TOP5

OLD SPICE מציגה - שיא הנונסנס: כל מה שקורה כשהשיער שלך עובד בשבילך

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 הפרסומות הכי טובות השבוע. עוד במדור: חנות פופ אפ להומלסים בקייפ-טאון ונסיעת מבחן ברכב של מישהו אחר
אילאיל זקס | (4)
נושאים בכתבה TOP5 אילאיל זקס

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: Toyota hybrid, חנות פופ אפ להומלסים, רשת "עשה זאת בעצמך" Promart Home- center, גינס ו- Old Spice. . *לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן * להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן נסיעת מבחן ברכב של מישהו אחר Toyota hybrid יצאה במהלך מפתיע ומלא ביטחון עצמי בשם "Try my Hybrid" שמטרתו הייתה להגדיל את כמות הלקוחות החדשים של טויוטה בנורבגיה. המהלך נשען על התובנה שהמלצה שמגיעה מאדם שאנו מכירים תמיד תניע לפעולה ותהיה אמינה יותר מהמלצה שמגיעה מאיש מכירות. לכן בטויוטה הפכו את הלקוחות שלהם לאנשי המכירות. חנות פופ-אפ להומלסים שילוב הפעולה בין חברת הפרסום M&C Saatchi בקייפ-טאון ומקלט מקומי להומלסים הוליד את היוזמה המגניבה הבאה: חנות פופ אפ להומלסים. במשרד הפרסום הבינו שאחד החסמים לתרומות בגדים היא ההתעסקות בהעברת הבגדים והבאתם לעמותות השונות. כדי להקל על נתינת התרומה, משרד הפרסום פיזר בפינות רחוב שלטים שהפכו לקולבים לתליית התרומות ויצרו חנות פופ-אפ הומלס סטייל. המשפחה שלך מושלמת. למה שהבית שלך לא יהיה גם? Promart Home- center היא רשת "עשה זאת בעצמך" בינלאומית. בפרסומת החדשה שלהם בפרו הם בחרו להתמקד במסר רגשי שפונה ישירות ללב של קהל המטרה העיקרי שלהם - גברים בעלי משפחות. הפרסומת נשענת על התובנה כי לאבות יש את היכולת לשפר את איכות החיים של היקרים להם במו ידם, אז למה לא לעשות זאת? The hair your hair could look like Old Spice בשתי פרסומות חדשות לשמפו שממשיכות את אסטרטגיית הנונסנס המעולה שלהם. גינס באולימפיאדת החורף מותג הבירה גינס יצא בפרסומת לקראת אולימפיאדת החורף אשר מצליחה לקשור בצורה יפה את סיפורן המרגש של האחיות ברנס לאסטרטגיית המותג- "Made of more" המציגה אנשים בעלי אופי חזק ומיוחד כאנשי גינס. המדור בעריכת אילאיל זקס, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אשדודי 19/02/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    אחלה טופ.
  • 3.
    שחר 13/02/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    המדור הזה הולך ומשתבח עם הזמן
  • 2.
    שחר 12/02/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    מהלכים מעולים וטור שהולך ומשתבח
  • 1.
    מכורה לשוקולד 12/02/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    אחלה טור שבעולם, יליל. בהצלחה.
חתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקוחתונה ממבט שני.. קרדיט: אתר מאקו

הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים

עם תכנית הריאלטי החדשה, קשת כובשת את הפריים טיים מחדש, ונשארת בראש הרייטינג של מהדורת החדשות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, וכמו תמיד באמצע השבוע רואים עלייה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 13% רייטינג ו-351 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.9% רייטינג ו-178 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי, בפער ניכר יחסית, עם 5.1% ו-128 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.2% בלבד וכפי שכתבנו, אינה מצליחה לעלות ולחצות את הגבול של 100 אלף צופים, עם 80 אלף צופים בלבד. 


הפוגה בשידורי "האח הגדול" של רשת, אפשרה לקשת לעלות לפסגת הפריים טיים, עם תכנית ריאליטי משלה, "חתונה ממבט שני", עם 17.39% רייטינג ו-453 אלף צופים. "הפטריוטים" ניצלה יום חלש של רשת ותפסה את המקום השני, למרות שהונחתה לא על ידי ינון מגל אלא על ידי יותם זמרי, וזכתה לרייטינג של 7% עם 182 אלף צופים. במקום השלישי התכנית הקומית של שלום אסייג היתה עם רייטינג של 6.2% ו-144 אלף צופים ואילו את המקום האחרון תפסה הדוקו-ריאליטי של כאן11, "4 חתונות", עם 4.4% רייטינג ו-121 אלף צופים, ששוב עלתה על כמות הצופים של מהדורת החדשות של כאן11. 

רצועות נוספות

רשת תפסה גם את ראשות רצועת הלייט נייט, עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-234 אלף צופים. הצינור היה במקום השני עם 4.1% רייטינג ו-100 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", ורייטינג של 2.6% ו-62 אלף צופים.

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-104 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-2.3% רייטינג ו-52 אלף צופים ואת רשימת רצועות הבוקר סגר ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה, שהשיגה 2.2% רייטינג ו-47 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4% ו-87 אלף צופים, אחריו במקום השני, לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-34 אלף צופים, שהיו בתיקו עם "על הבוקר" עם טל מאיר שגם הוא היה עם 1.5% אבל 33 אלף צופים בלבד.