"ההתנהלות הכושלת של אל על הובילה להחמרת מצבה, ההסכם - הזדמנות"
היום בשעה 11:30 צפויה הממשלה לדון בנושא הסכם "שמיים פתוחים" הצפוי להגביר את התחרות מול האיחוד האירופי ותוך כך להוזיל את מחירם של כרטיסי הטיסה עבור הצרכן הישראלי. כדי למנוע אישור הסכם זה החלה בחמש בבוקר שביתה ללא הגבלת זמן של חברות התעופה הישראליות, אשר ההסתדרות מאיימת להרחיב את השביתה ולהשבית את נמל התעופה בן גוריון ואת תנועת הרכבות. עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה, אמר הבוקר בגלי צה"ל - "אנחנו נמצאים בדין ודברים עם חברת אל על ולוקחים בחשבון את נושא הבטחון. 40 מיליון דולר אבטחה זה משהו שהממשלה מוכנה ללכת לקראתו בסבסוד, יש התייחסות לנושא בהחלטת הממשלה. אבל להסיט את מרכז הדיון לביטחון אינו נכון."
"כחלק מפתיחת התחרות והחברות הנוספות הרבות שיגיעו לפה, אלעל תוכל לפתח בריתות Code Share עם חברות זרות ותחליפים. כפי שלכאן יגיעו חברות נוספות אל על וחברות נוספות יוכלו להגדיל את מספר היעדים לחו"ל, כפי שהייתה צריכה לעשות עד עכשיו. אנחנו רק רואים החמרה במצבה הפיננסי מאז ההפרטה. ההתנהלות הכושלת של אל על הובילה אותה למקום הזה, הייתה יכולה לפתוח אפשרויות נוספות. שמיים פתוחים הזדמנות טובה לשיפור מצב אלעל."
לדברי יצחקי, המהלך יוביל להוזלה של מספר אחוזים במחירי כרטיסי הטיסה. "לא הוסתר שום דבר ממשרדי הממשלה, המסמך הוצג על שולחני, הוצגו תרחישים. הדו"ח הוא חלק מדאגה הולכת וגוברת לנוכח המצב הפיננסי של אלעל שממשיך להתדרדר, לכן אנחנו בוחנים מספר תרחישים עם שמיים פתוחים ובלי שמיים פתוחים."
- 12.אזרח מודאג 22/04/2013 08:17הגב לתגובה זואני מאוד בעד שמים פתוחים אבל בכירי אל על לא יקצצו במשכורתם מה שיוביל לחיסכון וקיצוץ בתחזוקת המטוסים מה שיוביל לאסון תעופה ענק בישראל לצערי הרב !
- 11.מנכל אל על מה עשית תמורת המליונים שנכנסים לך לכיס?? (ל"ת)גנרל-מנכל 21/04/2013 17:16הגב לתגובה זו
- 10.odedmano 21/04/2013 16:32הגב לתגובה זואלעל זה לא רק שקדי ..אלעל זה 6000- עובדים מעמד ביניים ! חבל שפתאום אותם אנשים שכותבים כאן נהיו כאלה פתאיים והתחילו להאמין לממשלה ומשרדיה ביום יום,
- נעם 16/09/2021 09:23הגב לתגובה זולבל שלא חשבתם על זה לפני זה בהתנהגות מול הלקוחות. חברת זבל גם לפני הקורונה
- 9.השביתות האלו הם בדיוק הסיבה לעודד "שמיים פתוחים" (ל"ת)סוחר27 21/04/2013 15:39הגב לתגובה זו
- 8.מונופול גרידי . (ל"ת)בא 21/04/2013 10:56הגב לתגובה זו
- 7.עוד מונופול גרידי . (ל"ת)בא 21/04/2013 10:49הגב לתגובה זו
- 6.M.R.I 21/04/2013 10:43הגב לתגובה זולא פלא אל על בקשיים, הכל מתחיל ונגמר במנכ"ל הטמע שלהם..
- 5.כץ וביבי ,כול הכבוד ,תפרקו עוד מונופול . (ל"ת)בא 21/04/2013 10:33הגב לתגובה זו
- 4.יילה לפרק את אל על ולמכור את המטוסים לאוספי מתכות או (ל"ת)שיורידו מחירים!!! 21/04/2013 10:33הגב לתגובה זו
- 3.משה 21/04/2013 10:15הגב לתגובה זולהנהלת אל על. 39.000.000 ש"ח להוצאות מוניות לשנה. האם זה הגיוני. מושחתים .
- 2.אלי עלי 21/04/2013 10:08הגב לתגובה זוחוצפה, מנכ"ל אל על מדבר על תחרות לא הוגנת. אל על מפסידה אבל הבכירים לוקחים מיליונים רבים. המנכ"ל בשנה הראשונה לתפקידו קטף כ 16 מיליון ש,"ח. אז מה עושים באל על,מפטרים את הדיילים שלא יקבלו קביעות ומקבלים אחרים וככה הסבבים נמשכים, זו ההתיעלות שאל על מכירה. בקיצור-חברה עם שירות גרוע, מחירי כרטיס גבוהים, בכירים שמנותקים מאל על ולוקחים מיליונים- שיתיעלו או שיתפרקו.
- 1.אורי 21/04/2013 10:07הגב לתגובה זואכן, להזכיר רק את הוצאות הבטחון עושה עוול לאל על ולעובדיה.ומה לגבי 35 שנים של חמישה וחצי ימי טיסות בשבוע? בתולדות התעופה לא היה כזה מקרה של קיפוח . ויש למשרד התחבורה החוצפה לבוא לאל על בטענות.