אורן חזן עוזב את בית האח הגדול
צילום: מיכה לובטון
רייטינג

נפרדנו כך: אורן חזן עוזב את בית האח הגדול ומנצח את הרייטינג

מוצ"ש: 18.9% לאח הגדול בפריים טיים. שישי: רצועת הלייט נייט של קשת הביסה את הפריים של רשת. חמישי: 5.7% לניצחון של מכבי ביורוליג
עינת שחק | (6)

בפריים טיים במוצאי שבת, יציאתו של חברת הכנסת לשעבר, אורן חזן, מבית האח הגדול הניבה לרשת 13 את הניצחון ברצועה עם 18.9% (511K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הכוכב הבא לאירוויזיון בקשת 12 עם נתונים צמודים מאוד של 17.4% (485K). בחזרה לצ'רנוביל בכאן 11 הניבה 2.8% (61K).

ברצועת הלייט נייט, קשת 12 הובילה עם אנשים שניפקה 11.6%, מול גב האומה של רשת 13 שניפקה  8.3%.

בגזרת הפרה פריים 

קשת 12 - פגוש את העיתונות הניבה נתונים של 11%,

רשת 13 - המטה המרכזי ניפקה 7.6%. 

במהדורות החדשות 

חדשות סוף השבוע בקשת 12 הובילה עם 17.1% (452K) אך נחלשה לעומת שבוע שעבר. מנגד מהדורת השבת ברשת 13 שמרה על יציבות עם 10% (303K). חדשות שבת בכאן 11 עם 4.1% (94K). 

יום ו': 

בפריים טיים סברי מרנן (קשת 12) הובילה עם 14.3% (376K) לעומת שי בשידור (רשת 13) עם 6.1% (188K) ופרק סיום של זאת וזאתי באותו הערוץ רשם 4% (122K). בגזרת הלייט נייט, שידור חוזר של מועדון לילה הניב לקשת 12 נתונים של 8.2% ושידור חוזר של האח הגדול ברשת 13 רשם 2.9%. 

ברצועת הבוקר 

שישי בבוקר (קשת 12) עם 4.5%,

העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

ברצועת הפרה פריים 

בקשת 12 אופירה וברקוביץ' עם 6.6%. מנגד, ברשת 13 גלית ואילנית עם 5.1%, סודות מתוקים רשמה 2%  והשבוע שהיה ניפקה 4.9%

במהדורות החדשות:

אולפן שישי בקשת 12 הוביל את המהדורות עם 14.2% (406K), לעומת שישי עם אילה חסון ברשת 13 עם (6.3K) (221K). חדשות השבוע בכאן 11 התחזקה ל-2.9% (83K).

יום ה': 

בפריים טיים נתונים צמודים ביותר בין הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) אשר הובילה בקרב משקי בית יהודיים עם 15.2% לעומת האח הגדול (רשת 13) עם 14.9%. אולם בקרב משקי בית מכלל האוכלוסייה האח הגדול הובילה עם 407 אלף צופים לעומת 404 אלף לכוכב הבא. המרדף בכאן 11 רשמה 5.7% (141K) ומשחק היורוליג בין מכבי ת"א לאלבה ברלין שהסתיים בניצחון לצהובים, רשם לערוץ הספורט 5.7%.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת הלייט נייט, נתונים נאים בשני הערוצים: בקשת 12 מבזק חדשות רשם 9.5%, אינטימי עם 7.1% ונקסט ניפקה 5.9%. ברשת 13 גב האומה הניבה 8.4%, והיום שהיה עם 6.4%. 

ברצועת הבוקר

בקשת 12 חדשות הבוקר עם 5.8%, 

ברשת 13 העולם הבוקר עם 3.2%.

בגזרת הפרה פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 9.2%, שש עם עודד בן עמי - 11.5%, תכנית חיסכון -  13.4% ומהדורה מוקדמת - 16%. 

רשת 13- החדשות עם יעקב אילון - 6%, שש עם אמנון לוי - 6.1%, לפני החדשות - 6.8%, מהדורה מוקדמת - 8.1%. 

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    ערן 14/01/2020 14:01
    הגב לתגובה זו
    אדית
  • 5.
    ממש אדיוט בושה לעם שזה נבחר ציבור (ל"ת)
    משה 13/01/2020 11:38
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בלי ארון אין מה לראות בלי הזה. (ל"ת)
    מוטי 13/01/2020 09:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שרה 13/01/2020 08:59
    הגב לתגובה זו
    בושה לליכוד שאלה האנשים שישבו בכסא. כך נראה הליכוד. בושה
  • 2.
    אבי 13/01/2020 06:03
    הגב לתגובה זו
    מה נעשה ממנו הוא התבכיין שהוא "אוכל" את הירושה של ילדיו.הלו...... האח הגדול זה לא מקום.עבודה האח הגדול זה פרסום. צא חפש עבודה כמו אבא אחראי לגידול ילדיו.
  • 1.
    לילי 12/01/2020 10:53
    הגב לתגובה זו
    חד צדדי ג ו ע ל
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.