אילון זרמון: "אנחנו מאמינים שנעשתה טעות אנוש בוועדת המכרז של חברת החשמל וזו תתוקן במהרה"

זרמון גולדמן לא מוותרים ועושים חיים קשים למק'אן אריקסון ולחברת החשמל. פנייתם לבית המשפט מביאה להקפאת ההתקשרות בין מק'אן וחברת החשמל. אילון זרמון בתגובה רשמית ל- Bizportal: "מאמינים שזו טעות אנוש"
משה בנימין |

בהודעה שהוציאה חברת החשמל לתקשורת נמסר כי "בית המשפט בחיפה הוציא צו מניעה להתקשרות חברת החשמל עם מ'קאן אריקסון". זאת בעקבות פנייתם של זרמון-גולדמן בטענה שוועדת המכרז פסלה את הצעתם בטעות.

אילון זרמון מבעלי משרד הפרסום "זרמון-גולדמן" מסר את תגובתו הרשמית ל- Bizportal: "אנחנו מכבדים את חברי הוועדה ומאמינים בלב שלם שנעשתה כאן טעות אנוש. אנחנו שמחים על החלטת בית המשפט ומקווים שאותה טעות אנוש תתוקן במהרה".

בחברת החשמל לא ציפו שהמכרז המדובר על תקציב הפרסום שלהם ל-2008 יגיע לדיון בבית המשפט. כנראה שבזרמון-גולדמן חשבו אחרת והחליטו לפתוח מערכה חדשה בסאגת המכרז, צעד שכנראה לא יתקבל בנינוחות במסדרונות משרד הפרסום הגדול במדינה - מק'אן אריקסון.

בהודעה שפרסמה חברת החשמל היום בערב (ג') נמסר, כי חברת החשמל הודיעה בשלב זה על דחיית הקמפיין "שימוש מושכל בחשמל" שהופק עבורם באמצעות מק'אן אריקסון. זאת, לאחר שבית המשפט בחיפה, במעמד צד אחד, הוציא צו מניעה להתקשרות בין החברה למק'אן.

בזרמון-גולדמן נצמדו לקריטריונים של המכרז וסוברים שהצעתם הכספית הייתה הנמוכה בין המשרדים שניגשו למכרז. מתוך כך ובהתאם למשקל הרב שהעניקו בחברת החשמל להצעה הכספית (80%) הם היו אמורים לזכות במכרז.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.