מקורי ומצחיק: צופים בקליפ ביוטיוב וקובעים עד כמה הלהקה תהיה שיכורה
יש לא מעט זמרים, זמרות ולהקות גבוליים, שאתה תוהה לגביהם - האם הם עלו להופיע שיכורים או תחת השפעה משנת תודעה אחרת כלשהי. אם אין לכם גישה לבק סטייג' או שהזמר הצליח שלא להתרסק על הקהל באמצע ההופעה כנראה שלעולם לא תדעו מהי התשובה.
הלהקה הבריטית MOONS לא הסתירה את חיבתה לבירה ואף לקחה את העניין צעד אחד קדימה. במהלך שאפשר להגדיר אותו כתעלול יח"צני-פרסומי הציגה הלהקה את שירה האחרון Better Energy כקליפ אינטראקטיבי ביוטיוב שבו לגולש ניתנת האפשרות להשפיע על הנעשה. בשנים האחרונות היה נהוג להעניק לגולש אפשרות להשפיע על הסיומות של השירים-פרסומות-תשדירים ציבוריים ולבחור בין מספר חלופות, אך במקרה הזה הלכו חברי להקת MOONS על משהו קצת שונה.
אתם תחליטו כמה הלהקה שותה
לצד סקאלה שמציגה כמויות שונות של בירות, מ-0 ל-20, 40, 60 ועד 80 בירות הקליפ מאפשר לגולש לדלג בין הגרסאות השונות ולראות את הלהקה מופיעה כשהיא צלולה לחלוטין, מבושמת קלות, שתויה, שתויה מאוד ו'מחוקה' לחלוטין. בנוסף הקליפ מאפשר צפייה ממספר זויות צילום שונות, כאשר המעבר בין מספר הבירות לזויות הצילום נעשה בהקלקה פשוטה ולא מחייב עצירה כלשהי.
כפי שניתן לראות (בוידאו למטה) הלהקה ביצעה את השיר מספר פעמים בהתאם לכל תחנה בסקאלת הבירות, מ-0 ועד 80. לזכותם ייאמר שהתויות הוסרו מבקבוקי הבירה כך שזה לא ייראה כאילו מדובר בפרסומת סמויה עבור אחד ממותגי הבירה השונים. לכל מי שתהה, במידה וחברי הלהקה (5 במספר) חילקו ביניהם 80 בקבוקים של שליש (333 מ"ל) יוצא שכל אחד מהם שתה 5 ליטרים ושליש. אתם הייתם עומדים בזה?
איך עשו את זה: מאחורי הקלעים של הקליפ
לא פחות טוב: הקליפ המקורי של השיר
- 2.ענק (ל"ת)יוני 01/07/2013 15:59הגב לתגובה זו
- 1.מבריק! (ל"ת)איתי 01/07/2013 15:23הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
