לקראת החגים: תקציב יקב רקנאטי עובר לחברון זלצמן
תקציב הפרסום של יקב רקנאטי שנוהל באופן עצמאי בשנים האחרונות עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן בבעלותם של דודי חברון וגבי זלצמן.
היקב, בבעלותם של לני רקנאטי ואורי שקד, בחר במשרד הפרסום לקראת קמפיין החגים והשנה החדשה, וכחלק ממהלך גדול יותר של מעבר היקב ומרכז המבקרים צפונה והשקת אתר חדש. הבחירה בחברון זלצמן מבוססת בין היתר על ניסיונו בתחום לאחר שליווה במשך שנים את יקבי כרמל ויתיר.
יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 והתמקד בפעילות הפרסומית שלו בעיקר בתחום העיתונות, שרובו הופנה לעיתונים יומיים והשאר למגזינים. בשנת 2015 עמד התקציב על כ-2.2 מיליון שקלים, במחירי מחירון, על פי יפעת בקרת פרסום.
נועם יעקובי, מנכ״ל יקב רקנאטי: "יקב רקנאטי הפך בעשור האחרון לאחד מהיקבים המוערכים, הבולטים ומעוררי ההשראה. הצלחותיו של היקב והישגיו בעולם הם עבורנו גאווה ישראלית. כעת, לקראת הצעדים הבאים וההתפתחות אנחנו שמחים שבחרנו במשרד חברון זלצמן, משרד עם ידע עתיר בתחום היין, וביחד אנו מוכנים לאתגרים הבאים״.
דודי חברון, מנכ״ל-שותף, חברון זלצמן: ״אני מבקש להודות לנועם ואנשי יקב רקנאטי שמצאו אותנו ראויים. אנחנו מלאי תשוקה ואהבה לתחום וכמובן מרימים כוסית של יין לכבודו של הלקוח החדש״.
- 3.עמית 14/09/2016 11:25הגב לתגובה זובהצלחה!
- 2.mike 13/09/2016 14:43הגב לתגובה זומברוק
- 1.מברוק! שמור לי בקבוק (ל"ת)אהוד 13/09/2016 14:42הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
