שלמור אבנון-עמיחי בריאים ובאומן בר ריבנאי נהנים
גדי לסין, מנכ"ל שטראוס ישראל הודיע היום (ה') על החלטת שטראוס לפצל את תקציב הפרסום של החברה , כאשר עולם הבריאות יטופל בשלמור אבנון עמיחי/ Y&R, ועולם ההנאה יטופל בבאומן בר ריבנאי.
הפיצול נעשה בהמשך לאסטרטגיה העסקית של החברה, המבנה הארגוני החדש של בישראל ופורטפוליו המותגים של החברה.
בחברה מוסרים כי המשימה המרכזית בשנים הקרובות תהיה בניית מותג החברה שטראוס והפיכתו למותג על בארץ ובעולם. שלמור אבנון עמיחי נבחר להיות המשרד שיוצים משימה זו לפועל.
חברת שטראוס נפרדת מפרסום ראובני פרידן, לאחר 6 שנים שבמהלכן זכה המשרד בהישגים מרשימים ביניהם שימור מעמדם וחיזוקם של המותגים מילקי ואחלה. המשרד ימשיך לטפל בגלידת שטראוס.
אירית שפייזמן, סמנכ"ל תקשורת שיווקית של קבוצת שטראוס, מסרה: "חברת שטראוס עוברת בשנתיים האחרונות תהליכי שינוי רבים וביניהם - שינוי שם החברה, שינוי המבנה הארגוני בישראל על בסיס 2 צרכים מרכזיים - בריאות והנאה, ומיקוד פורטפוליו המותגים של החברה".
"שינויים אלו הביאו אותנו לבחינה מחודשת של מערך הפרסום שלנו והתאמתו לשינויים שהחברה עוברת תוך מתן מענה מדויק יותר לצרכי הצרכנים".
"כמו כן, בחנו את נושא המדיה, והגענו למסקנה שנכון יותר עבור החברה להמשיך ולרכז את התכנון והרכישה תחת קורת גג אחת. העבודה המקצועית של יונייטד שהניבה תוצאות מצוינות עבורנו הובילה אותנו להחלטה להמשיך גם בשנים הבאות את העבודה עם יונייטד".
שלמור אבנון עמיחי/ Y&R יוביל את פרסום מותג החברה שטראוס והמותגים: דנונה, מילקי , אחלה, יטבתה , יד מרדכי ואנרגי ובנוסף יטפל המשרד במותגים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס של עלית. באומן בר יוביל את פרסום מותג עלית (קפה וממתקים), פרה, פסק זמן ו Must.