אפליקציות לבטיחות ברכב
כיום, כשיש המון מודעות לזהירות בדרכים, ישנן שלל אפליקציות שונות אשר יהפכו את הנסיעה ברכב שלכם לבטוחה יותר. אספנו עבורכם מספר אפליקציות יעילות שכדאי לצרף למאגר האפליקציות הקבוע שלכם.
אפליקציית פנגו
אין אדם בישראל שלא מכיר את אפליקציית פנגו. מדובר באפליקציה הנותנת שירותי תשלום על חניה בכל רחבי הארץ. מדובר ביישומן קליל, נגיש ופשוט לשימוש בקרב מבוגרים וצעירים. מלבד הטכנולוגיה הנהדרת הזו, חברת פנגו הוסיפה פיצ'ר חדש המאפשר למשתמשים לרכוש ביטוח רכב וליהנות ממגוון שירותי ביטוח: תביעה, גרירה, מציאת חניה, שטיפת רכב ועוד. כמו כן, ניתנת הטבת הצטרפות לשירות שהיא – מאתיים וחמישים שקלים לתשלום על חניה בכחול לבן למשך חצי שנה.
אפליקציה לשכחת ילדים ברכב
לאחרונה יצאו לשוק הרבה אפליקציות שמסייעות להורים לזכור שהילדים נמצאים איתם ברכב. למשל: אפליקציית "מי בא לגן?" מאפשרת להורים לעקוב אחרי הנוכחות של הילדים בגן. כלומר, כאשר הילד מגיע אל הגן, הגננת מסמנת את שמם ולאחר מכן, ההורים מקבלים הודעה שילדיהם הגיעו למסגרת. במידה והם לא הגיעו, הודעה אחרת תשלח להורים. נוסף לאפליקציה הזו, יש גם את אפליקציית "בייבי מיינדר" (BabyMinder) המזהה יציאה והתרחקות של הנהג מהרכב. במהלך ההתרחקות, הרכב משמיע התרעה קולית שמזכירה לנהג לבדוק אם נותר פעוט ברכב.
אפליקציה לבדיקת שכרות
שתיתם יותר מידי ואתם לא יודעים לאמוד את כמות האלכוהול בדם? אפליקציית ENDU מאפשרת לכם להזין את הפרטים האישיים שלכם: מין, גיל, משקל, גובה ומספר משקאות ששתיתם באותו הערב. האפליקציה מבצעת באותו רגע חישוב של אחוז האלכוהול בדם. בנוסף, האפליקציה מציעה שני משחקונים שמאפשרים לבדוק את זמני התגובה של המשתמש ובכך, לדעת אם הוא כשיר לנהיגה.
- איך אפשר לבנות אפליקציה בלי לדעת לכתוב קוד? גם כאן ה-AI עושה מהפכה
- הפסד משפטי נוסף לגוגל: תאלץ לפתוח את מכשירי האנדרואיד לחנויות אפליקציות מתחרות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אפליקציית איתור תחנות דלק
במהלך הנסיעה הבחנתם שהדלק אזל, איך תמצאו עכשיו תחנת דלק קרובה וזולה מבלי להסתבך בתנועה הפקוקה? היום קיימת אפליקציה שמאפשרת לכם להשוות מחירים בין תחנות הדלק בקרבתכם. אפליקציית פולטנק, בעלת מאגר נתונים של תחנות דלק בישראל, מעדכנת את המשתמש במידי על המחיר לליטר ועל המיקום שלו, לפי הצורך שלכם.
אפליקציה שמוצאת חניה
כמה פעמים יצא לכם לחפש חניה שעות על גבי שעות, לחנות צמוד לרכב אחר ולחשוש מהתנגשות פתאומית? היום קיימת אפליקציה שמאפשרת לכם למצוא חניה בכחול לבן או בחניון זול ללא תחושת קלסטרופוביה מיותרת. אפליקציית פולי, מנטרת נקודות חניה נפוצות וחניונים פנויים ותוביל אתכם אל חניה פנויה במהרה.
בדיקת לחץ אוויר בגלגלים
במהלך הנסיעה, קיבלתם התרעה מלחיצה של חוסר אוויר בגלגלים. בשביל למנוע את ההפתעה הזו במהלך נהיגה בכביש מהיר, אפליקציית TireCheck עוזרת לכם לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים ולמנוע נסיעה לא בטוחה.
מהירות בכביש
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
