גולדסטאר
צילום: יח"צ
TV

"עדיף בקבוק טמפו במקרר מחבית במטבח": גרסת הבמאי של נעמת לפרסומת גולדסטאר

בנעמת עושים הכל כדי להשאיר את השיח על הפרסומות השובינסטית לטענתם של גולדסטאר. לאחר הקריאה לחרם רתמה נעמת את בן חורין אלכסנדרוביץ' לסרטון ויראלי שמראה את הליך הקריאייטיב של אנשי מקאן וגולדסטאר
משה בנימין | (6)
הסערה סביב הפרסומת של גולדסטאר לא יורדת מהכותרות, או נכון יותר לומר, בארגון נעמת לא מוכנים להוריד את הרגל מהגז ועושים כל שביכולתם כדי להביע את מחאתם כנגד הפרסומות השוביניסטית לטעמם, של גולדסטאר מבית טמפו. יומיים לאחר שיו"ר נעמת גליה וולוך קראה להחרים את מוצרי טמפו בעקבות הפרסומת אותה הגדירה כ"פרסום שכולו חגיגה של טעם רע" מנסה הארגון להשאיר את השיח ער בפייסבוק. הבוקר פרסם ארגון נעמת בעמוד הפיסבוק שלו "סרטון הומוריסטי המדמה את הליך העבודה של צוות הקריאייטיב האמון על פרסומי 'גולדסטאר'" כך לדבריהם. הסרטון הופץ והופק על ידי משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' כנדבך נוסף לפעילות הארגון כנגד גולדסטאר. לדברי וולוך: "בעוד ומדובר בסרטון הומוריסטי, התחושה שלנו היא שזוהי צורת המחשבה של קברניטי 'טמפו' וחברת הפרסום שלהם, שכן אין דרך אחרת להסביר את הצורך המתמשך שלהם לאורך השנים להציג את הנשים בישראל כדמויות חלשות, נלעגות והיסטריות, בצורה שמבזה אותן פעם אחר פעם".  

לא תאמינו עד שתשמעו!הצלחנו לקבל הקלטות בלעדיות מחדר הקריאייטיב של הפרסומת לבירת Goldstar גולדסטאר...*מוזמנות לשתף*נעמ"ת תל אביב - יפו נעמת נגב מאוחד נעמת מרחב ראשון-לציון Galia Wolloch Carmel Eytan

Posted by ‎נעמת | Women @ Work‎ on Wednesday, July 8, 2015
 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חבורת מסרסות לסביות.תנוחו. (ל"ת)
    גבר 10/07/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תודה (ל"ת)
    גבר 09/07/2015 23:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    בחורה 09/07/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    זה נכון מה שאומרים על פמיניסטיות. אין הומור
  • 3.
    דנה 08/07/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    עשו להם שירות עצום והפכו את הארגון האיזוטרי הזה לרלוונטי.
  • 2.
    לא קונה יותר נעמ''ת בחיים שלי. (ל"ת)
    ז'קי 08/07/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 08/07/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    זה רק היה בכותרת... בתכלס זה הדבר הכי גרוע שראיתי בחיים. וראיתי מלא סרטים של ראובני פרידן.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.