בשל אירוע חטיפת הצעירים: בוטל אירוע 'עיתונאים על הבר' שתוכנן להערב בחיפה
אירוע חטיפת 3 תלמידי הישיבה הצעירים נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגיל-עד שאער, טרף הרבה מאד תכניות בסוף השבוע האחרון, וגם בתחילתו של השבוע הנוכחי. אחת מהתכניות הייתה אירוע עיתונאים על הבר שאמור היה להתקיים הערב בפאבים שונים בחיפה, ובשעה האחרונה (יום א') הוחלט על ביטולו בשלב זה.
את האירוע ארגנה עיריית חיפה ותא כתבי חיפה, ומטרתו הייתה להפגיש את הציבור עם עיתונאים המסקרים תחומים שונים. בין היתר אמורים היו יואב לימור ואבי בניהו לדבר על "בין צבא וביטחון" בפאב עוגן, יוסי מזרחי ואלי לוי על תפקיד הכתב בצפון (פאב ג'אם), ברהנו טגניה ודורון הרמן על עבודת כתבי הפלילים (פאב ליבירה), אלירן טל וליאור אל-חי על מאחורי הקלעים של החדשות (פאב אורבן), ועוד. בסך הכל תוכננו 11 מפגשים כאלה הערב ב-11 פאבים, עם 18 אנשי תקשורת.
ואולם הבוקר הודיעו כתבים רבים על ביטול הגעתם: מזרחי, טגניה, הרמן, לוי, אודי סגל, דניאל סיריוטי ועוד, כל אחד בשל מחויבות למערכת שלו. בתא הכתבים הוחלט רק בשעה האחרונה בשלב זה לדחות את האירוע, ולקיימו במועד אחר, רגוע יותר מבחינה ביטחונית.
אלירן טל מתא כתבי חיפה, אמר לאייס: "נכון ליום שישי היה 75% תפוסה לאנשים שנרשמו מראש ויש כאלה שהיו מגיעים ללא הרשמה. מדובר על אירוע מוצלח, אבל בשל האירועים - אנחנו מחויבים 'להתגייס למילואים' במקומות העבודה שלנו".
- 2.תא העיתונאים בחיפה פעיל. שאפו (ל"ת)דנה 15/06/2014 22:18הגב לתגובה זו
- 1.חבל. רציתי להגיע לאירוע הזה. (ל"ת)דניאל 15/06/2014 14:37הגב לתגובה זו
- בהחלט חבל (ל"ת)גלעד 15/06/2014 15:07הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
