TOP5

OLD SPICE מציגה - שיא הנונסנס: כל מה שקורה כשהשיער שלך עובד בשבילך

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 הפרסומות הכי טובות השבוע. עוד במדור: חנות פופ אפ להומלסים בקייפ-טאון ונסיעת מבחן ברכב של מישהו אחר
אילאיל זקס | (4)
נושאים בכתבה TOP5 אילאיל זקס

TOP5 של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף, והפעם במדור: Toyota hybrid, חנות פופ אפ להומלסים, רשת "עשה זאת בעצמך" Promart Home- center, גינס ו-

Old Spice.

.

*לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

נסיעת מבחן ברכב של מישהו אחר

Toyota hybrid יצאה במהלך מפתיע ומלא ביטחון עצמי בשם "Try my Hybrid" שמטרתו הייתה להגדיל את כמות הלקוחות החדשים של טויוטה בנורבגיה. המהלך נשען על התובנה שהמלצה שמגיעה מאדם שאנו מכירים תמיד תניע לפעולה ותהיה אמינה יותר מהמלצה שמגיעה מאיש מכירות. לכן בטויוטה הפכו את הלקוחות שלהם לאנשי המכירות.

חנות פופ-אפ להומלסים

שילוב הפעולה בין חברת הפרסום M&C Saatchi בקייפ-טאון ומקלט מקומי להומלסים הוליד את היוזמה המגניבה הבאה: חנות פופ אפ להומלסים.

במשרד הפרסום הבינו שאחד החסמים לתרומות בגדים היא ההתעסקות בהעברת הבגדים והבאתם לעמותות השונות. כדי להקל על נתינת התרומה, משרד הפרסום פיזר בפינות רחוב שלטים שהפכו לקולבים לתליית התרומות ויצרו חנות פופ-אפ הומלס סטייל.

המשפחה שלך מושלמת. למה שהבית שלך לא יהיה גם?

Promart Home- center היא רשת "עשה זאת בעצמך" בינלאומית. בפרסומת החדשה שלהם בפרו הם בחרו להתמקד במסר רגשי שפונה ישירות ללב של קהל המטרה העיקרי שלהם - גברים בעלי משפחות. הפרסומת נשענת על התובנה כי לאבות יש את היכולת לשפר את איכות החיים של היקרים להם במו ידם, אז למה לא לעשות זאת?

The hair your hair could look like

Old Spice בשתי פרסומות חדשות לשמפו שממשיכות את אסטרטגיית הנונסנס המעולה שלהם.

גינס באולימפיאדת החורף

מותג הבירה גינס יצא בפרסומת לקראת אולימפיאדת החורף אשר מצליחה לקשור בצורה יפה את סיפורן המרגש של האחיות ברנס לאסטרטגיית המותג- "Made of more" המציגה אנשים בעלי אופי חזק ומיוחד כאנשי גינס.

המדור בעריכת אילאיל זקס, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אשדודי 19/02/2014 11:48
    הגב לתגובה זו
    אחלה טופ.
  • 3.
    שחר 13/02/2014 10:52
    הגב לתגובה זו
    המדור הזה הולך ומשתבח עם הזמן
  • 2.
    שחר 12/02/2014 17:33
    הגב לתגובה זו
    מהלכים מעולים וטור שהולך ומשתבח
  • 1.
    מכורה לשוקולד 12/02/2014 17:25
    הגב לתגובה זו
    אחלה טור שבעולם, יליל. בהצלחה.
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.