מקורי ומצחיק: צופים בקליפ ביוטיוב וקובעים עד כמה הלהקה תהיה שיכורה
יש לא מעט זמרים, זמרות ולהקות גבוליים, שאתה תוהה לגביהם - האם הם עלו להופיע שיכורים או תחת השפעה משנת תודעה אחרת כלשהי. אם אין לכם גישה לבק סטייג' או שהזמר הצליח שלא להתרסק על הקהל באמצע ההופעה כנראה שלעולם לא תדעו מהי התשובה.
הלהקה הבריטית MOONS לא הסתירה את חיבתה לבירה ואף לקחה את העניין צעד אחד קדימה. במהלך שאפשר להגדיר אותו כתעלול יח"צני-פרסומי הציגה הלהקה את שירה האחרון Better Energy כקליפ אינטראקטיבי ביוטיוב שבו לגולש ניתנת האפשרות להשפיע על הנעשה. בשנים האחרונות היה נהוג להעניק לגולש אפשרות להשפיע על הסיומות של השירים-פרסומות-תשדירים ציבוריים ולבחור בין מספר חלופות, אך במקרה הזה הלכו חברי להקת MOONS על משהו קצת שונה.
אתם תחליטו כמה הלהקה שותה
לצד סקאלה שמציגה כמויות שונות של בירות, מ-0 ל-20, 40, 60 ועד 80 בירות הקליפ מאפשר לגולש לדלג בין הגרסאות השונות ולראות את הלהקה מופיעה כשהיא צלולה לחלוטין, מבושמת קלות, שתויה, שתויה מאוד ו'מחוקה' לחלוטין. בנוסף הקליפ מאפשר צפייה ממספר זויות צילום שונות, כאשר המעבר בין מספר הבירות לזויות הצילום נעשה בהקלקה פשוטה ולא מחייב עצירה כלשהי.
כפי שניתן לראות (בוידאו למטה) הלהקה ביצעה את השיר מספר פעמים בהתאם לכל תחנה בסקאלת הבירות, מ-0 ועד 80. לזכותם ייאמר שהתויות הוסרו מבקבוקי הבירה כך שזה לא ייראה כאילו מדובר בפרסומת סמויה עבור אחד ממותגי הבירה השונים. לכל מי שתהה, במידה וחברי הלהקה (5 במספר) חילקו ביניהם 80 בקבוקים של שליש (333 מ"ל) יוצא שכל אחד מהם שתה 5 ליטרים ושליש. אתם הייתם עומדים בזה?
איך עשו את זה: מאחורי הקלעים של הקליפ
לא פחות טוב: הקליפ המקורי של השיר
- 2.ענק (ל"ת)יוני 01/07/2013 15:59הגב לתגובה זו
- 1.מבריק! (ל"ת)איתי 01/07/2013 15:23הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.