מהלך משותף לתנובה, שומרי משקל ומגה ספורט - לחיזוק ערך הבריאות
תשלובת החלב של תנובה חוברת במהלך שיווקי אסטרטגי למגה ספורט ושומרי משקל ותעלה קמפיין בהיקף מיליון שקל באמצעות גיתם BBDO
תשלובת החלב של תנובה יוצאת במבצע אסטרטגי לחיזוק ערך הבריאות וקידום אורך חיים בריא בקרב צרכניה. במסגרת המבצע חברה תנובה לשתי חברות מובילות בתחומן ומשלימות אחת את השניה לערך הבריאות - שומרי משקל ומגה ספורט.
הקמפיין יעלה בטלויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא: "מבצע בריאות בתנובה".
לדברי חגית אדלר, מנהלת אגף השיווק בתשלובת החלב של תנובה: "כל גוף מביא למבצע ערך המוביל את הצרכן לשמירה על אורח חיים בריא ומאוזן. תנובה מביאה את המוצרים הטבעיים והבריאים, המתכונים וחווית המזון, שומרי משקל מביאה תפריט אכילה מבוקר ומאוזן ומגה ספורט מידע ומוצרים על כושר וחיים אקטיביים כתנאי הכרחי לשמירה על אורח חיים בריא".