פרסום ראשון

יוניליוור נפרדת מבאומן - תרכז את הפעילות במקאן וגרייט

המדיניות העולמית של יוניליוור היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה. החברה שעובדת עם רשת IPG תפרד מסוכנויות פובליסיס
משה בנימין | (8)

זמן קצר לאחר הזכייה המשמעותית של קבוצת פובליסיס - באומן בר ריבנאי בפעילות שטראוס, משרד הפרסום ייאלץ להיפרד מתקציבי הפרסום של חברת יוניליוור המטופלים אצלו בעקבות החלטה של יוניליוור העולמית. החברה הודיעה לבאומן על סיום ההתקשרות, שתחתום שיתוף פעולה של כ-25 שנים, ותרכז את פעילותה במשרדי הפרסום מקאן תל אביב וגרייט דיגיטל שיהיו המרוויחים העיקריים מהחלטה זו. 

המדיניות העולמית של יוניליוור עליה הכריז סמנכ"ל השיווק הגלובלי של החברה, קית' וויד (שהודיע לאחרונה על פרישתו), היא לצמצם את מספר הספקים במערך הפרסום ולרכז את הפעילות של מותגי החברה תחת ניהול מרוכז ואחיד שחוסך עבורה עלויות. במסגרת החלטה זו, החברה העולמית שעובדת עם IPG מיישמת את ההחלטה גם בישראל וכפועל יוצא נפרדת מבאומן שהוא חלק מרשת פובליסיס העולמית. 

 

ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור מסרה: "כחלק ממהלך התייעלות גלובלי של יוניליוור, אנו מצמצמים את מספר משרדי הפרסום אתם אנו עובדים בישראל. אני מודה לבאומן בר ריבנאי וליוסי לובטון באופן אישי על שנים של שותפות וחברות עמוקה שהובילה להצלחות רבות".

"הייתה לנו הזכות להיות שותפים לבניה של כמה מהמותגים המפוארים והאהובים בישראל" אמר בן מוסקל, מנכ"ל באומן בר ריבנאי. "אנחנו מודים למשפחת יוניליוור על שותפות פורה ומפרה של 25 שנים ובשם כל משפחת באומן-בר-ריבנאי מאחלים להם המון הצלחה בהמשך".

היקף הפעילות של באומן בר ריבנאי עבור יוניליוור נאמד בכ-5-6 מיליון שקל בשנה. הנחמה המעטה עבור המשרד היא בעובדה שלא מדובר בהפסד של פעילות מדיה מכיוון שהמשרד - באמצעות זניט - ממילא לא רכש זאת עבור יוניליוור, אלא יוניברסל מדיה מקבוצת מקאן.

באומן בר ריבנאי טיפל במותגי גלידות ודגנים של יוניליוור. בין אלו נמנים מותג ברנפלקס שהיה לאחד הקמפיינים המוצלחים והאהובים של החברה בכיכובה של 'דנית' הדמות המוגזמת שאינה מודעת לעצמה המגולמת על ידי אילן פלד. כמו כן טופלו בבאומן המותגים: TO GO, כריות, קוקומן, קורנפלקס, שוגי ותלמה. 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    SmarTR2.0 14/04/2019 15:06
    הגב לתגובה זו
    המעבר לאנשי קידום בפועל במשרדי יחצ בוטיקיים, תופס תאוצה מחדש. לא עוד דוחות יפים וגרפים עם סיסמאות.
  • 5.
    בכור ושושי 13/03/2019 11:10
    הגב לתגובה זו
    ובצדק גמור
  • 4.
    פעמון צלצל גלינגלאן 12/03/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    מחזקת יחסים עם מקאן
  • תרגום: יוניליוור העולמית סגרה עם מקאן החזר עמלה (ל"ת)
    כלכלן 30/05/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גרייט ומקאן שילוב מצוין! (ל"ת)
    מירב 12/03/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אבי 12/03/2019 12:09
    הגב לתגובה זו
    בקרוב אצל כולם
  • 1.
    הפסד של יוניליוור (ל"ת)
    שוקי 12/03/2019 11:47
    הגב לתגובה זו
  • על החתום: בן מ. (ל"ת)
    וסקל 12/03/2019 12:09
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.