ממקאן לגוגל: עידן קרביץ מצטרף - לצד אמיר אריאלי
3 שנים לאחר הגיוס המשמעותי האחרון למחלקת הקריאייטיב שלה, גוגל ישראל מצרפת תוספת כח לאמיר אריאלי בדמותו של עידן קרביץ ממקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
קרביץ (34) טאלנט קריאייטיב מוכח ייפלט החוצה ממסלול משרדי הפרסום למרות שעתידו עוד לפניו. זאת, בהמשך למגמת המעבר של פרסומאים ממשרדים בפורמט "הישן" לחברות בעולם "החדש" - חברות סושיאל כגון פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט וכו', חברות מדיה/תוכן כגון גוגל/יוטיוב, חברות הייטק וחדשנות כגון WIX ואפילו במוטציות של שירותים קלאסיים כגון פיננסים ובנקאות כדוגמת Pepper של בנק לאומי. על פי תחזיות הטרנדים העולמיים מגמה זו צפויה להתעצם ולהתרחב עם הקמת מחלקות קריאייטיב In-House בחברות ענק ותאגידים.
קרביץ יחתום כ-7 שנים במקאן שבו צמח כקופייריטר ויצטרף לאמיר אריאלי שהיה בעצם מי שבחר בו לתפקיד creative specialist. בין הלקוחות המרכזיים שבם טיפל במקאן נמנים: לאומי קארד, הונדה, דומינוס פיצה, yes ואיקאה. בשנה וחצי האחרונה הוא ניהל את הקריאייטיב במותגי יוניליוור, דומינוס, פז yellow, הונדה אופנועים ויקב טפרברג.
הקמפיין האחרון שלו במשרד היה עבור האחרון - 3 סרטים עלילתיים קצרים שעלו באולמות הקולנוע כתוכן מקורי במסגרת של מהלך פרסומי שנועד לעקוף בדרך מקורית את הרגולציה על הגבלות הפרסום בתחום האלכוהול.
- פלישתם של האופנועים - האם כדאי לרכוש דו-גלגלי בישראל?
- בליץ מדברת על מכירות של עשרות אלפי אופנועים באפריקה. זה סביר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.ייבגני 28/03/2018 14:39הגב לתגובה זוכמו שהיא חיסלה את מייספייס, עכשיו פייסבוק נוגסת גם בעוגת הפרסום המקומית. שיתופי הפעולה שלה עם גוגל ווגדעון עמיחי מסמנים עתיד שחור מאוד לתעשייה.
- טל 29/03/2018 08:11הגב לתגובה זואיזה שיתוף פעולה עם גוגל? איזה שיתוף פעולה עם גדעון?
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
