לא תשתו משהו? "מדד סנטו" בדק איך 2 מותגי מתקני המים פועלים ברשתות החברתיות

מים צלולים




לא התאוששו מהסילבסטר
בשנת 2011 אלקטרה נכנסה לשוק המים, תחום שהיה שייך למספר שחקנים מצומצם מאוד. עם פז''מ לא הכי ארוך אבל עם נחישות ופוטנציאל ענק לנגוס נתח, בעיקר במתחרה שטראוס מים, יצא המותג לדרך. האם כל זה בא לידי ביטוי ברשת האינטרנט? זאת לא הכמות אלא האיכות? אלקטרה בר לא מנהלת את דף הפייסבוק מ-15 במאי מבחינת התוכן, כלומר יותר משבועיים, והפוסט שלפניו פורסם ב... 31 בדצמבר, אולי לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה? מי הכי יפה בעיר? נתחיל מהדבר הבסיסי והקריטי ביותר. האתר של אלקטרה בר לא מותאם לסמארטפונים שלנו. בעידן בו יותר מ-90% אחוז מהחלטות הקנייה מתקבלות בעת הגלישה שלנו במכשיר הנייד, הפונקציונלית הזאת שלא קיימת אצל אלקטרה, מהווה חיסרון ענק, מעבר לכך השימוש תדירות הגלישה היום יומית נעשית כמעט אצל כולנו אך ורק דרך הסמארטפונים. מבצעים, מידע ללקוח או כל דבר אחר שגולש פוטנציאלי מעוניין לעשות, כל אלה נמנעים ממנו. האתר נראה היום לא ידידותי לגולש - עובדה שרק מקשה על הלקוח בהיבט השירותי. מעבר לכך עיצוב האתר מיושן וחיוור. מישהו שם באלקטרה צריך לקבל כוס רצינית של מים ולהתעורר!!! כפתורי מדיה חברתית יש, יחד עם זאת הם לא מקבלים את הבמה הראויה להם. כפתור הטלפון של שירות הלקוחות אינו לחיץ - הפסד עצום למותג ולחברה. האתר עומד בתנאי חוק הנגישות והשוויון המסייע לבעלי מוגבלויות לגלוש באתר. ומה לגבי ערוץ היוטיוב? הוא מסתפק כאכסניה לפרסומות של המותג, וזה בעצם הכל. לא חבל?
פוסט טראומה תוכן הפוסטים בדף הפייסבוק של אלקטרה לא טוב, נ-ק-ו-ד-ה! רובו נכתב בצורה חובבנית, יש המון פוסטים, והתחושה שמתקבלת היא שהם נכתבו רק כדי למלא את העמוד כולו - החל במוטיבים שחוזרים על עצמם, וכלה בשימוש מרובה בקבצי גיפים ובשאלות הידעת. התכנים משעממים וחד גוניים, ולא כאלה שמייצרים שיח, אינטראקציה ופעילות הרמונית האתר. רוב התמונות קנויות מאתרי תמונות מחו''ל, תלושות מהמציאות אלמנט נוסף שדי ירחיק את הגולש.
ככה נראות האימהות הישראליות?
לסיכום
שוק בר המים הישראלי לוקה בחסר בעולם הרשתות החברתיות. הפוטנציאל עצום, התכנים שניתן יהיה להגיש לנו הלקוחות יכולים להיות מגוונים. בעולם של רשתות חברתיות, מהירות כמו סנפצ'ט, קטלוגיות כמו אינסטגרם היכול לשמש כקטלוג, שידורי הlive שיכולים לשמש למבחני טעימות ולשידורים נוספים לא קיימים. ערוץ יוטיוב, וחשיפה של סרטונים ויראלים המחזקים את המותג כמעט ולא מופיעים וחבל. אני רוצה להאמין, שמישהו בסופו של דבר יתעורר שם ( כוס מים אולי?) ויבין, שנוכחות דיגיטלית היא בגדר חובה! קיומה רק תחזק את המותג, תשפר את השירות ותוביל להיקף מכירות הרבה יותר רחב! אבי סנטו הוא מומחה רשתות חברתיות ואסטרטג תקשורת דיגיטלית ומכירות, מרצה לשיווק ופרסום ובעלים של חברת הפרסום והמדיה חברתית 'אבי סנטו – ניו מדיה לעסקים'. רוצים לדבר איתו בפייסבוק? לחצו כאן
- 4.אביגדור 10/06/2016 18:17הגב לתגובה זוברשותנו מכשיר פמיילי של תמי 4 - אם אחריות מלאה בתשלום חודשי. כשאין בעיה הכל בסדר ויש שקט. שולחים סנן פעם ב6 חוד' וסנן ונורה פעם בשנה.הכל הפי. למרות זאת חווינו טיפולים לא מקצועיים של אנשים שנקראים "טכנאים". כולם ,לדברי החברה -בכירים.כל אחד מגלה תקלה שהקודם לא גילה. שבועות שלא שתינו מהמתקן בגלל הטעם וגופים זרים במים . לאחר אין ספור טלפונים ותלונות הוחלף המיחם-חדש באריזה . אלא מה ? לא שטוף ולא חף מטעם לווי שלא מאפשר לך לשתות. גם פה עברו ימים עד שהטעם חזר לעצמו. ( מזל ששמרנו את הקומקום הישן והטוב ויכולנו להנות ממשקה חם .) כל תלונותינו לפניות ציבור של תמי 4 נתקלו" בקיר " הם בסדר , אנחנו הלקוחות שמשלמים -בעניהם-נודניקים.
- 3.עודד 06/06/2016 20:22הגב לתגובה זוקודם כל ששטראוס יודעת לשווק טוב יותר מאלקטרה שאלקטרה עומדת למכור את חטיבת המים שלה לשטראוס שהכל בלוף ומיד יש בברז.
- 2.כתבה מרתקת (ל"ת)מאיר רושצקי 02/06/2016 21:13הגב לתגובה זו
- 1.מאמר מצוין! מלך (ל"ת)טל 02/06/2016 20:41הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.