מקורי ומצחיק: צופים בקליפ ביוטיוב וקובעים עד כמה הלהקה תהיה שיכורה
יש לא מעט זמרים, זמרות ולהקות גבוליים, שאתה תוהה לגביהם - האם הם עלו להופיע שיכורים או תחת השפעה משנת תודעה אחרת כלשהי. אם אין לכם גישה לבק סטייג' או שהזמר הצליח שלא להתרסק על הקהל באמצע ההופעה כנראה שלעולם לא תדעו מהי התשובה.
הלהקה הבריטית MOONS לא הסתירה את חיבתה לבירה ואף לקחה את העניין צעד אחד קדימה. במהלך שאפשר להגדיר אותו כתעלול יח"צני-פרסומי הציגה הלהקה את שירה האחרון Better Energy כקליפ אינטראקטיבי ביוטיוב שבו לגולש ניתנת האפשרות להשפיע על הנעשה. בשנים האחרונות היה נהוג להעניק לגולש אפשרות להשפיע על הסיומות של השירים-פרסומות-תשדירים ציבוריים ולבחור בין מספר חלופות, אך במקרה הזה הלכו חברי להקת MOONS על משהו קצת שונה.
אתם תחליטו כמה הלהקה שותה
לצד סקאלה שמציגה כמויות שונות של בירות, מ-0 ל-20, 40, 60 ועד 80 בירות הקליפ מאפשר לגולש לדלג בין הגרסאות השונות ולראות את הלהקה מופיעה כשהיא צלולה לחלוטין, מבושמת קלות, שתויה, שתויה מאוד ו'מחוקה' לחלוטין. בנוסף הקליפ מאפשר צפייה ממספר זויות צילום שונות, כאשר המעבר בין מספר הבירות לזויות הצילום נעשה בהקלקה פשוטה ולא מחייב עצירה כלשהי.
כפי שניתן לראות (בוידאו למטה) הלהקה ביצעה את השיר מספר פעמים בהתאם לכל תחנה בסקאלת הבירות, מ-0 ועד 80. לזכותם ייאמר שהתויות הוסרו מבקבוקי הבירה כך שזה לא ייראה כאילו מדובר בפרסומת סמויה עבור אחד ממותגי הבירה השונים. לכל מי שתהה, במידה וחברי הלהקה (5 במספר) חילקו ביניהם 80 בקבוקים של שליש (333 מ"ל) יוצא שכל אחד מהם שתה 5 ליטרים ושליש. אתם הייתם עומדים בזה?
איך עשו את זה: מאחורי הקלעים של הקליפ
לא פחות טוב: הקליפ המקורי של השיר
- 2.ענק (ל"ת)יוני 01/07/2013 15:59הגב לתגובה זו
- 1.מבריק! (ל"ת)איתי 01/07/2013 15:23הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.