בטי קפרא האח הגדול 2012 עונה 4
צילום: (צילום: רונן אקרמן)
רייטינג

בטי קפרא הודחה, הרייטינג פצצה: 'האח הגדול' עם כ-41%, 'המקור' מתמודדת

נתוני הצפייה של המותג הכי חזק של קשת, לא מאכזבים את הזכיינית. 'דיבור ישיר' ששודרה לאחר מכן, קיבלה 24%. 'חדשות 2' התחזקה ל-25.2%
אלכסנדר כץ | (7)

הריאליטי של 'קשת' מנפק פרק אחרי פרק נתוני צפייה מדהימים. אתמול (יום ד') הודחה בטי קפרא, ו'האח הגדול' הניבה 40.9% שהם 1.147 מיליון צופים. לתכנית נחשפו 1.53 מיליון צופים. בזמן הדחתה של בטי, זכתה התכנית לפיק של 44.1%. כך על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

'המקור' (ערוץ 10) הצליחה להתמודד בכבוד יחסית עם פצצת הרייטינג של 'קשת', כשקיבלה אתמול 8.1%. שידור חוזר של 'המסע לטנזניה' (ערוץ 10) הניבה 6.8%.

'דיבור ישיר' (קשת, ערוץ 2) ששודר אחרי 'האח הגדול', הניב רייטינג גבוה מאד - 24%, ואילו מהדורת הלילה של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 8.4%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.2%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) זכתה ל-7.3%, שידור חוזר של 'סיינפלד' (קשת, ערוץ 2) עם 5.6%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) הניבה 12.8%, 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) קיבלה 7.8%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.2%.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    יליד הארץ 12/01/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    איך אדם שעד אתמול איש לא ידע על קיומו הפך בן לילה לסלבריטאי בבתי עם ישראל. גלוי נאות-אני לא צופה בתכנית
  • 5.
    KO 11/01/2012 19:58
    הגב לתגובה זו
    זה אומר ש 15% מהאוכלוסיה צפו בתוכנית. גם אם מורידים חרדים וערבים זה עדיין לא מסתדר. האנשים היחידים שאני מכיר שרואים את התוכנית הזאת עברו מזמן את גיל 50...
  • גם ילדות בנות 12-16 פליטות כוכב נולד וה'קול' (ל"ת)
    לא מדוייק 12/01/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אני לא מאמין שרוב העם דביל לראות תוכנית כזו.. (ל"ת)
    tbh 11/01/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תעודת עניות לחברה ולתרבות (ל"ת)
    חלם 11/01/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    היא בעלה הזויים (ל"ת)
    כפרה עליה 11/01/2012 10:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סוכר של תוכנייה אני יושב עם אשתי והילדים וכול (ל"ת)
    נו נהנים רצח חבל"ז!! 11/01/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.