אמקור אינטרנשיונל מתרחבת בתחום אביזרי האמבט

במסגרת המהלך, שיווק מוצרי האמבט והמטבח תחת המותג "אוניטרול אמקור" יעבור לקבוצת האחים פרישמן
אפרת אדיר |

אמקור אינטרנשיונל מקבוצת אמפא פועלת להגדלת היקף פעילותה בשוק אביזרי האמבט בישראל ומעבירה את שיווק מוצרי האמבט והמטבח של חברת הבת "אוניטרול אמקור" לקבוצת האחים פרישמן, מהקבוצות המובילות בתחום שיווק מוצרי הבניה בארץ.

שיווק מוצרי האמבט יתבצע באמצעות חברת הבת של קבוצת פרישמן, "סטאר נציגויות יבוא ושיווק בע"מ", המתמחה במוצרים מובילים בתחומי האמבט והמטבח בארץ.

"אוניטרול אמקור" נחשבת לאחת החברות הוותיקות בתחום מוצרי אמבט ומטבח. ייצור המוצרים מתבצע במפעלי אמקור בסין וכולל מגוון של כמה מאות דגמים, ביניהם ראשי מקלחת, מקלחות יד, מוצרים נלווים לאמבט ולמטבח ואביזרים שונים לחיסכון במים.

כל המוצרים בחברה עומדים בתקנים של מכוני התקנים בארה"ב, קנדה ואירופה, ונמכרים בארצות אלה ברשתות המובילות למוצרי איכות לבית. היקף פעילותה של החברה בכל רחבי העולם בתחום אביזרי האמבט והמטבח, נאמד בשנה האחרונה בכ-100 מיליון שקל. בישראל, נתח השוק של אוניטרול אמקור נאמד בכ-30% בתחום פעילותה.

לדברי יעקב שקד, מנכ"ל אמקור ישראל, הנהלת החברה מאמינה כי המותג "אוניטרול אמקור" יהפוך למותג המוביל בישראל בתחום מוצרי האמבט והמטבח. לדבריו, "הואיל ומרבית פעילותה של החברה נעשה בחו"ל הוחלט להעביר את השיווק בישראל לחברת האחים פרישמן מתוך כוונה שמהלך זה יגדיל וירחיב את קו המוצרים של החברה המשווק בארץ".

מחזור הפעילות של קבוצת אמקור צפוי לעמוד בשנת 2007 על כחצי מיליארד שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה