כלל ביטוח חתכה את ההתקשרות עם זמיר דחב"ש - בשל חוסר שביעות רצון
כלל ביטוח, חברת הביטוח מקבוצת כלל החליטה לסיים את ההתקשרות עם יועץ התקשורת זמיר דחב"ש - כך נודע לאייס. דחב"ש, מבעליו של משרד יחסי הציבור שלום תל אביב קיבל מחברת הביטוח הודעה מקדימה על סיום החוזה עימה באוקטובר 2015 וחודש לאחר מכן ההחלטה נכנסה לתוקף, בתום שנתיים של עבודה משותפת.
מאחורי ההחלטה עמד מנכ"ל כלל ביטוח איזי כהן, שבמהלך השנה החולפת הביע בפני דחב"ש את אי שביעות רצונו מהטיפול בתיק ה-PR של החברה, משום שלדעתו יש פער בין דרישות החברה לנעשה בפועל. לאייס נודע גם, כי דחב"ש העלה בפני כלל ביטוח בקשה לכבד הבטחה לבונוס שנמסרה לו בעל פה במהלך השנתיים האחרונות. עם זאת, בחברה ובראשה איזי כהן, הבהירו לו כי אין סבירות, בלשון המעטה, שדבר שכזה יקרה.
בכל מקרה, לאחר סיום העבודה עם שלום תל אביב, בכלל ביטוח בחרו שלא לצרף למערך התקשורתי משרד יחסי ציבור אחר שיתפוס את מקומו. בשלב זה הוחלט כי הדוברות הפנימית של החברה ובראשה גלי שבד, מנהלת השיווק והאסטרטגיה של הקבוצה (שהצטרפה לכלל ביטוח מלאומי ב-2013) תנהל את הפעילות התקשורתית ותקח לידיה את התחומים שבהם טיפל דחב"ש. יוזכר כי, לפני דחב"ש טיפל בתקציב רני רהב.
שלום תל אביב הוא אחד ממשרדי יחסי הציבור, ניהול משברים הגדול בישראל. על לקוחותיו נמנים גופי ענק כגון פייסבוק, קופת חולים כללית, אל על, משרד הפרסום מקאן תל אביב, שיכון ובינוי, אזורים ועוד.
מכלל ביטוח ומשרד יחסי הציבור שלום תל אביב לא נמסרה תגובה לידיעה.
- 8.עובד שם היום 08/02/2016 10:13הגב לתגובה זוהצילו. או לחלופין, בואו לעשות עליה סרט דוקו
- 7.מעניין את התחת...במקרה של זמיר זה לא עניין כנראה הפעם (ל"ת)רקטום 31/01/2016 17:22הגב לתגובה זו
- 6.כולכם צודקים - משרד מדכא המנוהל בדיכוי (ל"ת)יועץ לשער בדחבש 31/01/2016 13:58הגב לתגובה זו
- נדב - לא מסתיר 01/02/2016 11:40הגב לתגובה זואחד המקומות הזוועתיים ביותר שיצא לי להיות בהם. הבחורה, קרובת המשפחה - פשוט יצור שקשה להכיל
- 5.דורי בן ישראל פותח שמפניה (ל"ת)רפי 31/01/2016 10:43הגב לתגובה זו
- 4.מופתע 28/01/2016 19:35הגב לתגובה זוכהן יקבל בונוס. לא לדאוג
- 3.בני 28/01/2016 16:33הגב לתגובה זורוח וצלצולים. כלום ושום דבר. זחיחות שאינה מבוססת על כלום. במילה אחת - בושה.
- לא,את!! (ל"ת)רננה 28/01/2016 19:22הגב לתגובה זו
- 2.זמירה 28/01/2016 16:09הגב לתגובה זואיש יהיר . מלא מעצמו. חושב תמיד שהוא יודע יותר טוב מהלקוח מה נכון לו . ביי זמירצ'וק.
- 1.דחב"ש, ביי ביי (ל"ת)אייל 28/01/2016 16:00הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.