ירון ברובינסקי דייט בחשיכה
צילום: יח"צ
רייטינג

כמעט פצצת רייטינג: יותר מ-28% ל'דייט בחשיכה'; כמה עשתה 'מצב האומה'?

גם 'מצב האומה' ממשיכה לרשום רייטינג נאה במיוחד על רקע הבחירות הקרובות. בשישי: 20.5% ל'צחוק מהעבודה', 'מה נסגר' חזרה - וקיבלה 6.9%
אלכסנדר כץ | (3)

ערב חיובי מאד לזכיינית ערוץ 2 'רשת': על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'דייט בחשיכה' (רשת, ערוץ 2) התחזקה ביחס לשבוע שעבר וקיבלה 28.4%, ואילו 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) הניבה 23%. ממול, השעשועון 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) רשם 8%.

מאחורי הקלעים של 'למלא את החלל' (רשת, ערוץ 2) זכה ב-8.7%, 'עשר' עם לירון ויצמן (ערוץ 10) קיבלה 6.7%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (ערוץ 10) עם 6.3%, ושידור חוזר של 'צינור לילה' (ערוץ 10) הניב 3.9%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) רשמה 22.9%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) 9.2%

יום שישי

את הערב ניצחה 'צחוק מעבודה' (רשת, ערוץ 2) שקיבלה 20.5%, ואחריה 'צחוק מהעבודה - כיתה טיפולית' (רשת, ערוץ 2) עם 11.8%. 'מה נסגר' (ערוץ 10) חזרה למסך וקיבלה 6.9%.

שידור חוזר של 'קומדי בר' (רשת, ערוץ 2) הניב 7.6%, לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) רשם 4.2%, 'שיש עם טל ברמן' (ערוץ 1) זכתה ב-3.7%, 'כאן גרים בכיף' (ערוץ 10) עם 3.5%, ו'פוטו פיניש' (ערוץ 1) עם 2.2%.

לפני החדשות: 'אהרוני' (ערוץ 10) רשמה 6.9%, מול 4.7% ל'קרין גורן' (רשת, ערוץ 2).

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) רשמה 18.2%, מול 'יומן' (ערוץ 1) עם 6.3%. מבזק החדשות של ערוץ 10 רשם 5.5%.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שקר הרייטינג או שזה עם מפגר. להחשיך את המסכים (ל"ת)
    אסף 04/11/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לימור 04/11/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    הליכוד דופק אותם והם ממשיכים להצביע לו. ערוץ 2 משדר זבל והם ממשיכים לצפות בו.
  • 1.
    עם בחשיכה, (ל"ת)
    שרון 04/11/2012 10:27
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״