לעומק התודעה
צילום: עופר חוג'יוב
בלעדי

תקציב טלקום אירופאי לעומק התודעה - בשווי 15 מיליון אירו

לאייס נודע כי נחתמה עסקת הענק בין לעומק לבין קבוצת הטלקום יונייטד שפעילה ב-6 מדינות. און גולדשטיין וטל רביב ינהלו את הפעילות מטעם המשרד
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת TBWA מוכיח שהפעילות הענפה שלו בחו"ל אינה טרנד חולף. לאחר שכבשו את היבשת האירופית עם תקציב הפרסום של וואווי, המשרד מישראל שהוקם על ידי און גולדשטיין וזיו פופלבסקי מצליח לצרף לפורטפוליו הלקוחות הבינלאומיים את תקציב חברת United Group - חברת טלקום מזרח אירופאית.

לאייס נודע כי לאחרונה נחתמה עסקת הענק בין לעומק התודעה לבין קבוצת הטלקום שהוקמה בשנת 2000 כחברת כבלים ונחשבת כיום לגדולה במזרח אירופה. החברה פעילה ב-6 מדינות שבראשן סרביה, מונטנגרו, בוסניה הרצגובינה, סלובניה ועוד, עם המותגים SBB, TELEMACH, net tv plus .TOTAL TV. הקבוצה שמבנה פעילותה ואחזקותיה דומה לבזק המקומית בישראל, מפעילה מספר חברות במגוון תחומים: טלפוניה, תשתיות אינטרנט, סלולר, טלוויזיה בכבלים ולוויין וכמו כן בבעלותה מספר רב של ערוצי וזיכיונות תוכן.

עבור לעומק התודעה מדובר בהישג לא מבוטל. מעבר לזכייה עצמה בתקציב, המשרד הצליח לגבור בדרך על משרדים בריטים וצרפתיים שהתמודדו עליו. כעת, 3 שנים לאחר שהחלה את הפעילות עם וואווי העולמית החברה מטפלת ב-2 תקציבי פרסום בזירה האירופית שיחד עומדים על כ-120 מיליון אירו (וואווי מעל 100 ויונייטד מעל ל-15), היקף עבודה חריג עבור משרד ישראלי.

רק עבור וואווי, לעומק התודעה כבר מספקת שירותי פרסום ב- 33 מדינות ברחבי העולם, ולמעשה בונה את כל האסטרטגייה הפרסומית ומוציאה אותה לפועל, החל מקריאייטיב ועד להפקה בפועל של סרטי הטלוויזיה בה מככבת גל גדות. בפועל, עם או בלי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום, שממילא אינה מודדת פעילות בחו"ל, לעומק התודעה כבר ממקם את עצמו מבחינת היקפי העבודה בין המשרדים הגדולים ביותר בישראל. 

 

לצד פופלבסקי וגולדשטיין שהקימו את המשרד משמשים גם ארז מיטל וטל רביב כשותפים. מיטל שגדל יחד עם המשרד והיה בו עת זכה בתקציב וואווי מנהל עבור המשרד את כל הקריאייטיב עבור פעילות המותג בחו"ל. רביב שהצטרף כדי לנהל את הקריאייטיב בישראל, בשל העובדה שמיטל מקדיש את מלוא זמנו לפעילות וואווי בחו"ל הוא זה שינהל את פעילות הקריאייטיב של יונייטד באירופה לצד און גולדשטיין שיפקח על ניהול התקציב החדש. 

 

גולדשטיין המשמש כמנכ"ל לעומק התודעה אמר לאייס: "קליטת קבוצת יונייטד למשרד מאוד מרגשת כיוון שמדובר בענק טלקומנקציה, עם הרבה קטגוריות: טלפוניה סלולר, טלוויזיה, תוכן אינטרנט ועוד. האמת שעוברות עלינו שנים מאוד מעניינות ומספקות גם בלקוחות הישראליים וגם בזירה הבינלאומית. אנחנו מגייסים המון פרסומאים עכשיו, בכל התפקידים ובכל המחלקות. אנצל את הבמה לקרוא למוכשרים ובעיקר לאוהבים את המקצוע להגיע ללעומק התודעה - אנחנו צריכים עוד אנשים טובים לצידנו".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אקדחים (ל"ת)
    אפריל 02 הערכה 27/09/2018 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותחים (ל"ת)
    מרץ 99 כבוד 26/09/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.