יח"צ סופר-פארם עובר משלום ת"א לבן חורין אלכסנדרוביץ'
לאחר כעשור שבו טופל על ידי משרד יחסי הציבור שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, תקציב יחסי הציבור של סופר-פארם מוצא בית חדש. לאייס נודע כי מדובר במשרד בן חורין אלכסנרוביץ' בבעלותם של טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין.
מזה זמן רב מדובר בשוק יחסי הציבור על מעבר אפשרי של תקציב סופר-פארם מידיו של דחב"ש למשרד אחר, אך זה נותר בגדר שמועה ולא מעבר לכך. בגלגול הקודם שלו, תקציב היח"צ של הרשת טופל על ידי אירינה שלמור, בעלת משרד שלמור תקשורת עד למעברו לדחב"ש. בן חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לאחר סבב פגישות של סופר-פארם עם מספר משרדים בשוק.
סופר-פארם נחשבת לאחת המפרסמות הגדולות בשוק הישראלי, אם לא הגדולה שבהן. בהתאם, גם תקציב היח"צ של החברה נחשב לאחד הגדולים בשוק ונאמד בריטיינר חודשי של כ-35 אלף שקלים בחודש - השמור לתקציבי ענק בטופ 10 של השוק. מעבר לתקציב יח"צ של יותר מ-400 אלף שקל, פעילות המדיה השוטפת של סופר-פארם כוללת שת"פים רבים בגזרת התוכן מול אתרי תוכן כדוגמת mako שאותם מנהל משרד היח"צ שנהנה מעמלת מדיה, כך שהמחזור השנתי של פעילות היח"צ של סופר-פארם עומד על כמה מיליוני שקלים.
המעבר משלום תל אביב לבן חורין אלכסנדרוביץ' הוא מכה כואבת וסוג של פגיעה תדמיתית-מורלית במשרדם של דחב"ש ופרידמן ומנגד מהווה הישג עצום עבור בן חורין אלכסנדרוביץ', שכבר נחשב לאחד ממשרד היח"צ הגדולים בישראל. בין לקוחותיו הנוספים נמנים מיקרוסופט, בנק לאומי, פפר, טוטו-ווינר, קוואלקום, אלטשולר שחם, הרשות לני"ע ועוד.
גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם, אישרה את הפרטים לאייס, ומסרה: "לאחר 8.5 שנים של טיפול מסור החלטנו שהגיעה השעה לרענן את המערך התקשורתי סופר-פארם. אנחנו מודים לזמיר, רינת ושאר הצוות על השותפות הארוכה והטובה ומאחלים הצלחה לבן חורין אלכסנדרוביץ׳ יחד עם משרדו של זאביק דרור, שמטפל בלייף ובתחומי הלייף סטייל".
- 6.עובדת נשמה 16/06/2018 09:41הגב לתגובה זוסופרפארם בסניפים. משכורות רעב וניצול שלא מבייש עולם שלישי. אחמש שמרוויח 32 שח וקורע את התחת והנשמה נשמע לכם סבבה? לי לא! סופרפארם תתחילו לשפר שכר כי המצב בסניפים רע.
- 5.אין אין על בן חורין! אנחנו הכי טובים שיש (ל"ת)קובי 12/06/2018 15:44הגב לתגובה זו
- 4.אלדד 12/06/2018 14:44הגב לתגובה זוועכשיו רואים את התוצאות. כל הכבוד לשני המנכלים, שהרימו אימפריה לפני גיל 40
- 3.מכה חזקה לזמיר (ל"ת)נחי 11/06/2018 21:30הגב לתגובה זו
- 2.עיתונאי 11/06/2018 16:53הגב לתגובה זוהכי טובים בישראל נקודה!!!
- 1.בן חורין המשרד הכי טוב בישראל!!! (ל"ת)עורכת בכירה!! 11/06/2018 16:32הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.