והרי החדשות ועיקרן תחילה: גולן יוכפז נבחר רשמית למנכ"ל חברת 'חדשות 10'
דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 אישר הבוקר (יום ב') פה אחד את מינויו של גולן יוכפז למנכ"ל 'חדשות 10'.
שמו של גולן עלה לאוויר שוב לאחר מינויו של רפי גינת למנכ"ל ערוץ 10 ביום חמישי האחרון. בשנה האחרונה התפקיד מאויש על ידי ממלאי מקום, מאז התפטר ראודור בנזימן מהתפקיד, בעקבות פרשת ההתנצלות בפני שלדון אדלסון. את התפקיד מילא בתחילה אורי רוזן, ולאחר התפטרותו - בחודשיים וחצי האחרונים אבי אלקלעי, העורך של 'לונדון וקירשנבאום'.
כבר בסוף השבוע נעשתה פנייה רשמית לגולן יוכפז ובה הצעה להתמנות למנכ"ל 'חדשות 10'. במקביל, יצא אתמול יוכפז לחופשה בסיכום עם מנהליו ב'חדשות 2', ואתמול בערב המליצה עליו ועדת האיתור של הערוץ.
יוכפז (39) נהנה מהערכה רבה בשוק התקשורת. בקיץ האחרון היה בין 4 המועמדים לתפקיד מפקד גל"צ, תפקיד אליו נבחר בסופו של דבר ירון דקל. בעבר ערך את 'כלבוטק' במשך שנים רבות, עד שנבחר לערוך את 'אולפן שישי' של 'חדשות 2' בשנת 2008. הוא גם אחד האחראים לפרויקט המסורתי של גל"צ 'עוד מעט נהפוך לשיר', שמשודר בעשור האחרון מדי יום זיכרון בתחנה, ובשנים האחרונות גם בטלוויזיה. בשלב זה לא ידוע האם יוכל יוכפז להמשיך להגיש את 'בוקר טוב ישראל' בגל"צ, דבר שהוא מעוניין בו מאד. בכל אופן ברור כי הוא לא ימשיך לערוך את התכנית ולשמש עורך בכיר בתחנה.
בפני יוכפז עומדות מספר משימות לא קלות בכלל: העברת חברת החדשות של ערוץ 10 לירושלים, כמתחייב בחוק להארכת זיכיונו של הערוץ. לאחרונה סוכם על מעבר לאולפני נווה אילן, מקום משכנה של 'חדשות 2'.
אבל משימות אחרות קשות יותר יהיו בתחום התוכן: מזה תקופה ארוכה שהתכנית למגזין יום שישי בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן דוד, נמצאת בהקפאה. כבר בשבועות האחרונים, מספרים גורמים בערוץ, חלה התעוררות בנושא זה, והיא צפויה לקבל דחיפה רצינית מצידו של יוכפז, שערך את התכנית המתחרה - 'אולפן שישי'.
מאידך, על המנכ"ל החדש למצוא את הדרך לשבור את תקרת הזכוכית של רף 10% הרייטינג שמהדורת החדשות המרכזית רושמת מדי ערב בשנים האחרונות. לפני כשנה נרשמה תקופה קצרה של עדנה, עם עלייה לרמות רייטינג של 12-13%, עם השקת האולפן הדינאמי בגבעתיים, אולם בהמשך חזר הרייטינג לנתונים המוכרים כל כך בערוץ 10, ולעתים אף ירד לשפל של 7%. על יוכפז למצוא את הדרך לחתוך מנתוני הצפייה של 'חדשות 2' (שעומדים על כ-20-25% בממוצע) ולמשוך צופים לאפיק 10 בשלט, במיוחד כאשר מותגים אחרים של 'חדשות 10' מצליחים להגיע לנתחי צפייה גבוהים, כגון 'לונדון וקירשנבאום', '5 בערב עם רפי רשף', 'היום שהיה' ו'לילה כלכלי'.
מנכ"ל ערוץ 10 הנכנס, רפי גינת, שעבד במשך שנים רבות עם יוכפז ב'כלבוטק', והיה מי שפנה בחמישי ליוכפז עם ההצעה להגיע לערוץ 10, אמר היום כי "גולן יוכפז הוא עיתונאי מוכשר ומנוסה עם הישגים מוכחים רבים. הוא מנהיג אמיתי ואני בטוח שבהנהגתו חברת החדשות של הערוץ תצעד קדימה ומהר, לקראת הישגים גדולים".
יו"ר דירקטוריון ערוץ 10 ונציגו של רון לאודר, אבי בלשניקוב ברך על המינוי ואיחל ליוכפז הצלחה בתפקידו: "מינויו של יוכפז מצטרף למינויו של גינת, ואני סמוך ובטוח שהצוות הזה יוביל אותנו להישגים והצלחות". יו"ר נענע10 ו-ועדת הכספים בדירקטוריון הערוץ, מיכל גרייבסקי, הוסיפה: "על חברת החדשות של הערוץ עברה תקופה קשה. אני גאה במינויו של גולן יוכפז למנכ"ל חברת החדשות. זהו המינוי הראוי ביותר. גולן הוא איש תקשורת רב הישגים ואין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.88% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.88% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
