הדיגיטליסטים של הקיבוצים: מנהלת הפייסבוק של החינוכית ואיש הניו-מדיה של כחלון
התנועה הקיבוצית מבצעת ריענון בנוכחותה הדיגיטלית ברשתות החברתיות. התנועה שכרה את שירותיהם של סתיו זיו וזוהר סוסנקו, שיצאו שניהם בשנה האחרונה לדרך עצמאית בעולם הפרסום הדיגיטלי.
עבור זיו וסוסנקו שנולדו וגדלו בקיבוץ, עמיעד וחניתה בהתאמה, הדבר מהווה גם סגירת מעגל מעניינת. עד כה טיפל משרד הייעוץ התקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ' בדיגיטל של התנועה הקיבוצית.
סוסנקו הקים וניהל את יחידת הניומדיה בעיריית תל אביב, והיה מנהל הדיגיטל בקמפיין הבחירות של כולנו בראשות משה כחלון. כולנו ממשיכה להיות לקוחה שלו, כמו גם המועצה האזורית ערבה ובית אריאלה.
סתיו זיו ניהלה עד לאחרונה את עמוד הפייסבוק המצליח של החינוכית, ורואיינה בעבר באייס על הצלחת הדף. בין לקוחותיה היום נמנים החטיבה העסקית של eBay בישראל, והתאחדות הסטודנטים בישראל. לא מן הנמנע כי כי דף הפייסבוק של התנעוה הקיבוצית, הזוכה כעת לכ-14 אלף עוקבים, יעבור שינוי בתכנים, ולא מן הנמנע כי יקבל אופי הדומה לזה של החינוכית, תחת ניהולה בעבר של זיו.
- 2.עליבות 04/12/2015 11:18הגב לתגובה זוזה שישלך 3 לקוחות, ואתה מוציא הודעה על לקוח קטנטן חדש שגם הוא הגיע בקומבינה הידועה לנוגעים בדבר
- 1.מאיה 03/12/2015 21:49הגב לתגובה זולדעתי זה פתטי
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
