20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

טבע סופגת המלצת 'מכירה' עם מחיר יעד קיצוני - המניה נפלה לשפל רב שנתי

טבע השלימה השבוע התרסקות של 60%(!!) מאז מחיר השיא שנקבע באוגוסט של שנת 2015
 |  79
מומנטום אדום
Share
מניית טבע נמצאת במומנטום שלילי ביותר. מאז פרסום הדו"חות לרבעון הראשון לפני קצת יותר משבועיים נחתכה המניה בכמעט 10% נוספים והשלימה נפילה של 22% מתחילת השנה ומינוס 60%(!!!) מהשיא שנרשם באוגוסט 2015. אבל יש מי שחושב שזה עדיין לא הסוף. האנליסטית אירנה ריבקינד מגוף המחקר Mizuho Securities חתכה אתמול את מחיר היעד של טבע ל-25 דולר בלבד והותירה את ההמלצה על 'תשואת חסר'.


אמנם Mizuho זה גוף קטן ביחס לענקיות שמסקרות את טבע כגון דויטשה בנק או ג'יפי מורגן, אבל לזכותה של ריבקינד יאמר שהיא הייתה מהאנליסטים הראשונים שחתכו את טבע ומאז אוקטובר אשתקד היא מחזיקה בהמלצות שליליות על המניה. עוד נציין כי לפי מערכת הדירוג של אתר טיפרנקס, ריבקינד מדורגת במקום ה-123 מתוך 4,573 אנליסטים ובעלת 5 כוכבים באתר (הדירוג הגבוה ביותר).

בהמלצה העדכנית לגבי טבע כותבת ריבקינד כך: "אנחנו חוזרים על המלצת תשואת חסר וזאת על בסיס הדברים הבאים: 1. התחזיות נראות בסיכון. 2. צפי להתכווצות בפעילות. 3. חוב גדול". עוד מציינת ריבקינד את לחץ המחירים בתחום הגנריקה, את סאגת הקופקסון ואת ההערכה כי צנרת התרופות שבפיתוח לא תתרום בצורה משמעותית".

מניית טבע איבדה היום עוד 0.73% (לאחר שכבר נסחרה בירידות של עד 1.5%) למחיר של 28.5 דולר ושווי שוק של 28.5 מיליארד דולר בלבד. לת"א חוזרת טבע עם פער ארביטראז' שלילי של 1.2%.

נציין כי מחיר היעד של ריבקינד מ-Mizuho Securities הוא הנמוך ביותר מבין כל האנליסטים שמסקרים את טבע. מחיר היעד הממוצע לפי טיפרקנס עומד כיום כל 38 דולר כאשר מחיר היעד הנמוך ביותר אחרי ריבקינד הוא מצד ג'פריס ועומד על 33 דולר.צריך להגיד שמעבר לסיטואציה במחירי התרופות הגנריות והאיומים על הקופקסון בגרסת 40 מ"ג, אחד הדברים שצפויים להשפיע בצורה מהותית על עתידה של טבע הוא האיש שיעמוד בראשה, וכרגע מהבחינה הזו יש עדיין אי ודאות גדולה. מאז סיים ארז ויגודמן את חלקו בחברה בפברואר האחרון החברה מתנהלת עם היו"ר לשעבר פרופ' יצחק פטרבורג כמנכ"ל זמני בזמן שוועדת האיתור עדיין מחפשת מנכ"ל קבוע. לכולם ברור שבמצבה של טבע סוגיית בחירת המנכ"ל המתאים היא לא פחות מקריטית. החוב העצום (35 מיליארד דולר) רובץ על טבע ומקשה עליה להתפתח שכן בסיטואציה הנוכחית הצורך המיידי הוא קודם כל שירות החוב והימנעות מאפשרות של הורדת דירוג, דבר שעלול להתחיל מהלך של כדור שלג שלילי.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

79 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 רוני 04/06/2017 15:52 זה היה שקוף שמיד אחר כך המניה תקפוץ
זה היה נסיון של הרגע האחרון לעשות עוד קופה קטנה על חשבון משקיעים קטנים ומבוהליםץ זה גם הצליח להם
54 דונלד דאק 29/05/2017 10:23 לא הייתי לוקח טבע בחינם
חוב שהוא גדול יותר משווי החברה למה לגעת בזה יש מספיק דוגמאות של חברות שירדו בחוזקה יש ניר שבשיא היה שווה 100 מיליארד דולר בשער 280 היום החברה נסחרת ב12 דולר ולא היו ספליטים בדרך .גם היא סובלת מחובות עצומים.בנמוך היתה 8 דולר .מאז עשתה מהלך יפה ל12 וכעת יש סיכוי למהלך נוסף ל17 דולר.כי חלק מהחוב העצום הצטמצם.לא לגעת בטבע .נקודה היא יכולה לרדת גם ל15 דולר.עד שתתאושש.שומר נפשו ירחק.
53 טבע קנייה חזקה !!!! 28/05/2017 16:58 כלכלן
טבע שווה קנייה חזקה לטווח הארוך ולבעלי סבלנות תגיע לפחות ל 17,000פועלים תגיע לשער 2650 שווה קנייה גםמגדל ביטוח מעניינת מאוד בשער הנוכחי גם כןטאואר מניה הכי בריאה בשוק :))) בהצלחה
52 טביה 28/05/2017 09:19 טבע לקנייה ענקית היום (ל"ת)
51 אאאאאא 28/05/2017 08:42 טבע עבר ועתיד
מזה 13 שנה אני הבעתי דעתי כי טבע השקעה גרועה ולצערי צדקתי כי הרבה משקיעים הפסידו בגדול. אך היום טבע עומדת בפני 3 אפשרוית ובכולן זו תהיה השקעה מענינת וטובה לטווח הבינוני והארוך. 1.אפשרות השתלטות על טבע. 2.פירוק לחטיבות ומכירתן.3.שינוי הרכב הדירקטורים והבראת החברה. בברכה אאאאאא
50 ליאור 28/05/2017 06:56 טבע קונה כיל לא קונה פועלים קונה (ל"ת)
אודי תפודי 01/06/2017 20:32 תלחין את זה
חייב
49 יעקב 28/05/2017 06:55 לקנות זה דיסקונט פועלים אלוני חץ לא כיל לא אל על (ל"ת)
48 יפה 28/05/2017 06:53 אקנה טבע אלוני חץ פאוטרום ודסקונט (ל"ת)
47 צחי 28/05/2017 06:52 אני קונה היום 23 אלף טבע אבל גם פועלים (ל"ת)
46 מיכה 28/05/2017 06:49 לדעתי אל תגעו בכיל טבע ב 10 אלף לקחת
יש להתמלא בהפועלים. מזרחי.דיסקונט.ובזק
45 אבי 28/05/2017 06:48 קנו אלוני חץ פועלים דיסקונט וטאואר תהנו (ל"ת)
44 מוסה 28/05/2017 00:09 טבע- הכתבה באתר ישראל בורסה מספרת מה בדיוק קורה שם (ל"ת)
43 המומחה 27/05/2017 22:09 טבע כנראה בבעיה גדולה מכפי שאנו חושבים - החרא פשוט צף
והמחיר בהתאם. לדעתי בגלל החוב העצום נוצר המחיר הזה, אני ממליץ לא לגעת בטבע, מבחינה כלכלית, וזאת רק בגלל החוב העצום - אין קשר למינוי מנכל, זה לא יפתור את בעיית החוב. יש גבול למינוף ?
42 דוד מירושלים 27/05/2017 18:10 כל מספר יכול להתחלק לשניים
להזכיר לכולם
41 למה למה 27/05/2017 17:28 *** למה לכתוב שטויות במיץ עגבניות ולהטעות את הקוראים ?
כנס לאתר finviz ותראה שכבר ב 10 לפברואר 2017 מיזוהו הורידו את טבע מ 40 דולר ל 27 דולר. אז על מה הכתבה ? על זה שהורידו מ 27 ל 25 דולר עולב
40 נגמרו 27/05/2017 17:20 לכל מי שהפסיד את התחתונים בטבע- חבל לבי אתכם,שנות ה-90 (ל"ת)
39 מושון 27/05/2017 13:36 חבל
חבל שהמגיבים לא יודעים לכתוב ללא שגיאות כתיב.אולי זו הבעיה של טבע.
38 אלי 27/05/2017 13:11 לקחי העבר מראים
כשכולם אומרים למכור או לא לקנות זה הזמן בו הגופים הגדולים מתחילים לאסוף. כשהם יגידו לכם לקנות אז תתחילו למכור הפוך על הפוך.....
לאלי 27/05/2017 19:27 כל כך נכון! למרות זאת מחכה עוד טיפה. אבל אתה צודק 100% (ל"ת)
37 דוד 27/05/2017 12:37 טנו לאתרסנטים שיוכלו אחד את השני ואני קונה טבע בזול (ל"ת)
אבי 27/05/2017 21:49 תלמד עברית ואחר כך תקנה טבא (ל"ת)
36 דוד 27/05/2017 12:36 טבע יותר טוב מיכול מניה בשוק (ל"ת)
אידיוט 1 02/06/2017 11:34 טבע יותר טוב
ממיכל אמוניה? לא בטוח
אבי 28/05/2017 08:05 מאיזה כפר אדוני? (ל"ת)
35 דוד 27/05/2017 12:36 לקנות מחר את טבע בגדול (ל"ת)
34 אייל 27/05/2017 12:13 ביום ראשון אקנה כמות עצומה (ל"ת)
דוד מירושלים 27/05/2017 18:08 תשאיר גם לאחרים
מאחל לך הצלחה. כשסכין נופלת, מסוכן מאוד לנסות לתפוס אותה בעודה באויר.
33 רועי 27/05/2017 11:23 כל מי שבורח עכשיו נופל במלכודת!
בעלי ההון הגדול רוצים שתברחו עכשיו...המנייה במחיר שפל קיצוני וממש בזמן הקרוב היא תעלה עקב פיזור המשקיעים הקטנים וכניסת התותחים הכבדים
32 חרגולית ההרים 27/05/2017 11:08 טבע תרד עוד ל 20 דולר ומשם תתחיל הקפיצה
מגמת הירידה תימשך עד לרמת ה 20 דולר ....משם אפסייד קופצני ....
שי 27/05/2017 12:08 לא תרד מ-28$ (ל"ת)
31 אזרחית 27/05/2017 10:39 2 הערות
1. איזו השפעה למניה בערכה הנוכחי על החסכון הפנסיוני בישראל? 2. מנהלים (ודירקטורים) שאינם שווים 10 ש"ח .
30 שישקו 27/05/2017 10:24 אין הבדל גדול בין 25 ל28 מה היא נזכרה עכשיו שזה כבר מאו
חוכמת הבייגלה לגלות את מה שכבר קיים פחחח . טבע אים תמשיך לחפש מנכ"ל ללא סוף תגיע גם ל23 כנראה זה מכוון כדי שגוף פננסי בשתפ עים טבע ירכוש את המניות החסומות שאלרגן קיבלה וישתחררו באוגוסט בשווי נוכחי של 5 מיליארד יכווצו אותו 4.5 וירכש לבית השקעות אמריקאי גדול.
ישראל 27/05/2017 15:42 היא לא נזכרה עכשיו,ואם היה לך מושג היית
יודע שהיא מזמן ראתה את הנפילה מגיע משערים גבוהים יותר מהיום עכשיו חכה ותיראה מה יקרה למניה ששאר האנליסטים יתחילו להוריד עוד יותר למטה את מחירי היעד שלהם תמצא את עצמך עם שער ב 20 ואם לא פחות מזה
29 דור 27/05/2017 10:16 טבע
אולי תורידו את הכותרת לא נמאס לכם סתם איזה אנליסטית ששוחררה מבית משוגעים זרקה משהו לאויר אף אחד לא שם לב לזה בחול האנליסטית חזרה לבידוד במחלקה סגורה
28 דוד 27/05/2017 09:43 היום השוק בסי הכי טוב הוא לקנות את טבע לאחר 60 אחוז ירי
היום הבנק לו נתן לכם כלום טבע נתן לכם דבדנדים כול 3 חודש יותר טוב מיכסף בבנק הבנק לכח לכם והוא משקע בטבע למה שהנק יעשה כסף על חשבנכים אתם תעשו יותר טוב מהבנק קנו טבע לאחר שנה הוא יגיעה ל1600 לפחות
27 דוד 27/05/2017 09:40 אני 20 שנה לפנה שנים קדמות גם טבע הגיעה למצב כזה
ומה קרה הי עלתה מי 1000 ל2200 רק הנתרסנטים רוצים לקנות את טבע בזול אני מציאה לקנות את טבע וךשבת על הגדר כמו כולם בשבלנות כי הבנק לו נתן לכם כלום יותר טוב מילקנות דירה
26 sus 27/05/2017 09:36 חברים יש הנתרסנטים בשוק לקנות את טבע בגדןל (ל"ת)
25 רפי 27/05/2017 07:44 הסכין נופלת ואף אחד לא יסתכן בעצירתה
כרגע מצב אופטימי מניית טבע כ 20 שקלים ומקווה שתעצור שם ולא תרד עוד
24 ש.א 27/05/2017 07:39 ממש עצוב - שההנהלה התייחסה לכסף ציבור כנייר טואלט (ל"ת)
23 אחד העם 27/05/2017 06:50 טבע משלמת את המחיר על...
2 תכונות ישראליות ידועות ומוכרות: שחצנות וחפיפניקיות. כשאנשים חושבים שהשמש זורחת להם מה.... תתרחקו מהחברות שהם מנהלים.
22 דוד 27/05/2017 06:40 מחיר יעד אמתית היא 20$ (ל"ת)
21 יעקב 27/05/2017 06:37 אני בשלי: היעד הוא 20 דולר - 7100 נקודות בעברית.... (ל"ת)
20 דוד 27/05/2017 06:35 מחיר של מניה אם כל החובות ש יש לך לא שווה יותר מ 20$ (ל"ת)
19 סבטלנה 27/05/2017 01:26 אולי תביאו מגדות עתידות
זה ישמע יותר אמין וגם צבעוני .
18 / 27/05/2017 00:24 האנליסטית הלכה צעד אחד רחוק מדי? נמתין ונראה. (ל"ת)
17 משקיע 26/05/2017 23:13 גם על הנפט ב25$ אמרו שהוא בדרך ל15
בנפט דיברו על 15$ מאז הגיע ל50$.דירות חשבו שיעלו עד אינסוף והנה החלה ירידה (עוד קצת ריבית תהיה נפילה).עכשיו טבע בדרך ל25$ יאמרו החכמים בדרך ל20$ ואני אומר שתוך שנה היא חזרה ב40$ לפחות.
יובל 27/05/2017 09:41 נפט נתוןן לספקולנטים,טבע צריכה רופא ותרופות. (ל"ת)
ולהפסיד עוד כסף 27/05/2017 07:50 נכון אתה צודק ,אז תמשיך לעצום עיניים (ל"ת)
16 רנמי 26/05/2017 23:10 להעמיד לדין את המנכ"ל והדירקטורים במעילה בתפקיד
הניהול של הם עם הלוואות לקנות חברות זבל הוא עבירה על כח חוק. והם עוד יצאו עם משכורות עתק ובונוסים.
Joe 27/05/2017 06:46 בושה
ברור שישנם עוד הרבה שרצים בטבע שהציבור לא יודע.
15 טבע 26/05/2017 22:32 שיקחו את המנכל של טאואר (ל"ת)
14 טבע 26/05/2017 22:31 רק ביזפורטל מציין את האנליסטית שאר האתרים התעלמו ממנה
לא חידשו שום דבר. הכל ידוע. ולכן טבע תתחיל למכור נכסים להקטין את החוב שלה. אין לה ברירה אחרת. המניה תתאושש אחרי מכירות חברות עלובות שהיא קנתה.
אדי 27/05/2017 11:07 אבל אין קונים.
למי תמכור? לך? אין הרבה פריירים כמו טבע לקנות חתולים בשקים תמורת מיליארדים.
13 ישראלי 26/05/2017 22:16 טבע היא המניה שת הספקולנטים בארה"ב
מהמרים עליה ועושים עליה סיבובים. מזמן היא לא מניה ישראלית. לכן המוסדיים יכולים להמר על ירידה ועל עליה ולעשות המון כסף.
איתן 27/05/2017 11:57 צודק, האמריקאים קובעים, לא הישראלים.
צודק.
12 ריבקינד 26/05/2017 21:35 בשורט גדול עם כל הכסף שלה. עוד זבל עם השפעה (ל"ת)
יובל 26/05/2017 22:50 שורט עם כסף בשווי של מסטיק בזוקה (ל"ת)
11 ריבקינד 26/05/2017 21:34 אנליסטית קטנה עם הרבה כסף משוחד
מישהו עם שורט גדול על המניה משלם לה.
בבבבי 29/05/2017 13:05 באם הגוף הגדול בשורט?=היה משחד גוף גדול=למגיב "הגדול" (ל"ת)
10 אורי 26/05/2017 21:31 לכו לישון
כתבתי אתמול ואני חוזר , משקיעי טבע בעוד שנתיים תתעוררו לשער 50 עד 60 דולר , לא להתייחס לכל השרלטנים ולא לזרוק סחורה , הסבלנות תשתלם
9 גדי 26/05/2017 21:30 החוב של טבע מאיים על קיומה
שגיאות ניהוליות הביאו את טבע לחובות עצומים שמאיימים על עצם קיומה כחברה עצמאית. זוהסיבה העיקרית לירידה בערך המניה שלה.
בבב 27/05/2017 00:26 תגיד לי, אתה יודע מה הרווח הנקי של טבע? (ל"ת)
לא נוגע בטבע 26/05/2017 22:05 זה הסוף של כל בלון מנופח (ל"ת)
8 הפרופסור 26/05/2017 21:27 טבע להמשך מסלול הירידות
הירידות עדיין כאן
7 ל1 ו 2 העצבנים 26/05/2017 21:13 טבע נפלה לא בגלל ביזפורטל אלא בגלל מצבה הפיננסי (ל"ת)
6 מנהלי טבע מהמרים 26/05/2017 21:11 טבע בצרות עקב הרכישה המטורפת של אלרגן ב40 מיליארד$ (ל"ת)
5 ררר 26/05/2017 20:58 גם אני "אנליסט" לפי דעתי מחיר של 15$ יהיה בזול ונקנה...
רוב האנליסטים ממליצים מתאם איזה אינטרסנט שרוצה לקנות או למכור ולכן מחפש איזה גוקר אם תואר שאין לא שום קשר למקצוע ..
4 ניב 26/05/2017 20:49 מדוע מי שמנהל את הפנסיות לא מוכרים
כי זה לא כסף שלהם
3 פיני 26/05/2017 20:43 אנונימי
זה הזמן לקנות טבע .כדאי לבצע רכישה הפוכה לעדר ולהמתין חודש .בהצלחה
2 שורט ביזפורטל 26/05/2017 20:14 כשהיא עולה אתם נותנים על זה חצי שורה
כשאיזה אנליסט דמיקולו נותן המלצה למכירה אתם נותנים לזה כותרת ראשית.
יובל 26/05/2017 21:24 זה היות ועד שטבע עולה,העליה כ"כ קצרה וכבר שוב יורדת
לא מספיקים לרשום לסיים השורה שהיא עולה וכבר אופס יורדת.
1 שורט ביזפורטל 26/05/2017 20:13 אתם אפסים
עשיתם עליה שורט מזמן ואתם טוחנים לנו את המוח בידיעות על אנליסטים חלשים כולירות כל ההמלצות שלכם מונעות משיקולים אישיים
ביזפורל 26/05/2017 21:08 טוב שאתה יודע מה עשינו והירווחנו מיליארדים.
כל הלקוחות הנורמלים קיבלו בדיוק המידע חוץ מדביל כמוך. אנו מונעים משיקולים אישיים ומקורבינו מעודכנים. אנו שמחים שאתה היחיד שלא בעניין כייוון שאתה כלומניק.
שורט ביזפורטל 26/05/2017 22:37 לא ברור
אם התגובה אכן מכם - אתם באמת חבורה של אפסים אם לא, אז מי שהגיב לזה הוא חתיכת אידיוט לא רק בגלל הניסוח אלא בעיקר בגלל התוכן. שבת שלום חזירים
שולמן 27/05/2017 11:02 זה לא ביזפורטל שהגיבו זה א100 הלוזר
הוא כבר שנים מחוץ לבורסה והפסיד את כל הראלי של שנים האחרונות ולכן רוצה ירידות. קשה לו לראות שהשווקים בעולם עולים והוא בחוץ. זה בחור מתוסכל ומסכן.
משה 26/05/2017 22:34 חחחחח הרגת אותי (ל"ת)
יעקב 26/05/2017 22:14 אידיוט כמוך לא באמת מסוגל להבין מה העיתונות הכלכלית עוש (ל"ת)
מה זה יעקב? 26/05/2017 23:28 אין ספק שאדם שלא יודע לסיים משפט
מבין טוב יותר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש