופיות, וויראליות וחיי פעילות ארוכים. והנה קצת אירוניה לסיום: האם הדרך טובה ביותר לספר על טכנולוגיה חדשה ומתקדמת היא באמצעות אפליקציית שיתוף תמונות שחיה על טהרת הצילום הישן והטוב?

אופנה לכל החיים

מכירים את המותג האוסטרלי Bonds? גם אני לא, אבל היי - הוא קיים כבר מאז 1915!. לרגל חגיגות ה- 35,301 ימים שהמותג קיים, הוא הרים פעילות דיגיטלית מדליקה בכדי להראות את החיבור שלו לעם האוסטרלי (המותג של המדינה) והוא הזמין את כל האוסטרלים לציין את היום הולדת שלהם בלוח השנה הענק שלו (שמכיל כאמור 35,301 ימים). כל מי שהעלה תמונה וציין את יום הולדתו קיבל חולצה בהתאם. עד כה כבר למעלה מ- 18,000 תאריכי יום הולדת כבר נסגרו. דרך מעניינת מאוד למותג לומר לך שהוא מלווה אותך מאז שנולדת ועד היום ודרך עוד יותר מעניינת לגלות שיש אוסטרלים מאוד מוזרים שנולדו באותו יום בו אתה נולדת... מעניין...

לאתר ה'בונדס'

יום גדול לקטנים

לאחרונה פרסם facebook studio את הזוכים שלו לשנת 2012. הפרס במקום הראשון ניתן לאמריקן אקספרס עם הפעילות הנפלאה שלהם ל- "יום שבת לעסקים קטנים" (באנגלית זה נשמע טוב יותר). שליטה מעולה בכל הפלטפורמות הקיימות ברשת החברתית לצורך שיחה והפצה איפשרו לאמריקן אקספרס להגדיל משמעותית את הקהילה בפייסבוק, ליצור באזז דיגיטלי, להשפיע על אישי ציבור ובסופו של דבר לגרום לעם לבקש שיום זה ימוסד בחוק, וכך היה.

בכל הנוגע לפעילות הדיגיטלית, אמריקן אקספרס ידעה לנצל כמעט את כל הפלטפורמות שהרשת מאפשרת לנו בכדי לעזור לעסקים הקטנים ולאזרחים למסד יום שמותג המציא - לא הייתם רוצים יום למותג שלכם?

לעמוד המהלך בפייסבוק סטודיו

סקס זה ויראלי

השבוע, הסרטים הוויראליים ביותר ברשת לא היו של מותגים. הראשון הוא הפרומו the movie שהוציא ג'ימי קימל (השיג כמעט 10 מיליון צפיות בכמה ימים), מיד אחריו הגיע סרטון התקרית המצחיקה של הדיקטטור (סשה ברון כהן) על השטיח האדום עם ריאן סיקרסט ("רק" 8.5 מיליון צפיות בשבוע). מבחינת עולם המותגים, הסרט הוויראלי הנצפה ביותר ברשת השבוע (השיג 2.3 מיליון צפיות בשבוע) היה של רשת המבורגרים שלקחו סופר-מודל ונתנו לה לאכול המבורגר תוך כדי התפשטות והתגרות סקסית. לא מומלץ לצפייה לילדים ולצמחוניים.

ככה משיקים משחק מחשב

בכדי להשיק משחק מחשב מטורף אתה חייב לבוא עם פעילות דיגיטלית מטורפת (על סף האשפוז). פלייסטיישן הזמינה גולשים להיכנס לאתר ודרך המחשב שלהם לשלוט במכונת ירייה שמכוונת למשאית. בואו נשים בצד את הטכנולוגיה של שליטה מהמחשב הביתי במכונת ירייה שממוקמת אי שם במדבר, אבל היכולת שלך לשחק "על אמת" את המשחק - זה כבר יביא קונים לחנויות.... או את המשמר הלאומי.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל לקוחות ופרויקטים, ראובני פרידן דיגיטל

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ענק! דורון, תעשה לי (ל"ת)
    ילד 04/03/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״