קיפ איט סימפל: ירון אחר ואתגר שפיבק מוציאים ספר על שיווק דיגיטלי בקמפיין מימון המונים
אתגר שפיבק, שהיה מנהל דיגיטל במשרדי פרסום מובילים וירון אחר, לשעבר סמנכ"ל ynet ותפוז וכיום יועץ אסטרטגי יצאו לאחרונה עם פרויקט עליו עבדו בחודשים האחרונים - פרסום ספר בשם שיווק (בעידן) דיגיטלי שיוצא לאור במסגרת קמפיין מימון המונים.
לדברי אחר ושפיבק "הספר צפוי להיות המדריך המקיף ביותר בעברית שירכז את כל מה שאנחנו יודעים על הדיגיטל ויכולותיו". הספר צפוי לצאת במהדורה דיגיטלית וכן בפורמט הפיזי המסורתי ויכלול "סקירה עניינית, ממצה ומקיפה של המגמות, הידע והמיומנויות שהעידן הטכנולוגי פתח בפנינו, ומעבר ללימוד של אלו הוא מבקש לדבר גם על הכללים, אלו שנרכשו מעולם השיווק המסורתי ואלו שהתפתחו לאחר שהאינטרנט פרץ לחיינו". כך על פי המחברים.
הפרויקט של שפיבק ואחר בעמוד Jumpstarter נמצא 12 ימים לקראת סיומו ונכון לעכשיו הוא עומד על 54% ביצוע מתוך היעד שעומד על 30 אלף שקלים. 128 גולשים כבר העבירו מכספם לפרויקט וגייס עד כה 16,097 שקלים.
- הקשר בין סטטוסים מצייצים לעתיד התוכן השיווקי, ואיך לא מעצבנים את הגולשים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.זה משהו אחר לגמרי (ל"ת)מאותגר 12/01/2016 11:16הגב לתגובה זו
- 2.ד נה 12/01/2016 10:15הגב לתגובה זוגם הכותבים שאיך לומר-לא עובדים עם טופ10 המותגים המובילים בארץ/בעולם. וגם -ספר?? תוך דקותיים הוא מתיישן ולא רלוונטי. בהצלחה
- אכן 13/01/2016 07:47הגב לתגובה זומחקר מראה שאת הסיבות לכך שאנשים מגיבים בציניות ובתסכול כנגד דברים שאחרים עשו - יש לחפש היכן שאלו המגיבים לא הצליחו. הזוי.
- 1.בסדר 11/01/2016 20:36הגב לתגובה זובסדר...
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
