יח"צ סופר-פארם עובר משלום ת"א לבן חורין אלכסנדרוביץ'
לאחר כעשור שבו טופל על ידי משרד יחסי הציבור שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, תקציב יחסי הציבור של סופר-פארם מוצא בית חדש. לאייס נודע כי מדובר במשרד בן חורין אלכסנרוביץ' בבעלותם של טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין.
מזה זמן רב מדובר בשוק יחסי הציבור על מעבר אפשרי של תקציב סופר-פארם מידיו של דחב"ש למשרד אחר, אך זה נותר בגדר שמועה ולא מעבר לכך. בגלגול הקודם שלו, תקציב היח"צ של הרשת טופל על ידי אירינה שלמור, בעלת משרד שלמור תקשורת עד למעברו לדחב"ש. בן חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לאחר סבב פגישות של סופר-פארם עם מספר משרדים בשוק.
סופר-פארם נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות בשוק הישראלי, אם לא הגדולה שבהן. בהתאם, גם תקציב היח"צ של החברה נחשב לאחד הגדולים בשוק ונאמד בריטיינר חודשי של כ-35 אלף שקלים בחודש - השמור לתקציבי ענק בטופ 10 של השוק. מעבר לתקציב יח"צ של יותר מ-400 אלף שקל, פעילות המדיה השוטפת של סופר-פארם כוללת שת"פים רבים בגזרת התוכן מול אתרי תוכן כדוגמת mako שאותם מנהל משרד היח"צ שנהנה מעמלת מדיה, כך שהמחזור השנתי של פעילות היח"צ של סופר-פארם עומד על כמה מיליוני שקלים.
המעבר משלום תל אביב לבן חורין אלכסנדרוביץ' הוא מכה כואבת וסוג של פגיעה תדמיתית-מורלית במשרדם של דחב"ש ופרידמן ומנגד מהווה הישג עצום עבור בן חורין אלכסנדרוביץ', שכבר נחשב לאחד ממשרד היח"צ הגדולים בישראל. בין לקוחותיו הנוספים נמנים מיקרוסופט, בנק לאומי, פפר, טוטו-ווינר, קוואלקום, אלטשולר שחם, הרשות לני"ע ועוד.
גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם, אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "לאחר 8.5 שנים של טיפול מסור החלטנו שהגיעה השעה לרענן את המערך התקשורתי סופר-פארם. אנחנו מודים לזמיר, רינת ושאר הצוות על השותפות הארוכה והטובה ומאחלים הצלחה לבן חורין אלכסנדרוביץ׳ יחד עם משרדו של זאביק דרור, שמטפל בלייף ובתחומי הלייף סטייל".
- 6.עובדת נשמה 16/06/2018 09:41הגב לתגובה זוסופרפארם בסניפים. משכורות רעב וניצול שלא מבייש עולם שלישי. אחמש שמרוויח 32 שח וקורע את התחת והנשמה נשמע לכם סבבה? לי לא! סופרפארם תתחילו לשפר שכר כי המצב בסניפים רע.
- 5.אין אין על בן חורין! אנחנו הכי טובים שיש (ל"ת)קובי 12/06/2018 15:44הגב לתגובה זו
- 4.אלדד 12/06/2018 14:44הגב לתגובה זוועכשיו רואים את התוצאות. כל הכבוד לשני המנכלים, שהרימו אימפריה לפני גיל 40
- 3.מכה חזקה לזמיר (ל"ת)נחי 11/06/2018 21:30הגב לתגובה זו
- 2.עיתונאי 11/06/2018 16:53הגב לתגובה זוהכי טובים בישראל נקודה!!!
- 1.בן חורין המשרד הכי טוב בישראל!!! (ל"ת)עורכת בכירה!! 11/06/2018 16:32הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
