OLD SPICE מציגה - שיא הנונסנס: כל מה שקורה כשהשיער שלך עובד בשבילך
TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: Toyota hybrid, חנות פופ אפ להומלסים, רשת "עשה זאת בעצמך" Promart Home- center, גינס ו-
Old Spice.
.
*לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
נסיעת מבחן ברכב של מישהו אחר
Toyota hybrid יצאה במהלך מפתיע ומלא ביטחון עצמי בשם "Try my Hybrid" שמטרתו הייתה להגדיל את כמות הלקוחות החדשים של טויוטה בנורבגיה. המהלך נשען על התובנה שהמלצה שמגיעה מאדם שאנו מכירים תמיד תניע לפעולה ותהיה אמינה יותר מהמלצה שמגיעה מאיש מכירות. לכן בטויוטה הפכו את הלקוחות שלהם לאנשי המכירות.
חנות פופ-אפ להומלסים
שילוב הפעולה בין חברת הפרסום M&C Saatchi בקייפ-טאון ומקלט מקומי להומלסים הוליד את היוזמה המגניבה הבאה: חנות פופ אפ להומלסים.
במשרד הפרסום הבינו שאחד החסמים לתרומות בגדים היא ההתעסקות בהעברת הבגדים והבאתם לעמותות השונות. כדי להקל על נתינת התרומה, משרד הפרסום פיזר בפינות רחוב שלטים שהפכו לקולבים לתליית התרומות ויצרו חנות פופ-אפ הומלס סטייל.
המשפחה שלך מושלמת. למה שהבית שלך לא יהיה גם?
Promart Home- center היא רשת "עשה זאת בעצמך" בינלאומית. בפרסומת החדשה שלהם בפרו הם בחרו להתמקד במסר רגשי שפונה ישירות ללב של קהל המטרה העיקרי שלהם - גברים בעלי משפחות. הפרסומת נשענת על התובנה כי לאבות יש את היכולת לשפר את איכות החיים של היקרים להם במו ידם, אז למה לא לעשות זאת?
- המדינה שבה הכי שווה לצאת לפנסיה - ומה תקבלו שם
- מפלצות: הבנקים הגדולים בעולם שמכניסים מאות מיליארדי דולרים בשנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
The hair your hair could look like
Old Spice בשתי פרסומות חדשות לשמפו שממשיכות את אסטרטגיית הנונסנס המעולה שלהם.
גינס באולימפיאדת החורף
מותג הבירה גינס יצא בפרסומת לקראת אולימפיאדת החורף אשר מצליחה לקשור בצורה יפה את סיפורן המרגש של האחיות ברנס לאסטרטגיית המותג- "Made of more" המציגה אנשים בעלי אופי חזק ומיוחד כאנשי גינס.
המדור בעריכת אילאיל זקס, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן
- 4.אשדודי 19/02/2014 11:48הגב לתגובה זואחלה טופ.
- 3.שחר 13/02/2014 10:52הגב לתגובה זוהמדור הזה הולך ומשתבח עם הזמן
- 2.שחר 12/02/2014 17:33הגב לתגובה זומהלכים מעולים וטור שהולך ומשתבח
- 1.מכורה לשוקולד 12/02/2014 17:25הגב לתגובה זואחלה טור שבעולם, יליל. בהצלחה.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.