תקציב טלקום אירופאי לעומק התודעה - בשווי 15 מיליון אירו
משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת TBWA מוכיח שהפעילות הענפה שלו בחו"ל אינה טרנד חולף. לאחר שכבשו את היבשת האירופית עם תקציב הפרסום של וואווי, המשרד מישראל שהוקם על ידי און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מצליח לצרף לפורטפוליו הלקוחות הבינלאומיים את תקציב חברת United Group - חברת טלקום מזרח אירופאית.
לאייס נודע כי לאחרונה נחתמה עסקת הענק בין לעומק התודעה לבין קבוצת הטלקום שהוקמה בשנת 2000 כחברת כבלים ונחשבת כיום לגדולה במזרח אירופה. החברה פעילה ב-6 מדינות שבראשן סרביה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, סלובניה ועוד, עם המותגים SBB, TELEMACH, net tv plus .TOTAL TV. הקבוצה שמבנה פעילותה ואחזקותיה דומה לבזק המקומית בישראל, מפעילה מספר חברות במגוון תחומים: טלפוניה, תשתיות אינטרנט, סלולר, טלוויזיה בכבלים ולוויין וכמו כן בבעלותה מספר רב של ערוצי וזיכיונות תוכן.
עבור לעומק התודעה מדובר בהישג לא מבוטל. מעבר לזכייה עצמה בתקציב, המשרד הצליח לגבור בדרך על משרדים בריטים וצרפתיים שהתמודדו עליו. כעת, 3 שנים לאחר שהחלה את הפעילות עם וואווי העולמית החברה מטפלת ב-2 תקציבי פרסום בזירה האירופית שיחד עומדים על כ-120 מיליון אירו (וואווי מעל 100 ויונייטד מעל ל-15), היקף עבודה חריג עבור משרד ישראלי.
רק עבור וואווי, לעומק התודעה כבר מספקת שירותי פרסום ב- 33 מדינות ברחבי העולם, ולמעשה בונה את כל האסטרטגייה הפרסומית ומוציאה אותה לפועל, החל מקריאייטיב ועד להפקה בפועל של סרטי הטלוויזיה בה מככבת גל גדות. בפועל, עם או בלי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום, שממילא אינה מודדת פעילות בחו"ל, לעומק התודעה כבר ממקם את עצמו מבחינת היקפי העבודה בין המשרדים הגדולים ביותר בישראל.
לצד פופלבסקי וגולדשטיין שהקימו את המשרד משמשים גם ארז מיטל וטל רביב כשותפים. מיטל שגדל יחד עם המשרד והיה בו עת זכה בתקציב וואווי מנהל עבור המשרד את כל הקריאייטיב עבור פעילות המותג בחו"ל. רביב שהצטרף כדי לנהל את הקריאייטיב בישראל, בשל העובדה שמיטל מקדיש את מלוא זמנו לפעילות וואווי בחו"ל הוא זה שינהל את פעילות הקריאייטיב של יונייטד באירופה לצד און גולדשטיין שיפקח על ניהול התקציב החדש.
גולדשטיין המשמש כמנכ"ל לעומק התודעה אמר לאייס: "קליטת קבוצת יונייטד למשרד מאוד מרגשת כיוון שמדובר בענק טלקומנקציה, עם הרבה קטגוריות: טלפוניה סלולר, טלוויזיה, תוכן אינטרנט ועוד. האמת שעוברות עלינו שנים מאוד מעניינות ומספקות גם בלקוחות הישראליים וגם בזירה הבינלאומית. אנחנו מגייסים המון פרסומאים עכשיו, בכל התפקידים ובכל המחלקות. אנצל את הבמה לקרוא למוכשרים ובעיקר לאוהבים את המקצוע להגיע ללעומק התודעה - אנחנו צריכים עוד אנשים טובים לצידנו".
- 2.אקדחים (ל"ת)אפריל 02 הערכה 27/09/2018 12:41הגב לתגובה זו
- 1.תותחים (ל"ת)מרץ 99 כבוד 26/09/2018 15:09הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
