יוסי לובטון
צילום: נדב כהן יונתן
פרסום ראשון

יוניליוור נפרדת מבאומן - תרכז את הפעילות במקאן וגרייט

המדיניות העולמית של יוניליוור היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה. החברה שעובדת עם רשת IPG תפרד מסוכנויות פובליסיס
משה בנימין | (8)

זמן קצר לאחר הזכייה המשמעותית של קבוצת פובליסיס - באומן בר ריבנאי בפעילות שטראוס, משרד הפרסום ייאלץ להיפרד מתקציבי הפרסום של חברת יוניליוור המטופלים אצלו בעקבות החלטה של יוניליוור העולמית. החברה הודיעה לבאומן על סיום ההתקשרות, שתחתום שיתוף פעולה של כ-25 שנים, ותרכז את פעילותה במשרדי הפרסום מקאן תל אביב וגרייט דיגיטל שיהיו המרוויחים העיקריים מהחלטה זו. 

המדיניות העולמית של יוניליוור עליה הכריז סמנכ"ל השיווק הגלובלי של החברה, קית' וויד (שהודיע לאחרונה על פרישתו), היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה תחת ניהול מרוכז ואחיד שחוסך עבורה עלויות. במסגרת החלטה זו, החברה העולמית שעובדת עם IPG מיישמת את ההחלטה גם בישראל וכפועל יוצא נפרדת מבאומן שהוא חלק מרשת פובליסיס העולמית. 

 

ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור מסרה: "כחלק ממהלך התייעלות גלובלי של יוניליוור, אנו מצמצמים את מספר משרדי הפרסום אתם אנו עובדים בישראל. אני מודה לבאומן בר ריבנאי וליוסי לובטון באופן אישי על שנים של שותפות וחברות עמוקה שהובילה להצלחות רבות".

"הייתה לנו הזכות להיות שותפים לבניה של כמה מהמותגים המפוארים והאהובים בישראל" אמר בן מוסקל, מנכ"ל באומן בר ריבנאי. "אנחנו מודים למשפחת יוניליוור על שותפות פורה ומפרה של 25 שנים ובשם כל משפחת באומן-בר-ריבנאי מאחלים להם המון הצלחה בהמשך".

היקף הפעילות של באומן בר ריבנאי עבור יוניליוור נאמד בכ-5-6 מיליון שקל בשנה. הנחמה המעטה עבור המשרד היא בעובדה שלא מדובר בהפסד של פעילות מדיה מכיוון שהמשרד - באמצעות זניט - ממילא לא רכש זאת עבור יוניליוור, אלא יוניברסל מדיה מקבוצת מקאן.

באומן בר ריבנאי טיפל במותגי גלידות ודגנים של יוניליוור. בין אלו נמנים מותג ברנפלקס שהיה לאחד הקמפיינים המוצלחים והאהובים של החברה בכיכובה של 'דנית' הדמות המוגזמת שאינה מודעת לעצמה המגולמת על ידי אילן פלד. כמו כן טופלו בבאומן המותגים: TO GO, כריות, קוקומן, קורנפלקס, שוגי ותלמה. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    SmarTR2.0 14/04/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
    המעבר לאנשי קידום בפועל במשרדי יחצ בוטיקיים, תופס תאוצה מחדש. לא עוד דוחות יפים וגרפים עם סיסמאות.
  • 5.
    בכור ושושי 13/03/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
    ובצדק גמור
  • 4.
    פעמון צלצל גלינגלאן 12/03/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    מחזקת יחסים עם מקאן
  • תרגום: יוניליוור העולמית סגרה עם מקאן החזר עמלה (ל"ת)
    כלכלן 30/05/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גרייט ומקאן שילוב מצוין! (ל"ת)
    מירב 12/03/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבי 12/03/2019 12:09
    הגב לתגובה זו
    בקרוב אצל כולם
  • 1.
    הפסד של יוניליוור (ל"ת)
    שוקי 12/03/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
  • על החתום: בן מ. (ל"ת)
    וסקל 12/03/2019 12:09
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.