מניית היום: מזנקת 7.5% כנגד הזרם על רקע תוצאותיה ברבעון השני
מניית חברת על בד מזנקת היום ב-7.5% למרות העצבנות הרבה בשוק. זאת, במחזור גדול יחסית של 3.8 מיליון שקל (לעומת ממוצע של 228 אלף ש' ב-30 הימים האחרונים). הסיבה: החברה פרסמה היום (ד') את דוחותיה לרבעון השני של 2013 בהם רשמה הכנסות של 367.2 מיליון שקלים - גידול של כ-5% בהשוואה להכנסות של כ-349 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בחציון רשמו גידול של כ-11% והסתכמו בכ- 732.8 מיליון שקלים.
הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-27.4 מיליון שקלים לעומת כ-30 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. יש להדגיש כי הרווח התפעולי ברבעון השני אשתקד נבע ברובו מהכנסות מוניטין שלילי בסך של כ-15 מיליון שקלים בגין רכישת הוספיקו שבוצעה ביוני 2012. בנטרול הכנסות חד פעמיות אלו, הרווח התפעולי ברבעון המקביל הסתכם בכ-15 מיליון שקלים בלבד. הרווח התפעולי בחציון הסתכם בכ-49.2 מיליון שקלים לעומת כ-40 מיליון שקלים, גידול של 22.7%
על בד מסיימת את הרבעון השני עם רווח נקי של כ-15.8 מיליון שקלים לעומת כ-25.4 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד, שהושפע כאמור מהכנסות חד פעמיות. בנוסף החברה שיפרה את תוצאותיה לעומת הרבעון הקודם: ההכנסות גדלו בכ-1.6 מיליון שקלים, הרווח הגולמי גדל ב-9%, הרווח התפעולי צמח בצורה משמעותית בכ-25% והרווח הנקי גדל בכ-32%.
חברת על בד מייצרת ומשווקת מגבונים לחים, מוצרי היגיינה נשית ומוצרי ספיגה על בד נמנית על שלוש הקבוצות הגדולות בעולם (שאינם מותגים) המייצרות ומשווקת מגבונים לחים.