סתיו זיו זוהר סוסנקו
צילום: זוהר דותן, דביר זיו

הדיגיטליסטים של הקיבוצים: מנהלת הפייסבוק של החינוכית ואיש הניו-מדיה של כחלון

סתיו זיו ניהלה את עמוד הפייסבוק המצליח של החינוכית, זוהר סוסנקו החל לעבוד עם משה כחלון עוד במערכת הבחירות. כעת הם יתחילו לעבוד עם התנועה הקיבוצית, במקום בן חורין אלכסנדרוביץ'
אלכסנדר כץ | (2)

התנועה הקיבוצית מבצעת ריענון בנוכחותה הדיגיטלית ברשתות החברתיות. התנועה שכרה את שירותיהם של סתיו זיו וזוהר סוסנקו, שיצאו שניהם בשנה האחרונה לדרך עצמאית בעולם הפרסום הדיגיטלי.

 

עבור זיו וסוסנקו שנולדו וגדלו בקיבוץ, עמיעד וחניתה בהתאמה, הדבר מהווה גם סגירת מעגל מעניינת. עד כה טיפל משרד הייעוץ התקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ' בדיגיטל של התנועה הקיבוצית. 

 

סוסנקו הקים וניהל את יחידת הניומדיה בעיריית תל אביב, והיה מנהל הדיגיטל בקמפיין הבחירות של כולנו בראשות משה כחלון. כולנו ממשיכה להיות לקוחה שלו, כמו גם המועצה האזורית ערבה ובית אריאלה. 

סתיו זיו ניהלה עד לאחרונה את עמוד הפייסבוק המצליח של החינוכית, ורואיינה בעבר באייס על הצלחת הדף. בין לקוחותיה היום נמנים החטיבה העסקית של eBay בישראל, והתאחדות הסטודנטים בישראל. לא מן הנמנע כי כי דף הפייסבוק של התנעוה הקיבוצית, הזוכה כעת לכ-14 אלף עוקבים, יעבור שינוי בתכנים, ולא מן הנמנע כי יקבל אופי הדומה לזה של החינוכית, תחת ניהולה בעבר של זיו. 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    עליבות 04/12/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    זה שישלך 3 לקוחות, ואתה מוציא הודעה על לקוח קטנטן חדש שגם הוא הגיע בקומבינה הידועה לנוגעים בדבר
  • 1.
    מאיה 03/12/2015 21:49
    הגב לתגובה זו
    לדעתי זה פתטי
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.