עוד אקזיט פרסום ישראלי: Dentsu רוכשת את סוכנות השיווק הדיגיטלי abaGada
יממה לאחר הדיווח על עסקת רכישת חברת התוכן C על ידי פובליסיס העולמית - ענקית פרסום בינלאומית נוספת מבצעת עסקה בשוק הפרסום המקומי. חברת Dentsu Aegis Network רוכשת את סוכנות השיווק הדיגיטלי הישראלית abaGada שנוסדה ב-2010.
abaGada היא סוכנות שיווק דיגיטלי מבוסס תוצאות (פרפורמנס) שנוסדה על ידי 3 יוצאי גוגל ישראל: איל חן, קובי פרקנטל וגיל יונס. לאחר הרכישה החברה תהפוך לחלק מחברת Dentsu Aegis Network ותעבור בהדרגה לפעול כזרוע המקומית של iProspect - סוכנות הפרפורמנס הבינלאומית של חברת Dentsu Aegis Network.
המנכ"ל והמייסד המשותף של abaGada, איל חן, ימשיך להוביל את החברה והצוות המונה 22 עובדים, בתפקידו החדש כמנכ"ל חברת Dentsu Aegis Network ישראל, וידווח לתיירי ז'אדו, מנכ"ל חברת Dentsu Aegis Network צרפת והמזה"ת.
abaGada מציעה מגוון רחב של שירותי שיווק בשפות רבות, כולל ניהול מתקדם של פרסום לפי הקלקה (PPC), שיווק במנועי חיפוש (SEM) ואופטימיזציה (SEO), פרסום דיספליי וכן פתרונות קריאייטיב ורשתות חברתיות. עם לקוחותיה העיקריים של abaGada נמנות גוגל, קיה, בזק בינלאומי ואיסתא. בנוסף, החברה מעניקה שירותי שיווק דיגיטלי למותגים מובילים בארץ ובעולם, עם דגש על פתרונות אסטרטגיית מדיה דיגיטלית, שיווק במנועי חיפוש ופרסום ברשתות חברתיות.
"רכישה זו מהווה צעד חשוב נוסף בצמיחתה המתמשכת של חברת Dentsu Aegis Network ושל פרישת היכולות הדיגיטליות שלנו," אמר ז'אדו. "עם שירותים מתקדמים, רמה גבוהה של מוצרי טכנולוגיה ומומחיות שהוצאו לפועל עבור מותגים ושותפים גלובאליים ידועים, abaGada היא עסק מצליח ביותר אשר מתאים הן אסטרטגית והן גיאוגרפית לרשת הגלובלית שלנו".
לדברי בן ווד, הנשיא הגלובלי של iProspect: "הכנסת abaGada אל תוך iProspect מאפשרת לנו להרחיב משמעותית את נוכחות המותג שלנו בשוק ההיי-טק הישראלי ומוסיפה מימד נוסף ליכולות הדיגטליות הגלובליות שלנו. אנו מצפים לקבל את פני איל וכל הצוות ב abaGada ל-iProspect".
איל חן, מנכ"ל abaGada: "אנו שמחים להצטרף לחברת Dentsu Aegis Network ולהציע את שירותי וטכנולוגיית השיווק הדיגיטלי שלנו לעוד מותגים גלובלים. הצוות שלנו יחבר בין השוק הישראלי החדשני ובין הרשת הגלובלית של חברות Dentsu Aegis Network ו-iProspect, בעוד שנמשיך לספק ללקוחותינו את הערך הגבוה ביותר בשיווק דיגיטלי".
Dentsu Aegis Network היא חלק מ-Dentsu Inc המורכבת מ-8 מותגי רשת גלובליים - Carat, Dentsu, Dentsu media, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Posterscope ו-Vizeum, ונתמכת בשווקים רבים ע"י מותגים מתמחים כגון Amnet, Ampfili, Data2Decisions, Mitchell Communication (PR), psLive ו-360i. החברה יושבת בלונדון ופועלת ב-100 מדינות בעולם עם למעלה מ-23,000 עובדים.
- 5.נו. באמת. "אקזיט"...כמה? למה? תלוי במה? ואני בהחלט מהמפרגנים (ל"ת)אלי 20/04/2015 16:56הגב לתגובה זו
- 4.אייל יא חיה. מברוק (ל"ת)Biz 20/04/2015 16:42הגב לתגובה זו
- 3.מדיה זה לא פרסום (ל"ת)כן 20/04/2015 16:33הגב לתגובה זו
- 2.שם חשוב כזה 20/04/2015 14:29הגב לתגובה זומאחורי המילים הגדולות יש כנראה 3 חבר'ה שלא הצליחו להתרומם ובא מישהו ושכר אותם כשכירים במשרה מלאה , אבל עם הודעת יחצ מפוצצת שאין מאחוריה באמת כלום . למה ? כי אפשר
- 1.אריאל 20/04/2015 12:55הגב לתגובה זוכל הכבוד! מגיע ביותר! ארבע שנים של עבודה קשה מאד עם הרבה חשיבה יצירתית ומקורית שהובילה ליתרון על סוכניות פרסום גדולות וותיקות ולאקזיט המדובר
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
