יוטיוב: קמפיין הדודה והדוד של בזק ואדלר - המצליח אי פעם
גוגל ישראל ערכה אמש את אירוע "כפתור הכסף" של יוטיוב לשנת 2017 כחלק מכנס YouTube Pulse שבמסגרתו הוכרזו היוצרים, האמנים וכוכבי הרשת שהגיעו ל-100 אלף מנויים במהלך השנה החולפת. כמו כן הוצג מדד הפרסומות השנתי של יוטיוב.
במסגרת מדד הפרסומות השנתי הוכתר קמפיין "הדודה והדוד" של אדלר חומסקי עבור בזק למצליח ביותר השנה ואף למצליח ביותר בכל הזמנים, מאז החלה גוגל ישראל לדרג את הקמפיינים בישראל. אל המקום השני בדירוג הגיע קמפיין "טודו בום" של ראובני פרידן עבור קולקציית הילדים של קסטרו ובמקום השלישי השנתי דורג קמפיין סופר לק של גלידות נסטלה באמצעות teenk.
בנוסף פרסמה יוטיוב נתונים לגבי הערוצים הצומחים ביותר בשנה החולפת בישראל, ביניהם: סטטיק ובן-אל עם 300 אלף מנויים חדשים ועדן בן זקן ואייל גולן עם 100 אלף מנויים חדשים כל אחד. הערוץ בעל הקפיצה הגדולה ביותר ב-2017 הוא ערוץ המיניאטורות PipeCleanerCrafts שגדל בכחצי מיליון מנויים.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
טקס הכפתורים נערך בפעם השנייה בישראל. 16 יוצרים, אומנים וכוכבי רשת קיבלו את כפתור הכסף על חציית קו ה-100 אלף מנויים. על פי נתוני האתר, קיימים כיום למעלה מ-150 ערוצים ישראליים שלהם יותר מ- 100,000 מנויים. מספר המנויים הכולל לערוצים אלו עומד על יותר מ-36 מיליון מנויים.
- 2.אור 29/10/2017 02:12הגב לתגובה זוהקמפיין הצליח או שה"רייטינג" גבוה? אז הביאו את נועה קירל ואת אגם בוחבוט (כל המינעד) שהביאו כך וכך צפיות של נערים ונערות כדי למכור מוצר שהם לא קהל היעד שלו. הצלחה גדולה. בטוח שבזק לא עומדים בביקושים. בלי קשר שכל השימוש באמנים מצליחים לנוער רדוד מבחינה פירסומית, כי איתם אפשר לעשות פרסומת ל...מרכזיה ביתית?! ותהיינה צפיות
- 1.אורלי 26/10/2017 12:04הגב לתגובה זווכבוד לבזק שהצליחו להוציא מנועה קירל משהו חמוד ולא מטופש כמו בפרסומת השנייה שהיא מופיעה בה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
