תקציב טלקום אירופאי לעומק התודעה - בשווי 15 מיליון אירו
משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת TBWA מוכיח שהפעילות הענפה שלו בחו"ל אינה טרנד חולף. לאחר שכבשו את היבשת האירופית עם תקציב הפרסום של וואווי, המשרד מישראל שהוקם על ידי און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מצליח לצרף לפורטפוליו הלקוחות הבינלאומיים את תקציב חברת United Group - חברת טלקום מזרח אירופאית.
לאייס נודע כי לאחרונה נחתמה עסקת הענק בין לעומק התודעה לבין קבוצת הטלקום שהוקמה בשנת 2000 כחברת כבלים ונחשבת כיום לגדולה במזרח אירופה. החברה פעילה ב-6 מדינות שבראשן סרביה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, סלובניה ועוד, עם המותגים SBB, TELEMACH, net tv plus .TOTAL TV. הקבוצה שמבנה פעילותה ואחזקותיה דומה לבזק המקומית בישראל, מפעילה מספר חברות במגוון תחומים: טלפוניה, תשתיות אינטרנט, סלולר, טלוויזיה בכבלים ולוויין וכמו כן בבעלותה מספר רב של ערוצי וזיכיונות תוכן.
עבור לעומק התודעה מדובר בהישג לא מבוטל. מעבר לזכייה עצמה בתקציב, המשרד הצליח לגבור בדרך על משרדים בריטים וצרפתיים שהתמודדו עליו. כעת, 3 שנים לאחר שהחלה את הפעילות עם וואווי העולמית החברה מטפלת ב-2 תקציבי פרסום בזירה האירופית שיחד עומדים על כ-120 מיליון אירו (וואווי מעל 100 ויונייטד מעל ל-15), היקף עבודה חריג עבור משרד ישראלי.
רק עבור וואווי, לעומק התודעה כבר מספקת שירותי פרסום ב- 33 מדינות ברחבי העולם, ולמעשה בונה את כל האסטרטגייה הפרסומית ומוציאה אותה לפועל, החל מקריאייטיב ועד להפקה בפועל של סרטי הטלוויזיה בה מככבת גל גדות. בפועל, עם או בלי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום, שממילא אינה מודדת פעילות בחו"ל, לעומק התודעה כבר ממקם את עצמו מבחינת היקפי העבודה בין המשרדים הגדולים ביותר בישראל.
לצד פופלבסקי וגולדשטיין שהקימו את המשרד משמשים גם ארז מיטל וטל רביב כשותפים. מיטל שגדל יחד עם המשרד והיה בו עת זכה בתקציב וואווי מנהל עבור המשרד את כל הקריאייטיב עבור פעילות המותג בחו"ל. רביב שהצטרף כדי לנהל את הקריאייטיב בישראל, בשל העובדה שמיטל מקדיש את מלוא זמנו לפעילות וואווי בחו"ל הוא זה שינהל את פעילות הקריאייטיב של יונייטד באירופה לצד און גולדשטיין שיפקח על ניהול התקציב החדש.
גולדשטיין המשמש כמנכ"ל לעומק התודעה אמר לאייס: "קליטת קבוצת יונייטד למשרד מאוד מרגשת כיוון שמדובר בענק טלקומנקציה, עם הרבה קטגוריות: טלפוניה סלולר, טלוויזיה, תוכן אינטרנט ועוד. האמת שעוברות עלינו שנים מאוד מעניינות ומספקות גם בלקוחות הישראליים וגם בזירה הבינלאומית. אנחנו מגייסים המון פרסומאים עכשיו, בכל התפקידים ובכל המחלקות. אנצל את הבמה לקרוא למוכשרים ובעיקר לאוהבים את המקצוע להגיע ללעומק התודעה - אנחנו צריכים עוד אנשים טובים לצידנו".
- 2.אקדחים (ל"ת)אפריל 02 הערכה 27/09/2018 12:41הגב לתגובה זו
- 1.תותחים (ל"ת)מרץ 99 כבוד 26/09/2018 15:09הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
