כמה קל להיות מאושר: פרפל אינטראקטיב תנהל את תקציב הסושיאל של קניוני עזריאלי
פרפל אינטראקטיב, סוכנות הפרסום המתמחה בתחומי הדיגיטל והרשתות החברתיות, פותחת את המחצית השניה של 2015 עם רכש חדש בגזרת הלקוחות: קבוצת קניוני עזריאלי. במסגרת הפעילות תרחיב החברה את מחלקת הסושיאל שלה ותנהל את פעילות הפייסבוק של 14 מקניוני קבוצת עזריאלי בפריסה ארצית, ביניהם: קניון אילון, קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי הנגב, קניון קרית אתא, קניון מודיעין ועוד.
יואב מאור, מנהל תחום הסושיאל בפרפל וממייסדי החברה אמר לאייס: "במשך שנים ניהלנו פעילויות תוכן דיגיטליות בתחום הריטייל, מוצרי הצריכה, האופנה, הקניונים והבילויים - אך אין ספק שקבוצת עזריאלי היא השחקן החזק והמוכר בישראל בתחום ובמותג שמרגש מאוד לעבוד איתו. אין לי ספק שמגוון הקניונים, המותגים והפעילויות של קבוצת עזריאלי, יחד עם הניסיון הדיגיטלי והחשיבה הקריאייטיבית של צוות התוכן בפרפל, יובילו לתוצאות שעוד נשמע עליהן".
רן רולניצקי, מנהל הדיגיטל של קבוצת הקניונים: "קבוצת קניוני עזריאלי עברה לאחרונה שינוי גדול בכל הנוגע לתפיסת הדיגיטל, לרבות הרשות החברתיות. פרפל היא אחת מהחברות הטובות ביותר בענף ואני מאמין שביחד איתם ננהל את הפעילות בצורה הטובה והאפקטיבית ביותר עבור כל קניון ועבור הקבוצה ככלל".
בתוך כך, בספטמבר הקרוב תרשום פרפל ציון דרך משמעותי עבורה כשתציין 5 שנות פעילות. החברה נמצאת כיום בבעלותם של אורי מנדי, אור כצנלסון ויואב מאור. פרט לקבוצת הקניונים נמנים על לקוחות החברה eBay ישראל, PayPal, יורוקום פנסוניק, חברת התרופות כצט, חברת "יעקבי" ועוד.
- 1.אודי 08/07/2015 15:29הגב לתגובה זויואב אחד האנשים המוכשרים בתחום.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
