בלעדי

תקציב טלקום אירופאי לעומק התודעה - בשווי 15 מיליון אירו

לאייס נודע כי נחתמה עסקת הענק בין לעומק לבין קבוצת הטלקום יונייטד שפעילה ב-6 מדינות. און גולדשטיין וטל רביב ינהלו את הפעילות מטעם המשרד
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת TBWA מוכיח שהפעילות הענפה שלו בחו"ל אינה טרנד חולף. לאחר שכבשו את היבשת האירופית עם תקציב הפרסום של וואווי, המשרד מישראל שהוקם על ידי און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מצליח לצרף לפורטפוליו הלקוחות הבינלאומיים את תקציב חברת United Group - חברת טלקום מזרח אירופאית.

לאייס נודע כי לאחרונה נחתמה עסקת הענק בין לעומק התודעה לבין קבוצת הטלקום שהוקמה בשנת 2000 כחברת כבלים ונחשבת כיום לגדולה במזרח אירופה. החברה פעילה ב-6 מדינות שבראשן סרביה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, סלובניה ועוד, עם המותגים SBB, TELEMACH, net tv plus .TOTAL TV. הקבוצה שמבנה פעילותה ואחזקותיה דומה לבזק המקומית בישראל, מפעילה מספר חברות במגוון תחומים: טלפוניה, תשתיות אינטרנט, סלולר, טלוויזיה בכבלים ולוויין וכמו כן בבעלותה מספר רב של ערוצי וזיכיונות תוכן.

עבור לעומק התודעה מדובר בהישג לא מבוטל. מעבר לזכייה עצמה בתקציב, המשרד הצליח לגבור בדרך על משרדים בריטים וצרפתיים שהתמודדו עליו. כעת, 3 שנים לאחר שהחלה את הפעילות עם וואווי העולמית החברה מטפלת ב-2 תקציבי פרסום בזירה האירופית שיחד עומדים על כ-120 מיליון אירו (וואווי מעל 100 ויונייטד מעל ל-15), היקף עבודה חריג עבור משרד ישראלי.

רק עבור וואווי, לעומק התודעה כבר מספקת שירותי פרסום ב- 33 מדינות ברחבי העולם, ולמעשה בונה את כל האסטרטגייה הפרסומית ומוציאה אותה לפועל, החל מקריאייטיב ועד להפקה בפועל של סרטי הטלוויזיה בה מככבת גל גדות. בפועל, עם או בלי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום, שממילא אינה מודדת פעילות בחו"ל, לעומק התודעה כבר ממקם את עצמו מבחינת היקפי העבודה בין המשרדים הגדולים ביותר בישראל. 

 

לצד פופלבסקי וגולדשטיין שהקימו את המשרד משמשים גם ארז מיטל וטל רביב כשותפים. מיטל שגדל יחד עם המשרד והיה בו עת זכה בתקציב וואווי מנהל עבור המשרד את כל הקריאייטיב עבור פעילות המותג בחו"ל. רביב שהצטרף כדי לנהל את הקריאייטיב בישראל, בשל העובדה שמיטל מקדיש את מלוא זמנו לפעילות וואווי בחו"ל הוא זה שינהל את פעילות הקריאייטיב של יונייטד באירופה לצד און גולדשטיין שיפקח על ניהול התקציב החדש. 

 

גולדשטיין המשמש כמנכ"ל לעומק התודעה אמר לאייס: "קליטת קבוצת יונייטד למשרד מאוד מרגשת כיוון שמדובר בענק טלקומנקציה, עם הרבה קטגוריות: טלפוניה סלולר, טלוויזיה, תוכן אינטרנט ועוד. האמת שעוברות עלינו שנים מאוד מעניינות ומספקות גם בלקוחות הישראליים וגם בזירה הבינלאומית. אנחנו מגייסים המון פרסומאים עכשיו, בכל התפקידים ובכל המחלקות. אנצל את הבמה לקרוא למוכשרים ובעיקר לאוהבים את המקצוע להגיע ללעומק התודעה - אנחנו צריכים עוד אנשים טובים לצידנו".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אקדחים (ל"ת)
    אפריל 02 הערכה 27/09/2018 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 26/09/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.