TV

מקורי ומצחיק: צופים בקליפ ביוטיוב וקובעים עד כמה הלהקה תהיה שיכורה

הנה רעיון מצוין ללהקה שמחפשת דרך יצירתית ל-PR. להקה מציעה לכם לשמוע את אותו השיר מ-0 ועד 80 בירות. צפו בוידאו ותחליטו כמה הם ישתו
משה בנימין | (2)
נושאים בכתבה MOONS יוטיוב קליפ

יש לא מעט זמרים, זמרות ולהקות גבוליים, שאתה תוהה לגביהם - האם הם עלו להופיע שיכורים או תחת השפעה משנת תודעה אחרת כלשהי. אם אין לכם גישה לבק סטייג' או שהזמר הצליח שלא להתרסק על הקהל באמצע ההופעה כנראה שלעולם לא תדעו מהי התשובה.

הלהקה הבריטית MOONS לא הסתירה את חיבתה לבירה ואף לקחה את העניין צעד אחד קדימה. במהלך שאפשר להגדיר אותו כתעלול יח"צני-פרסומי הציגה הלהקה את שירה האחרון Better Energy כקליפ אינטראקטיבי ביוטיוב שבו לגולש ניתנת האפשרות להשפיע על הנעשה. בשנים האחרונות היה נהוג להעניק לגולש אפשרות להשפיע על הסיומות של השירים-פרסומות-תשדירים ציבוריים ולבחור בין מספר חלופות, אך במקרה הזה הלכו חברי להקת MOONS על משהו קצת שונה.

אתם תחליטו כמה הלהקה שותה

לצד סקאלה שמציגה כמויות שונות של בירות, מ-0 ל-20, 40, 60 ועד 80 בירות הקליפ מאפשר לגולש לדלג בין הגרסאות השונות ולראות את הלהקה מופיעה כשהיא צלולה לחלוטין, מבושמת קלות, שתויה, שתויה מאוד ו'מחוקה' לחלוטין. בנוסף הקליפ מאפשר צפייה ממספר זויות צילום שונות, כאשר המעבר בין מספר הבירות לזויות הצילום נעשה בהקלקה פשוטה ולא מחייב עצירה כלשהי.

כפי שניתן לראות (בוידאו למטה) הלהקה ביצעה את השיר מספר פעמים בהתאם לכל תחנה בסקאלת הבירות, מ-0 ועד 80. לזכותם ייאמר שהתויות הוסרו מבקבוקי הבירה כך שזה לא ייראה כאילו מדובר בפרסומת סמויה עבור אחד ממותגי הבירה השונים. לכל מי שתהה, במידה וחברי הלהקה (5 במספר) חילקו ביניהם 80 בקבוקים של שליש (333 מ"ל) יוצא שכל אחד מהם שתה 5 ליטרים ושליש. אתם הייתם עומדים בזה?

איך עשו את זה: מאחורי הקלעים של הקליפ

לא פחות טוב: הקליפ המקורי של השיר

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ענק (ל"ת)
    יוני 01/07/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מבריק! (ל"ת)
    איתי 01/07/2013 15:23
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.