קיפ איט סימפל: ירון אחר ואתגר שפיבק מוציאים ספר על שיווק דיגיטלי בקמפיין מימון המונים
אתגר שפיבק, שהיה מנהל דיגיטל במשרדי פרסום מובילים וירון אחר, לשעבר סמנכ"ל ynet ותפוז וכיום יועץ אסטרטגי יצאו לאחרונה עם פרויקט עליו עבדו בחודשים האחרונים - פרסום ספר בשם שיווק (בעידן) דיגיטלי שיוצא לאור במסגרת קמפיין מימון המונים.
לדברי אחר ושפיבק "הספר צפוי להיות המדריך המקיף ביותר בעברית שירכז את כל מה שאנחנו יודעים על הדיגיטל ויכולותיו". הספר צפוי לצאת במהדורה דיגיטלית וכן בפורמט הפיזי המסורתי ויכלול "סקירה עניינית, ממצה ומקיפה של המגמות, הידע והמיומנויות שהעידן הטכנולוגי פתח בפנינו, ומעבר ללימוד של אלו הוא מבקש לדבר גם על הכללים, אלו שנרכשו מעולם השיווק המסורתי ואלו שהתפתחו לאחר שהאינטרנט פרץ לחיינו". כך על פי המחברים.
הפרויקט של שפיבק ואחר בעמוד Jumpstarter נמצא 12 ימים לקראת סיומו ונכון לעכשיו הוא עומד על 54% ביצוע מתוך היעד שעומד על 30 אלף שקלים. 128 גולשים כבר העבירו מכספם לפרויקט וגייס עד כה 16,097 שקלים.
- הקשר בין סטטוסים מצייצים לעתיד התוכן השיווקי, ואיך לא מעצבנים את הגולשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.זה משהו אחר לגמרי (ל"ת)מאותגר 12/01/2016 11:16הגב לתגובה זו
- 2.ד נה 12/01/2016 10:15הגב לתגובה זוגם הכותבים שאיך לומר-לא עובדים עם טופ10 המותגים המובילים בארץ/בעולם. וגם -ספר?? תוך דקותיים הוא מתיישן ולא רלוונטי. בהצלחה
- אכן 13/01/2016 07:47הגב לתגובה זומחקר מראה שאת הסיבות לכך שאנשים מגיבים בציניות ובתסכול כנגד דברים שאחרים עשו - יש לחפש היכן שאלו המגיבים לא הצליחו. הזוי.
- 1.בסדר 11/01/2016 20:36הגב לתגובה זובסדר...

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.