יואב מאור
צילום: יח"צ

כמה קל להיות מאושר: פרפל אינטראקטיב תנהל את תקציב הסושיאל של קניוני עזריאלי

סוכנות הדיגיטל שתציין בספטמבר הקרוב 5 שנות פעילות מצרפת לשורותיה לקוח חדש. יואב מאור: "קבוצת עזריאלי היא השחקן החזק והמוכר בישראל בתחום"
משה בנימין | (1)

פרפל אינטראקטיב, סוכנות הפרסום המתמחה בתחומי הדיגיטל והרשתות החברתיות, פותחת את המחצית השניה של 2015 עם רכש חדש בגזרת הלקוחות: קבוצת קניוני עזריאלי. במסגרת הפעילות תרחיב החברה את מחלקת הסושיאל שלה ותנהל את פעילות הפייסבוק של 14 מקניוני קבוצת עזריאלי בפריסה ארצית, ביניהם: קניון אילון, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי הנגב, קניון קרית אתא, קניון מודיעין ועוד.

 

יואב מאור, מנהל תחום הסושיאל בפרפל וממייסדי החברה אמר לאייס: "במשך שנים ניהלנו פעילויות תוכן דיגיטליות בתחום הריטייל, מוצרי הצריכה, האופנה, הקניונים והבילויים - אך אין ספק שקבוצת עזריאלי היא השחקן החזק והמוכר בישראל בתחום ובמותג שמרגש מאוד לעבוד איתו. אין לי ספק שמגוון הקניונים, המותגים והפעילויות של קבוצת עזריאלי, יחד עם הניסיון הדיגיטלי והחשיבה הקריאייטיבית של צוות התוכן בפרפל, יובילו לתוצאות שעוד נשמע עליהן".

 

רן רולניצקי, מנהל הדיגיטל של קבוצת הקניונים: "קבוצת קניוני עזריאלי עברה לאחרונה שינוי גדול בכל הנוגע לתפיסת הדיגיטל, לרבות הרשות החברתיות. פרפל היא אחת מהחברות הטובות ביותר בענף ואני מאמין שביחד איתם ננהל את הפעילות בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר עבור כל קניון ועבור הקבוצה ככלל".

 

בתוך כך, בספטמבר הקרוב תרשום פרפל ציון דרך משמעותי עבורה כשתציין 5 שנות פעילות. החברה נמצאת כיום בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור. פרט לקבוצת הקניונים נמנים על לקוחות החברה eBay ישראל, PayPal, יורוקום פנסוניק, חברת התרופות כצט, חברת "יעקבי" ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אודי 08/07/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    יואב אחד האנשים המוכשרים בתחום.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.