אורן חזן עוזב את בית האח הגדול
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

נפרדנו כך: אורן חזן עוזב את בית האח הגדול ומנצח את הרייטינג

מוצ"ש: 18.9% לאח הגדול בפריים טיים. שישי: רצועת הלייט נייט של קשת הביסה את הפריים של רשת. חמישי: 5.7% לניצחון של מכבי ביורוליג
עינת שחק | (6)

בפריים טיים במוצאי שבת, יציאתו של חברת הכנסת לשעבר, אורן חזן, מבית האח הגדול הניבה לרשת 13 את הניצחון ברצועה עם 18.9% (511K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הכוכב הבא לאירוויזיון בקשת 12 עם נתונים צמודים מאוד של 17.4% (485K). בחזרה לצ'רנוביל בכאן 11 הניבה 2.8% (61K).

ברצועת הלייט נייט, קשת 12 הובילה עם אנשים שניפקה 11.6%, מול גב האומה של רשת 13 שניפקה  8.3%.

בגזרת הפרה פריים 

קשת 12 - פגוש את העיתונות הניבה נתונים של 11%,

רשת 13 - המטה המרכזי ניפקה 7.6%. 

במהדורות החדשות 

חדשות סוף השבוע בקשת 12 הובילה עם 17.1% (452K) אך נחלשה לעומת שבוע שעבר. מנגד מהדורת השבת ברשת 13 שמרה על יציבות עם 10% (303K). חדשות שבת בכאן 11 עם 4.1% (94K). 

יום ו': 

בפריים טיים סברי מרנן (קשת 12) הובילה עם 14.3% (376K) לעומת שי בשידור (רשת 13) עם 6.1% (188K) ופרק סיום של זאת וזאתי באותו הערוץ רשם 4% (122K). בגזרת הלייט נייט, שידור חוזר של מועדון לילה הניב לקשת 12 נתונים של 8.2% ושידור חוזר של האח הגדול ברשת 13 רשם 2.9%. 

ברצועת הבוקר 

שישי בבוקר (קשת 12) עם 4.5%,

העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

ברצועת הפרה פריים 

בקשת 12 אופירה וברקוביץ' עם 6.6%. מנגד, ברשת 13 גלית ואילנית עם 5.1%, סודות מתוקים רשמה 2%  והשבוע שהיה ניפקה 4.9%

במהדורות החדשות:

אולפן שישי בקשת 12 הוביל את המהדורות עם 14.2% (406K), לעומת שישי עם אילה חסון ברשת 13 עם (6.3K) (221K). חדשות השבוע בכאן 11 התחזקה ל-2.9% (83K).

יום ה': 

בפריים טיים נתונים צמודים ביותר בין הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) אשר הובילה בקרב משקי בית יהודיים עם 15.2% לעומת האח הגדול (רשת 13) עם 14.9%. אולם בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה האח הגדול הובילה עם 407 אלף צופים לעומת 404 אלף לכוכב הבא. המרדף בכאן 11 רשמה 5.7% (141K) ומשחק היורוליג בין מכבי ת"א לאלבה ברלין שהסתיים בניצחון לצהובים, רשם לערוץ הספורט 5.7%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת הלייט נייט, נתונים נאים בשני הערוצים: בקשת 12 מבזק חדשות רשם 9.5%, אינטימי עם 7.1% ונקסט ניפקה 5.9%. ברשת 13 גב האומה הניבה 8.4%, והיום שהיה עם 6.4%. 

ברצועת הבוקר

בקשת 12 חדשות הבוקר עם 5.8%, 

ברשת 13 העולם הבוקר עם 3.2%.

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 9.2%, שש עם עודד בן עמי - 11.5%, תכנית חיסכון -  13.4% ומהדורה מוקדמת - 16%. 

רשת 13- החדשות עם יעקב אילון - 6%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 6.8%, מהדורה מוקדמת - 8.1%. 

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ערן 14/01/2020 14:01
    הגב לתגובה זו
    אדית
  • 5.
    ממש אדיוט בושה לעם שזה נבחר ציבור (ל"ת)
    משה 13/01/2020 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בלי ארון אין מה לראות בלי הזה. (ל"ת)
    מוטי 13/01/2020 09:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שרה 13/01/2020 08:59
    הגב לתגובה זו
    בושה לליכוד שאלה האנשים שישבו בכסא. כך נראה הליכוד. בושה
  • 2.
    אבי 13/01/2020 06:03
    הגב לתגובה זו
    מה נעשה ממנו הוא התבכיין שהוא "אוכל" את הירושה של ילדיו.הלו...... האח הגדול זה לא מקום.עבודה האח הגדול זה פרסום. צא חפש עבודה כמו אבא אחראי לגידול ילדיו.
  • 1.
    לילי 12/01/2020 10:53
    הגב לתגובה זו
    חד צדדי ג ו ע ל
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.