ניגוד עניינים בעקבות תביעת פייסבוק: NSO ודחב"ש כבר לא
משרדו של דחב"ש 'שלום ת"א' עובד עם NSO אבל גם עם פייסבוק - עד שצץ ניגוד העניינים בעקבות תביעת פייסבוק. כעת NSO שכרה את MFU של מינקוביסקי והרשקוביץ'
ההתקשרות בין NSO ליועץ התקשורת שלה זמיר דחב"ש ומשרדו שלום תל אביב, הסתיימה, וחברת הטכנולוגיה הישראלית שעלתה בשבוע האחרון שוב לכותרות, שכרה חברה אחרת לייעוץ תקשורתי לטובת טיפל במשבר החדש, בעקבות התביעה שהגישה נגדה פייסבוק. מדובר ב-Media Force Unit (MFU) שבבעלותם של עידו מינקובסקי ואל"מ עודד הרשקוביץ, לשעבר סגן דובר צה"ל וראש מחלקת התקשורת. ההתקשרות אינה מוגבלת רק למשבר הנוכחי.
בשבוע שעבר הגישה פייסבוק תביעה נגד NSO בעקבות פרצה באפליקציית וואטסאפ ש-NSO ניצלה לכאורה, ולדברי הרשת החברתית שימשה אותה בין היתר כדי לעקוב אחרי כ-100 עיתונאים ופעילי זכויות אדם. באמצעות תוכנה זדונית שנשלחה בוואטסאפ, אפשר לקבל גישה לכל המידע שנמצא במכשיר הנייד ולשלוט בו ובכל השירותים שהוא מעניק – כגון שימוש במצלמה ובמיקרופון.
בכתב התביעה שהוגש בבית המשפט הפדרלי במחוז הצפוני של קליפורניה, טענה פייסבוק כי בין אפריל למאי השנה עשתה NSO שימוש בשרתי וואטסאפ בארה"ב ובמדינות אחרות בעולם כדי לשלוח את תוכנת הריגול שלה ל-1,400 מכשירים ניידים. ב-NSO דחו בתגובה לתביעה, את הטענות של פייסבוק.
דחב"ש, מייסד ושותף במשרד יחסי הציבור שלום תל אביב, שימש כחבר בדירקטוריון NSO, במקביל להיותו יועץ התקשורת של החברה. הוא התפטר מהדירקטוריון מאחר והוא משמש גם כיועץ התקשורת של פייסבוק ישראל, השלוחה הישראלית של הרשת החברתית שתובעת את NSO. גורמים מספרים כי בתחילה עוד דובר על האפשרות כי משרדו של דחב"ש ימשיך לעבוד עם NSO, אך לא יעסוק בפרשת פייסבוק, ולטובת המשבר יגויס משרד ייעוץ תקשורתי נוסף, אולם בסוף החליטו הצדדים לסיים את ההתקשרות בעקבות ניגוד העניינים שנוצר.
- NSO מערערת על 168 מיליון דולר של פיצויים "לא חוקיים"
- לא רק פוליטי: בכירים בתעשיה מהווים גם הם מטרה לתוכנת פגסוס
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרשקוביץ אישר את הפרטים לאייס ואמר: "MFU מטפלת במשברים, ייעוץ אסטרטגי ודיגיטל, ונשכרנו לתת את השירותים האלה ל-NFO במשבר הנוכחי, ולא רק". לא ניתן היה להשיג את תגובתו של דחב"ש.
- 6.מכיר מדו"צ 16/12/2019 18:33הגב לתגובה זועלק MFU חיים בסרט צה"לי. שיהיה בהצלחה לכל מי שבא במגע איתם ועם עודד הרשקוביץ- חלאה שהוא הונאה אחת גדולה.
- 5.נו ? ממש הואיל ללקוח (ל"ת)עטר 19/11/2019 12:52הגב לתגובה זו
- 4.יעל 13/11/2019 16:20הגב לתגובה זוכל מי ששירת בדובר צה"ל לא מופתע מהתגובה שלי. יצור דוחה
- 3.על פי אייס מינקובסקי כבר נשיא ארה"ב (ל"ת)אורלין 11/11/2019 10:13הגב לתגובה זו
- ???????????? (ל"ת)ג'רארד קושניר 16/12/2019 18:41הגב לתגובה זו
- 2.פא דיחה 06/11/2019 19:03הגב לתגובה זובהצלחה בייצוג חברת NFO אגב, איפה היא רשומה, בנארניה?
- 1.דודו 05/11/2019 20:10הגב לתגובה זואהה ומינקובסקי וחברו יוציאו את NSO מהמשבר העולמי הזה, כן כן. אין גבול לחירטוטים שאנשי מקצוע יכולים למכור, כשלקוחות לא מבינים את עולם התקשורת אפשר למכור להם כל שקר בעולם.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
