נפילה למשביר: ערוץ 2 נחסם למגזר - הפרסומת בקושי נצפתה
הרעיון על הנייר היה טוב, אך בפועל, המשביר לצרכן ומקאן תל אביב ספגו אמש הפסד כואב עם הפרסומת בערבית ששודרה בערוץ 2. הפרסומת ששודרה וטורגטה לקהל המגזר הערבי נותרה כמעט ללא צופים ממגזר ערביי ישראל שכן הערוץ היה לא נקלט על ידי כל מי שאינו מנוי HOT, yes או עידן פלוס - דהיינו למעלה מ-90% מערביי ישראל.
אמש עלתה לאוויר פרסומת של המשביר לצרכן בערבית ובאופן נדיר היא שודרה בלב הפריים טיים הישראלי. הרעיון לשדר פרסומת למגזר היה דווקא של רמי שביט, בעליו של המשביר לצרכן, אך התוצאה היתה עגומה מבחינתו, שכן חסימת הערוץ הותירה אותו עם אלפי צופים בלבד מן המגזר הערבי מתוך פוטנציאל צפייה של יותר ממיליון ערביי ישראל.
מבחינת המשביר ומקאן תל אביב, שליווה אותו בתהליך בראשות עדי זועבי מנהל המחלקה העבית מטעם מקאן, מדובר בסוג של מחדל שכן כל הנורות האדומות נדלקו כבר בשלב חצי הגמר של הטורניר. מארגנת הטורניר UEFA פנתה לרשות השנייה בישראל והתריעה בפניה כי היא צפויה שלא לאשר את השידור הפתוח בישראל בערוצים 10 ו-2 מכיוון שהשידור המועבר דרך לווין זולג למדינות שכנות כגון ירדן, שם נהנהים התושבים מצפייה שלא שולמו עליה תמלוגי זכויות השידור.
- הקיץ של הקמעונאיות - האם הכסף יישאר בארץ או ימריא לחו"ל?
- המשביר בהסכם עם Kenneth Cole למכירת מוצרי המותג ב-30 מדינות באירופה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשות השנייה הצליח להסדיר את העניין על גבם של ערביי ישראל שנפגעו מהמהלך ודיברו על כך לא מעט ברחבי הרשתות. הפתרון היה חסימת השידור בערוצים 2 ו-10 לכל מי שאינו מנוי על HOT, yes או עידן פלוס - למעלה מ-90% מבתי האב במגזר הערבי. כמו בחצי הגמר, כך גם אמש בשידור הגמר. נשאלת השאלה כיצד אף אחד במשביר, במקאן או בחברת המדיה יוניברסל לא היה ער לכך שהפרסומת תשודר אך כלל לא תגיע לקהל היעד - מה שיוביל לבזבוז מיותר של התקציב.
פרסומאי בכיר מהמגזר הערבי אומר לאייס שלא לייחוס, כי "מדובר במהלך מעניין, שאני יודע שבעבר מספר מפרסמים שקלו לעשות אותו, רק שלהמשביר ולרמי שביט היה האומץ כן לעשותו ועל כך מגיע להם כל הכבוד, מצד שני מדובר בתזמון אומלל מבחינתם, במיוחד שנושא חסימת ערוצי הברודקסט לצופים באמצעות הלווין, שהם הרוב המכריע במגזר הערבי, היה הנושא החם בשבוע האחרון במגזר, ומוזר שאת זה הם פספסו ועל הדרך בזבזו לא מעט כסף".
תגובת מקאן תל אביב לא התקבלה עד למועד פרסום הידיעה.
- 4.ואליד 12/07/2016 14:01הגב לתגובה זובימים אלה, עם רמת ניכור כה גדולה, עם חוסר לגיטימציה לכל מה שהוא לא מיינסטרים יהודי, עם מנגנוני הסתה משומנים היטב נגד האזרחים הערבים, ועם נאומים בדלניים של נציגים ערבים בכנסת.. באאה חברה ישראלית מקומית שורשית, ואיש עסקים אמיץץ ועשו מהלך שהזכיר לגל צופה בערוץ 2 את מה שהוא מנסה להדחיק. ובםני זה אין אלא להוריד את הכובע. זה מהלך פרסומי-ערכי מלב המיינסטרים. גם בלי אף צופה בשידור הישיר של הפרסומת, המהלך היה מוצלח מבחינת חשיפה, שלא לדבר על תדמיתת. אולי הביקורת היחידה שיש על המהלך הזה היא הבחירה הקריאטיבית... אבל גם כאן לא מדובר בדמות האישה הערבייה (קצת הומור עצמי עוד לא הרג אף אחד) אלא הקשר עם המשביר. אבל לא אני ולא אף אחד אחר יכול לקבוע להמשביר מה מתאים להם. אז.... שאפו ממתחרה!
- 3.הערבי 11/07/2016 18:51הגב לתגובה זוזה לא חדש , מקאן ומשרדי הפרסום המובילים מעולם לא הבינו את המגזר ועדי זועבי הוא יותר אשכנזי מנצרת מאשר ערבי מהמגזר . אפשר לבנות בלוג מאוד מוצלח רק מכמות הפאשלות והפרסומות הלא מוצלחות שעולים יומיום על שלטי חוצות במגזר ! קחו עוד דוגמא ״ בושם לחג קונים בסופרפארם ״ רבאק תבינו אנחנו לא קונים בושם בחג ! אולי תשימו מבצע או לא יודע מה ! ועוד הרבה דוגמאות ! עצה : תתעוררו !
- 2.דן 11/07/2016 17:07הגב לתגובה זוככה אולי לא ידעו איך המשביר רואים את האישה הערביה. עליבות גזענית
- 1.חחחחחחחחח (ל"ת)חחחחחחח 11/07/2016 17:03הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
