ניגוד עניינים בעקבות תביעת פייסבוק: NSO ודחב"ש כבר לא
משרדו של דחב"ש 'שלום ת"א' עובד עם NSO אבל גם עם פייסבוק - עד שצץ ניגוד העניינים בעקבות תביעת פייסבוק. כעת NSO שכרה את MFU של מינקוביסקי והרשקוביץ'
ההתקשרות בין NSO ליועץ התקשורת שלה זמיר דחב"ש ומשרדו שלום תל אביב, הסתיימה, וחברת הטכנולוגיה הישראלית שעלתה בשבוע האחרון שוב לכותרות, שכרה חברה אחרת לייעוץ תקשורתי לטובת טיפל במשבר החדש, בעקבות התביעה שהגישה נגדה פייסבוק. מדובר ב-Media Force Unit (MFU) שבבעלותם של עידו מינקובסקי ואל"מ עודד הרשקוביץ, לשעבר סגן דובר צה"ל וראש מחלקת התקשורת. ההתקשרות אינה מוגבלת רק למשבר הנוכחי.
בשבוע שעבר הגישה פייסבוק תביעה נגד NSO בעקבות פרצה באפליקציית וואטסאפ ש-NSO ניצלה לכאורה, ולדברי הרשת החברתית שימשה אותה בין היתר כדי לעקוב אחרי כ-100 עיתונאים ופעילי זכויות אדם. באמצעות תוכנה זדונית שנשלחה בוואטסאפ, אפשר לקבל גישה לכל המידע שנמצא במכשיר הנייד ולשלוט בו ובכל השירותים שהוא מעניק – כגון שימוש במצלמה ובמיקרופון.
בכתב התביעה שהוגש בבית המשפט הפדרלי במחוז הצפוני של קליפורניה, טענה פייסבוק כי בין אפריל למאי השנה עשתה NSO שימוש בשרתי וואטסאפ בארה"ב ובמדינות אחרות בעולם כדי לשלוח את תוכנת הריגול שלה ל-1,400 מכשירים ניידים. ב-NSO דחו בתגובה לתביעה, את הטענות של פייסבוק.
דחב"ש, מייסד ושותף במשרד יחסי הציבור שלום תל אביב, שימש כחבר בדירקטוריון NSO, במקביל להיותו יועץ התקשורת של החברה. הוא התפטר מהדירקטוריון מאחר והוא משמש גם כיועץ התקשורת של פייסבוק ישראל, השלוחה הישראלית של הרשת החברתית שתובעת את NSO. גורמים מספרים כי בתחילה עוד דובר על האפשרות כי משרדו של דחב"ש ימשיך לעבוד עם NSO, אך לא יעסוק בפרשת פייסבוק, ולטובת המשבר יגויס משרד ייעוץ תקשורתי נוסף, אולם בסוף החליטו הצדדים לסיים את ההתקשרות בעקבות ניגוד העניינים שנוצר.
- NSO מערערת על 168 מיליון דולר של פיצויים "לא חוקיים"
- לא רק פוליטי: בכירים בתעשיה מהווים גם הם מטרה לתוכנת פגסוס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרשקוביץ אישר את הפרטים לאייס ואמר: "MFU מטפלת במשברים, ייעוץ אסטרטגי ודיגיטל, ונשכרנו לתת את השירותים האלה ל-NFO במשבר הנוכחי, ולא רק". לא ניתן היה להשיג את תגובתו של דחב"ש.
- 6.מכיר מדו"צ 16/12/2019 18:33הגב לתגובה זועלק MFU חיים בסרט צה"לי. שיהיה בהצלחה לכל מי שבא במגע איתם ועם עודד הרשקוביץ- חלאה שהוא הונאה אחת גדולה.
- 5.נו ? ממש הואיל ללקוח (ל"ת)עטר 19/11/2019 12:52הגב לתגובה זו
- 4.יעל 13/11/2019 16:20הגב לתגובה זוכל מי ששירת בדובר צה"ל לא מופתע מהתגובה שלי. יצור דוחה
- 3.על פי אייס מינקובסקי כבר נשיא ארה"ב (ל"ת)אורלין 11/11/2019 10:13הגב לתגובה זו
- ???????????? (ל"ת)ג'רארד קושניר 16/12/2019 18:41הגב לתגובה זו
- 2.פא דיחה 06/11/2019 19:03הגב לתגובה זובהצלחה בייצוג חברת NFO אגב, איפה היא רשומה, בנארניה?
- 1.דודו 05/11/2019 20:10הגב לתגובה זואהה ומינקובסקי וחברו יוציאו את NSO מהמשבר העולמי הזה, כן כן. אין גבול לחירטוטים שאנשי מקצוע יכולים למכור, כשלקוחות לא מבינים את עולם התקשורת אפשר למכור להם כל שקר בעולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.