21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אויי כחלון: הלמ"ס מציג האצה דרמטית בקצב עליית מחירי הדירות - הנה המספרים

חודש רביעי רצוף של עליית מחירי הדירות, מאז עצר שר האוצר את הפרסומים של השמאי הממשלתי
 |  65
שוק הדיור
Share
זה לא נראה טוב מבחינתו של כחלון. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את מדד המחירים לצרכן לחודש נובמבר ובצמוד כרגיל גם פרסמה את מדד מחירי הדירות, נתון שאינו כלול במדד המחירים הכללי (שכן בלמ"ס רואים ברכישת דירה השקעה ולא הוצאה).


לפי הלמ"ס מחירי הדירות רשמו בחודש החולף עלייה של 0.9% כך שיעור העלייה השנתי הואץ בצורה דרמטית ל-8.7%. מדובר בשיעור עלייה שמביא את ישראל שוב להיות בצמרת המדינות בעולם בכל הקשור לעליית מחירי הדירות השנה. כלומר לפי שעה כחלון נכשל בגדול בניסיון לרסן את עליית מחירי הדירות, ורק נזכיר כי בחודש יולי כאשר מדד מחירי הדירות של הלמ"ס הראה ירידה של 0.3%, כחלון מיהר לבטל את פרסום מדד מחירי הדירות של השמאי הממשלתי שהציג המשך עליית מחירים. מאז, במשך 4 חודשים רצופים, מחירי הדירות ממשיכים לטפס ובחודשיים האחרונים גם ניכרת האצה משמעותית בעליית המחירים.

בחודש הקודם נרשמה עלייה של 1.3%. באותו החודש בלמ"ס הסבירו כי ייתכן שמדובר בנתון בעייתי ולא מייצג, שכן חודש אוקטובר היה חודש עם מעט מאוד ימי עסקים ולכן התבצעו מעט עסקאות בשוק הדיור (כלומר הסקירה של הלמ"ס התבססה על מדגם קטן באופן יחסי). ואכן בפרסום היום הנתון עודכן מעט מטה לעלייה של 0.9%. כך או כך, הנתון הנוכחי מבהיר כי מדובר במגמה ברורה של עליית מחירים.

שימו לב לנתון הבא: בניטרול קפיצה של 1.3% בחודש מארס האחרון, העלייה בכל אחד מהחודשיים האחרונים הייתה החדה מאז יוני 2015. בתוך כך, בפעם האחרונה שנרשמה ירידה במחירי הדירות זה היה באוגוסט 2015 ולפני כן באוגוסט 2014. בכל שאר החודשים נרשמה עלייה מתמשכת.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

65 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 טלטל 18/12/2016 16:44 מדהים כמה הטימטום שולט בפקידוני האוצר ובשר האוצר
לחייב באחריות אישית את הפקידונים והשר אם מחירי הדיור לא ירדו בעקבות המס ההזו הזה!!אם הכוונה זה מיסים אז יש להטיל מס רכוש על כל דירה שלא מתגוררים בה הבעלים הרשומים שערכה גבוהה מ-2 מיליון שח.כך שגם ביבי ישלם מיסים על הוילה בקיסריה
46 אהוד 17/12/2016 19:33 מס דירה טיפשית יטיס המחירים
אף קבלן לא יבנה בלי משקיעים שיקנו בפה סייל. לצעירים לא יאשרו משכנתא לפרה סייל לכן לא יקום בניין. אין בניין,אין דירות להשכרה והשוק ימשיך לטוס למעלה...
45 כחלון מזלזל בצעירים 17/12/2016 14:51 בושה כל פעם כחלון מביא נתון שיקרי אחר
המציאות בשטח מראים אחרת שכל הזמן יש עוד עלייה כחלון יא בושה אחד איזה נתונים שיקריים אתה מביא אתה מזלזל באינטלגנציה של העם אלוהים ישלם לך על השקרים
44 יותנאל 17/12/2016 10:14 קח-לו לך לאולגה , תשאל אותם ברחוב איך לעשוק אותי עוד
חפש שם עוד חלומי ילדות כיצד לעשוק את החדרתיים והקיסריים תימצא רעיונות לקחת אוי קח לו
43 קובי 17/12/2016 07:07 קנו את המניות רציו טאואר וסלקום ובזק ותתהנו (ל"ת)
42 חיים 17/12/2016 07:06 כחלון נכשל בגדול שיmפטר (ל"ת)
41 בן אהרון 16/12/2016 22:25 לא יקנו דירות יד שניה כי אין עליה הנחה !!! רק בתוכנית.
אולי שמישהו יסביר את זה לכחלון ??? אם יש הנחה על דירה חדשה, מדוע שיקנו דירה יד 2 ???
40 יש ר א לי 16/12/2016 18:25 עכשיו כחלון יאסור גם על הלמ"ס לפרסם נתונים? כשלון
זוג צעיר מחכה להגרלה למחיר למשתכן, בעודו ממתין המחירים עולים והבנקים הגזלנים מעלים ריבית למשכנתאות וכחלון שותק,נניח שיזכו, הם חייבים לקנות דירה חדשה מקבלן, יש להם כסף לדירה חדשה? גם אם בהנחה. למה שלא יקנו יד 2 זולה ויקבלו מענק מהמדינה? אה, כחלון? ותן עדיפות ליוצאי צבא. ונניח שהם יזכו וירצו לקנות, עכשיו תראו איך כחלון דופק אותם, הם ימתינו כמה שנים לדירה שזכו בה, הרי זוכים בדירות שעדיין אין היתר בנייה, אין פיתוח וכו', יקח כמה שנים, ובמהלך שנים אלה הם צריכים להתחיל לשלם אז יקחו משכנתא אבל צריכים גם לשלם בינתיים שכירות. אז מי יכול גם לשלם משכנתא וגם שכירות? עשירים יחסית. מסקנה: מחיר למשתכן מתאים רק לעשירים יחסית, להם כחלון דואג ורק להם. אה, סליחה וגם לחבר שלו מימון מהגז שהוא לא עשיר יחסית אלא טייקון גדול. יופי כח/שלון, תתפטר. בחירות הבאות ממילא תיעלם.
39 אדם 16/12/2016 18:12 הכותרת בומבסטית , אך העובדות שונות !
א. משך מכירה של דירה בממוצע ארצי הוא כ13 חודש ! זה אומר שהשוק מת! ב.יש כ31000 דירות חדשות לכניסה מיידית! שיא משנת 2000-זה לא תומך בעליית מחירים! ג.ריבית משכנתאות קבועה ל25 שנה היא מעל 5% ואילו התשואה באזור המרכז היא כ2.5%! כלומר, עלות המימון גבוהה מהתשואה! גם נתון זה לא תומך בעלית מחירים! ד. נדרשות מעל 200 משכורות חציוניות לרכישת דירה חציונית! זה האמא והסבתא של הבועות! ה.אין מחסור בדירות! לא עלו מיליון עולים בשנים האחרונות! הביקוש בעיקרו ספקולטיבי שנבע מהריבית הנמוכה! ו. תשואת אג"ח ל10 שנים של ארה"ב היא כ2.6% -תשואה סולידית סבירה. ז.משכורות חציונית כ6700 ש"ח ואילו חובות משקי הבית כ 500 מיליארד ש"ח!! זו צמיחה שמבוססת חוב ולא בת קיימא! ח.התרסקות היורו, הלישט והלירה התורכית תגדיל האבטלה, לא מקנא בבעל חוב שיאבד מקום עבודתו! למרות הכותרת הבומבסטית לדעתי השוק לפני התרסקות!
38 משקיע 16/12/2016 16:17 אני שוקל לקנות דירות להשכרה
הכסף שהרווחתי ביושר הולך ונשחק, ועד עכשיו חיכיתי שהבורסה תעלה. אחרי ששאנשים לא יוכלו לשלם את המשכנתא, והדירות יממכרו בחצי מחיר. אז אקנה בזול ואמכור ביוקר. המשכירים ישלמו את הגזירות של פחלון.
אחד 19/12/2016 01:30 לא בטוח שהבנתי. אתה מאיים ?
אני מניח שהתכוונת לשוכרים (ולא למשכירים). ליכודניק במקרה ?
37 צחי 16/12/2016 11:58 זה רק מתיחה נוספת של הקפיץ.. (ל"ת)
36 אריק / 16/12/2016 11:32 כחלון טל מיצרים 10000 בשעה ודירה בונים בעשר שנים תתפטר (ל"ת)
35 בא 16/12/2016 10:10 איפה קבלנים מסין ,וזה לא שאני אוהב סינים ,אני שונא
לראות אנשים צעירים בלי דירה ,או זקנים משועבדים לשכירות .הכול בגלל ביבי שחושב שהוא ראשממשלה מוצלח .
34 רפאל 16/12/2016 09:50 כחלון ניפגש בבחירות או 12 מנדטים או הביתה (ל"ת)
33 רונן 16/12/2016 08:49 שקר וכזב!!! כנסו
הלמ"ס לא יודעת למדוד עליית מחירים של אותה דירה בעבר לעומת מחירה הנוכחי. הלמ"ס מסיקה על סמך מחירי דירות חדשות. בחיפה העסקאות בנדל"ן בקיפאון ולוקח הרבה יותר זמן עד שעסקה יוצאת לפועל. אנשים כבר לא קונים בכל מחיר. המשקיעים החכמים עזבו. המיסוי המבורך אוכל את כל התשואה ושווי הנכס לא יוכל להמשיך לעלות כבעבר. הבנקים מעלים ריבית על משכנתאות. בארה"ב העלו את הריבית. נחזור לשפיות. יהיה טוב. כחלון איש יקר ואמיץ, יישר כח ובהצלחה.
יותנאל 17/12/2016 10:18 סמיסוי המבורך....זה הרי גזל עשירים במתכוון ומימוש חלום
מה בדיוק מבורך כאן זה רק פופוליטיקה , אז יהיו עוד 1000 דירות בשוק אבל כל השכירויות כולם יעלו זה סתם מימוש חלום ילדות עשוקה של ילד כאפות באולגה כשברקע אורות חדרה וקיסריה הוא הרי אמר שאבא הוריש לאימאכמה בקבוקים רייקים - לא אני ממציא
32 א.מ 16/12/2016 07:59 אבל המדד יורד 0.4 וזה אומר קפאון ואיך יחזירו את המשכנתא
כל העדר שמחר מחרתיים יפוטרו?המשקיעים יוצאים מהשוק ומשאירים את הדירות לפראיירים ,כמו בעלי עניין במניה שמוכרים לפני העדר.
31 אמיניאן 16/12/2016 07:45 רשות מקרקעי ישראל
כחלון תפנים, זה המינהל, הוא שולט ב93 אחוז מהשטחים ויוצר בירוקרטיה מיותרת לכולם. שלטון הפקידים שגרם להם להיות סדיסטים, שקרנים, רמאים, עצלנים, טיפשים שיוצרים בעיות ולא פותרים אותם ומה שמרגיז הוא שבית המשפט בלמעלה מ90 אחוז מהמקרים פוסק לטובת המדינה
30 משקיע חכם 16/12/2016 07:41 הצעה להורדת מחירים
להוציא חוק שאסור לקנות דירות אפילו דירה ראשונה וכך לא יהיה ביקוש והמחיר ירד חחחחה
29 ששון 16/12/2016 06:28 תתפטר עכשיו!!! אתה והחוקים הלא מקצועיים שלך (ל"ת)
28 יונה 16/12/2016 06:17 הרצת הנדל"ן נמשכת, חוק מס דירה שלישית עבר
וזו החדשה המרעישה, חקו בסבלנות
27 יוגי 16/12/2016 04:42 לקחת קרדיט על סלולר קח אחריות על הכישלון (ל"ת)
26 לא קונה שחררו אותי 16/12/2016 01:50 שקרנים חצופים, המדד ירד ולא עלה
כמה שקרים מאכילים את הציבור חחח
25 ' 16/12/2016 01:16 אל תתלהב פינק...אתה יודע עוד חצי אחוז ,עוד אחוז זה כבר
לא משנה כי הביקושים יורדים בחדות, אנשים לא יכולים לקנות , זה שיש מיעוט יחסי שעוד קונה ומעלה את המחירים זה לא אומר כלום כי שהמאסה תצטרך להימכר זה יהיה רק במחיר שיאלץ לרדת...תאמין לי אל תתלהב..כל עליה כזו רק גורמת למשבר שיבוא להיות אדיר ממדים.
24 א. ב. 16/12/2016 00:45 כחלון - בסוף אתה תבין שדיור זה לא סלולר
כחלון, למען כבודך, תתפטר!
23 אזרח מתון 15/12/2016 23:35 זוג צעיר בהריון! קנו עוד היום דירה בפריפריה!!!
ערך הדירה שלכם יעלה ויעלה ( אם ירד קנו עוד אחת!) הנכס שלכם. הביטחון לכם ולילדים גדל. יהיה מה להוריש לילדים אם חלילה תמותו עוד 100 שנים.
22 אוי כחלון כחלון 15/12/2016 23:32 כחלון איך השחלת את כולנו.....ניפגש בבחירות.....
גם ביבי שיחק לך אותה כחלון בלי ששמת לב.....בזה שלא עזר לך גרם "שתמחק פוליטית " דע לך דחלון אם המצב לא ישתנה אתה לא עובר את אחוז החסימה......... לא להאמין איזה כישלון
21 קבלן,בנק,ממשל=חזירות 15/12/2016 22:57 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
משקיע שפוי 16/12/2016 15:27 לא התעייפת אין בניה המחיר יעלה
הרבה גרושים הרבה צעירים בשכירות הרבה עניין במרכז הארץ הרווי אז מסקנה המחיר למעלה
20 איילה וארז 15/12/2016 22:40 יוסי פינק תודה על מאמר חשוב ביותר כי...האוצר מורח אותנו (ל"ת)
19 מייאש 15/12/2016 21:15 נו פחלון, אמרת שתתפטר
לפחות הבטחה אחת תקיים
18 בן אהרון 15/12/2016 21:15 שר האוצר מנהל מדיניות של עליית מחירים. כל היתר-תרוצים.
אף אחד לא מנסה באמת להוריד מחירים. העלות של הקרקע עדיין גבוהה מאד. וכל הכסף הולך מיסים לממשלה. לציבור מספרים סיפורים על משקיעים אספנים. מצאו שעיר לעזאזל. והציבור המוחלש שלא מבין, קונה כל סיפור ששר האוצר מוכר לו. בינתיים.
איציק 16/12/2016 08:00 צריך להקטין ביקושים!הגדלת היצע לא עזרה ורק חונקת אותנו
ומעשירה את הקבלנים/חזירים.
אחד העם 16/12/2016 18:48 אם הקבלנים מתעשרים, איך הם פושטים רגל עם הפסדים גדולים? (ל"ת)
יוני 17/12/2016 09:53 היזמים והבנקים הם המתעשרים הגדולים מהבועה
יזם גוזר בין 15% ל-20% על מכירת דירה חדשה לזוג צעיר והבנק מצד שני משעבד את אותו הזוג הצעיר ל-30 שנה של משכנתא... זה כל הסיפור
17 רון 15/12/2016 20:59 אוכלי חינם בכנסת - תתחילו לבנות ומהר
אחרת אנחנו הולכים למקום רע מאד מאד
16 כחלון מסוכן 15/12/2016 20:35 בשלב הזה הייתי נזהר ממנו
הוא יעשה הכל כדי שלא יגידו שהוא נכשל כולל רמאויות וצעדים נואשים שיפגעו במשק
אחד העם 16/12/2016 09:56 לחשוב שלפני שנה כחלון היה היווה איום פוליטי על ביבי... (ל"ת)
15 יוני 15/12/2016 20:35 חח זה שקר ענק מדד הדיור ירד ב 0.2 לפי הדוח
לא יאמן שמשקרים לציבור והוא אוכל את זה ביזיון
לטמבל 15/12/2016 22:15 יש לך בכלל מושג מה זה מדד מחירי הדיור? (ל"ת)
14 טל 15/12/2016 20:27 אם בונים דירות חדשות,טובות וגדולות מהישנות,איך המדד ירד
אולי הפתרון זה להרוס דירות חדשות ולבנות במקומן דירות שיכון קטנות ומתפוררות. זה בוודאי יוריד את הממוצע.
13 משה 15/12/2016 20:08 כחלון =כישלון
כחלון וצוות יועציו צריכים לבקש סליחה מכל הזוגות הצעירים. הם לא מבינים בכלכלה
אחד העם 16/12/2016 09:54 כנראה שמי שבחר בכחלון לא מבין שכחלון כנראה לא מבין. (ל"ת)
12 ב.נתניהו 15/12/2016 19:53 אין מה לעשות כחלון הזה כישלון מ..
מדרגה ראשונה
11 ehudhl 15/12/2016 19:52 יש לי פיתרון: לחוקק חוק נגד פרסום עלית מחירי בתים (ל"ת)
10 מוקי 15/12/2016 19:41 כחלון הביתה
כחלון דואג לבית המשפט העליון כחלון דואג לאיזון והורדת המחירים במשק אבל כחלון במקביל דואג לעלות את מחירי הדירות בישראל לכן צריך להסיק מסקנות ולפנות את מקומו מהמשלה. שבענו הבטחות ממנו.
9 מאיר פ 15/12/2016 19:33 כחלון נגד הבנקים
ישנה ירידה ברכישת דירות אבל הבנקים מעלים את הריבית על המשכנתאות והקבלנים מעלים מחירים, קוראים לזה ״ אצבע משולשת ״ כחלון חשב כי .. הקבלנים, בנקים הם חברות סוללר .. כחלון גם חברי הממשלה שלך לא רוצים להוריד את מחירי הדירות.....
8 כחלון = פישלון 15/12/2016 19:25 מעט מידי ומאוחר מידי...
איטיות להחריד מטפטף דירות..
7 עידן 15/12/2016 19:23 אנחנו בדרך לקטסטרופה
אנשים לא יגיעו למילואים
6 הכי טוב נדל"ן !!! 15/12/2016 19:22 שימו לב איך האוצר משקר לכם......
האוצר פירסם שעקב המיסוי מכרו משקיעי הנדלן כ-6,000 דירות. מה שהוא לא אמר זה שהעברת דירה מהורים לילדים גם היא נחשבת "מכירה" אמנם העברה ללא תמורה אבל מכירה. כך שלמעשה רוב הנתון הוא העברות בתוך המשפחה. אם כחלון חשב שמשקיעי הנדלן טיפשים וירוצו למכור דירות הוא טועה בגדול . התשואה נטו על דירה (שכ"ד +עליית ערך בניכוי המס ) תמשיך להיות במרכז הארץ עליה של דו ספרתית.
אמיר 16/12/2016 14:19 טוב מאוד, פחות משתתפים במחיר למשתכן.
הורה שמעביר לילד לוקח ממנו את הזכות להשתתף בהגרלות מחיר למשתכן, מצד שני לילד יש כבר דירה. אז סבבה. אני שמח בשביל הילד.
5 משה 15/12/2016 19:15 ומה עם שכר הדירה שכולם אמרו שיעלה ויורד חודש אחרי חודש? (ל"ת)
יוסף 16/12/2016 13:34 עכשיו שהחוק עבר הוא יעלה וגם יעלה (ל"ת)
4 משה 15/12/2016 19:14 ועדיין, לא קונים דירה במחיר בועה
רק פראיירים קונים
חכם 16/12/2016 11:29 מי פראייר באמת ???
אמרת שרק פראיירים קונים? אתה אמיתי ?תסתכל טוב טוב ימינה ושמאלה כי כנראה שאם אתה לא מוצא פראיירים מסביבך כנראה שאתה הפראייר שממתין וממתין וממתין. משנת 2010 אומרים לך שמחירי הנדלן עוד רגע ירדו ואתה כמו פראייר מאמין לכך בשקיקה. בנתיים שילמת שכירות בגובה כ-40,000 ש"ח בשנה * 6 שנים - 240,000 ש"ח (לפחות). והנדלן שיכולת לקנות ב-800,000 ש"ח לפני 6 שנים כבר עולה היום לפחות 1,300,000. אז תגיד לי מי פראייר ???
קלקלן 15/12/2016 20:27 ב-2009 אמרו לי פראייר, מה אתה קונה במחירים האלה...
גם ב-2010, 2011, 2012.... הפראיירים קנו. ואתה לא פראייר, לא קונה במחירי 2016! אתה תקנה כמו גדול במחירי 2018 שרק אם יהיה לך מזל הם יהיו דומים ל-2012 ובינתיים גרת בשכירות שש שנים אצל בעל בית שאכל לך את הראש. תקווה רק שב-2018 המחירים לא יהיו יותר גבוהים...
חכם 16/12/2016 11:31 והכי חשוב...
ושילמת שכירות בגובה 250,000 ש"ח בזמן הזה...
3 הצעה לכחלון 15/12/2016 19:11 להקים אתרי מגורונים וקרווילות ..אפשר לייצר במיידית
זה יוריד את מחירי השכירות ולכן ירדו גם מחירי הדיור מכיון שמשקיעים ימכרו בגלל התשואות הנמוכות
2 שקר פשוט שקר 15/12/2016 19:02 שכן שלי במרכז הארץ ניסה למכור את הדירה שלו
במחיר מטורף,במשך 9 חודשים,בגלל שהיה לחוץ ,הבין שהוא לא יקבל את המחיר שהוא רוצה ומחר את הדירה שלו ב-220 אלף פחות ממה שהוא ביקש. [דירת 4 חדרים קומה שלישית במקום נחמד] במליון 450 ,במקום מיליון 670 שהוא ביקש
יש ר א לי 16/12/2016 18:15 אז מה? הוא דרש מחיר מופרז. מה זה אומר? (ל"ת)
חכם 16/12/2016 11:31 ממש מדגם מייצג... (ל"ת)
לטמבל 15/12/2016 22:17 שכן שלי בחאלה מנסה כבר כמה שבועות למכור את הריסות הבית (ל"ת)
המחירים משתוללים !! 15/12/2016 20:29 חבל שלא ידעתי , אני קונה הכל ! בכל מחיר !! (ל"ת)
1 שיעוף כבר 15/12/2016 18:56 פחלון ונעיר האוצר לא מתאימים להוביל את הנדל"ן (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש