מיקרוסופט בחרה משרד יח"צ חדש – בן חורין אלכסנדרוביץ'
החברה פנתה לאחרונה למספר משרדים, וערכה הליך פרזנטציות בסופו נבחר משרדם של טל אלכסנדרוביץ' ואיתי בן חורין
למיקרוסופט ישראל יש משרד יח"צ חדש. לאייס נודע כי החברה בחרה במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ', בתום הליך במסגרתו היא פנתה למספר משרדים.
במשך שנים עבדה מיקרוסופט עם גיתם BBDO, לצד פעילות של מחלקת דוברות פנימית בחברה. בחודשים האחרונים קיימה החברה הליך לבחירת משרד חדש, שכלל גם פרזנטציות אליו הוזמנו מספר משרדים. גיתם מצידה בחרה לא להשתתף בהתמודדות. בסופו של דבר נבחר בן חורין אלכסנדרוביץ'.
משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' נמצא בבעלותם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'. במשרד כ-35 עובדים, והוא מחזיק בלא מעט תקציבים, בין היתר עוגנים כגון הרשות לניירות ערך עמה החל לעבוד לפני מספר חודשים, בנק לאומי, חברת אלטשולר שחם, לצד האוניברסיטה הפתוחה, מכללת נתניה, סודה סטרים, הדקה ה-90, המכון הישראלי לדמוקרטיה, משרד התיירות ואפילו הקמפיין של אבי ניסנקורן לראשות ההסתדרות - בבחירות שיתקיימו בחודש מאי הקרוב.
מנכ"לית מיקרוסופט ישראל שלי לנדצמן אישרה לאייס את הידיעה. תגובת משרד בן חורין אלכסנדרוביץ' לא התקבלה.
- 2.יעקב 04/01/2017 07:09הגב לתגובה זוסמנכלית הכספים שמה אלכסנדרוביץ'.
- 1.עוד פעם 03/01/2017 18:10הגב לתגובה זואין עוד משרדים במדינה?

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
