סופר פארם פארמה צרכנות
צילום: Bizportal
פרסום ראשון

יח"צ סופר-פארם עובר משלום ת"א לבן חורין אלכסנדרוביץ'

התקציב נחשב לאחד הגדולים בשוק היח"צ ונאמד בכ-35 אלף ש' בחודש. בנוסף פעילות המדיה שלה כוללת שת"פים בתוכן שאותם מנהל משרד היח"צ שנהנה מעמלת מדיה
משה בנימין | (6)

לאחר כעשור שבו טופל על ידי משרד יחסי הציבור שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, תקציב יחסי הציבור של סופר-פארם מוצא בית חדש. לאייס נודע כי מדובר במשרד בן חורין אלכסנרוביץ' בבעלותם של טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין

מזה זמן רב מדובר בשוק יחסי הציבור על מעבר אפשרי של תקציב סופר-פארם מידיו של דחב"ש למשרד אחר, אך זה נותר בגדר שמועה ולא מעבר לכך. בגלגול הקודם שלו, תקציב היח"צ של הרשת טופל על ידי אירינה שלמור, בעלת משרד שלמור תקשורת עד למעברו לדחב"ש. בן חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לאחר סבב פגישות של סופר-פארם עם מספר משרדים בשוק. 

סופר-פארם נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות בשוק הישראלי, אם לא הגדולה שבהן. בהתאם, גם תקציב היח"צ של החברה נחשב לאחד הגדולים בשוק ונאמד בריטיינר חודשי של כ-35 אלף שקלים בחודש - השמור לתקציבי ענק בטופ 10 של השוק. מעבר לתקציב יח"צ של יותר מ-400 אלף שקל, פעילות המדיה השוטפת של סופר-פארם כוללת שת"פים רבים בגזרת התוכן מול אתרי תוכן כדוגמת mako שאותם מנהל משרד היח"צ שנהנה מעמלת מדיה, כך שהמחזור השנתי של פעילות היח"צ של סופר-פארם עומד על כמה מיליוני שקלים.

המעבר משלום תל אביב לבן חורין אלכסנדרוביץ' הוא מכה כואבת וסוג של פגיעה תדמיתית-מורלית במשרדם של דחב"ש ופרידמן ומנגד מהווה הישג עצום עבור בן חורין אלכסנדרוביץ', שכבר נחשב לאחד ממשרד היח"צ הגדולים בישראל. בין לקוחותיו הנוספים נמנים מיקרוסופט, בנק לאומי, פפר, טוטו-ווינר, קוואלקום, אלטשולר שחם, הרשות לני"ע ועוד.   

גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם, אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה:  "לאחר 8.5 שנים של טיפול מסור החלטנו שהגיעה השעה לרענן את המערך התקשורתי סופר-פארם. אנחנו מודים לזמיר, רינת ושאר הצוות על השותפות הארוכה והטובה ומאחלים הצלחה לבן חורין אלכסנדרוביץ׳ יחד עם משרדו של זאביק דרור, שמטפל בלייף ובתחומי הלייף סטייל".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    עובדת נשמה 16/06/2018 09:41
    הגב לתגובה זו
    סופרפארם בסניפים. משכורות רעב וניצול שלא מבייש עולם שלישי. אחמש שמרוויח 32 שח וקורע את התחת והנשמה נשמע לכם סבבה? לי לא! סופרפארם תתחילו לשפר שכר כי המצב בסניפים רע.
  • 5.
    אין אין על בן חורין! אנחנו הכי טובים שיש (ל"ת)
    קובי 12/06/2018 15:44
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלדד 12/06/2018 14:44
    הגב לתגובה זו
    ועכשיו רואים את התוצאות. כל הכבוד לשני המנכלים, שהרימו אימפריה לפני גיל 40
  • 3.
    מכה חזקה לזמיר (ל"ת)
    נחי 11/06/2018 21:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עיתונאי 11/06/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    הכי טובים בישראל נקודה!!!
  • 1.
    בן חורין המשרד הכי טוב בישראל!!! (ל"ת)
    עורכת בכירה!! 11/06/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.