
תקציב הפרסום של המכללה האקדמית הדסה יוצא למכרז
המכללה האקדמית הדסה בירושלים מוציאה את תציב הפרסום למכרז, על חלק האופליין והאונליין. ההתקשרות עם הזוכה תהא לשנה עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות עד ל-5 שנים מקסימום. על פי יפעת בקרת פרסום, מתחילת השנה עומד התקציב על כ-2.5 מיליון שקלים במחירי מחירון. בשנה האחרונה מטפל בתקציב משרד הפרסום Innovate. על פי מסמכי המכרז, המכללה מצהירה כי התקציב צפוי לעמוד על בין 2 ל-3 מיליון שקלים לשנה.
בין תנאי הסף הנדרשים להתמודדות על התקציב דורשת המכללה ניסיון של 5 שנים לפחות במתן שירותי פרסום, אונליין ואופליין. עוד נדרש "ניסיון מוצלח" כפי שמגדירה המכללה בטיפול בלפחות 2 תקציבי מוסדות לימודים ב-4 השנים האחרונות ומחזור כספי של לפחות 10 מיליון שקלים של הגוף המתמודד.
בתחום הדיגיטל דורשת המכללה "צוות קיים של לפחות שני מומחים בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, טוויטר עם ניסיון מעשי בכלי תשתית להגדרה, ניתוח מגמות וגיבוש דרכי פעולה בפלטפורמות הדיגיטל". בנוסף נדרש צוות של לפחות שני מומחים/מעצבים גרפיים שעובדים בסביבת כלי אדובי.
- 3.ערן 04/06/2017 08:14הגב לתגובה זומה זאת אומרת ״ניסיון בטיפול בלפחות 2 תקציבי מוסדות לימודים ב-4 השנים האחרונות״? ואם הייתי מספיק טוב והמוסד שבו אני מטפל מרוצה ממני ולא עזב אותי ולכן יש לי ניסיון ״רק״ במוסד אחד ב-4 השנים האחרונות? מכרז כושל למכללה כושלת שמתאים למשרדים כושלים. קדימה להסתער...
- 2.יעל 01/06/2017 18:07הגב לתגובה זוהגשנו פעם בקשה למכרז ורמזו לנו שכדי שנקבל אותו, "נצטרך לתת קצת לקדם תהליך"...מכללת הדסה מתנהלת בצורה מושחתת לחלוטין. נשיא המכללה מרוויח כמעט 100 אלף שח בחודש ומקבל עוד מתחת לשולחן כדי לאשר מכרז. בושה וחרפה לאקדמיה בישראל
- 1.שללל 01/06/2017 17:24הגב לתגובה זוהעומד ברשותה מתנהל כמו דיקטטור. כל המכרזים מכורים מראש. מכללה פח כבר ציינתי.