בטי קפרא הודחה, הרייטינג פצצה: 'האח הגדול' עם כ-41%, 'המקור' מתמודדת
הריאליטי של 'קשת' מנפק פרק אחרי פרק נתוני צפייה מדהימים. אתמול (יום ד') הודחה בטי קפרא, ו
'המקור' (ערוץ 10) הצליחה להתמודד בכבוד יחסית עם פצצת הרייטינג של 'קשת', כשקיבלה אתמול 8.1%. שידור חוזר של 'המסע לטנזניה' (ערוץ 10) הניבה 6.8%.
'דיבור ישיר' (קשת, ערוץ 2) ששודר אחרי 'האח הגדול', הניב רייטינג גבוה מאד - 24%, ואילו מהדורת הלילה של
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) הניבה 12.8%,
- 6.יליד הארץ 12/01/2012 10:50הגב לתגובה זואיך אדם שעד אתמול איש לא ידע על קיומו הפך בן לילה לסלבריטאי בבתי עם ישראל. גלוי נאות-אני לא צופה בתכנית
- 5.KO 11/01/2012 19:58הגב לתגובה זוזה אומר ש 15% מהאוכלוסיה צפו בתוכנית. גם אם מורידים חרדים וערבים זה עדיין לא מסתדר. האנשים היחידים שאני מכיר שרואים את התוכנית הזאת עברו מזמן את גיל 50...
- גם ילדות בנות 12-16 פליטות כוכב נולד וה'קול' (ל"ת)לא מדוייק 12/01/2012 10:51הגב לתגובה זו
- 4.אני לא מאמין שרוב העם דביל לראות תוכנית כזו.. (ל"ת)tbh 11/01/2012 16:18הגב לתגובה זו
- 3.תעודת עניות לחברה ולתרבות (ל"ת)חלם 11/01/2012 15:09הגב לתגובה זו
- 2.היא בעלה הזויים (ל"ת)כפרה עליה 11/01/2012 10:14הגב לתגובה זו
- 1.סוכר של תוכנייה אני יושב עם אשתי והילדים וכול (ל"ת)נו נהנים רצח חבל"ז!! 11/01/2012 09:45הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
