לבריאות: משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב קופת חולים מאוחדת

בשלב הגמר גבר ענבר מרחב ניסן על רגב קויצקי. המכרז על התקציב התנהל בחודש האחרון וכלל בתחילתו גם את באומן, JWT ישראל ודרורי שלומי שקד
משה בנימין | (17)

לאחר מכרז שעבר מספר תהפוכות במהלך השנה החולפת, והתנהל בחודש האחרון - תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת יטופל במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. בשלב הגמר על המכרז גבר המשרד על רגב קויצקי. על פי ההערכות תקציב הפרסום של הקופה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.

בענף הפרסום שמזדרז להכתיר מלכים ולהספיד אחרים, הזכייה של ענבר מרחב ניסן היא התקציב הגדול ביותר שצירף המשרד לשורותיו לאחר פרישתו של ספי שקד מהמשרד. כזכור, עם פרישתו, העריכו לא מעט אנשי פרסום כי ענבר מרחב ניסן יאבד את הקסם, ידעך ויהפוך לאפרורי. הזכייה הנוכחית מוכיחה את ההפך, ומטעינה את הצוותים בענבר מרחב ניסן באנרגיות חדשות.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

העובדה שדרורי שלומי שקד, המשרד אליו הצטרף ספי שקד לאחר ענבר מרחב, התמודד אף הוא על המכרז, היא לא יותר מאנקדוטה מעניינת אך כזו שלבטח מעלה חיוך על חלק מעובדי ענבר מרחב ניסן. מעבר לזכייה המרשימה שהגיעה לאחר התמודדות מול משרדים מובילים - הבונוס האמיתי של המשרד הוא החזרה לכותרות והאפקט התדמיתי שניתן לתרגם להצלחות נוספות.

מנכ"ל המשרד גיא קלנר: "אנחנו שמחים מאוד לקבל לידנו את הטיפול בתקציב הקופה. זה היה אתגר ספורטיבי אמיתי להשתתף במכרז אסטרטגיה וקריאייטיב כזה, מול משרדים מצויינים, והזכייה היא מחמאה גדולה לצוות המשרד בתום תהליך ארוך".

כזכור, המכרז הקודם של 'מאוחדת' בוטל על ידי הקופה לאחר שלשלב הגמר העפילו 2 משרדים בלבד: באומן בר ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. הקשיים החלו כאשר נודע להנהלת הקופה כי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לא עומד בחלק מתנאי הסף, מה שהשאיר את הקופה עם חלופה אחת בלבד - באומן בר ריבנאי. למרות איכויות המשרד, קופת החולים העדיפה בצדק לפסול את המכרז כדי להחזיר לעצמה את יכולת המו"מ וההתמחרות ולא להתנהל מול מציע יחיד.

הסיבה שהובילה למכרז כמעט נטול מתמודדים (שבוטל לבסוף) הייתה נוקשות תנאי הסף והערבויות שהעלתה את חמתם של לא מעט משרדים והדירה ממנו את רגליהם. הקופה דרשה מהמתמודדים ערבות של לא פחות מחצי מיליון שקלים. הנהלת הקופה החדשה, בראשות פרופ' אשר אלחיאני איתרה את הכשלים במכרז הקודם והחליטה כי במכרז החדש תרד הערבות מ-500 אלף שקלים ל-100 אלף בלבד. ערבות הביצוע אף היא תהיה נמוכה יותר מהנדרש המכרז הקודם.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    תזכירו לי מי זה ספי שקד? (ל"ת)
    אבוללה 31/05/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוקו 31/05/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    מה חדש...
  • בסוף הוא יתרגל לזה (ל"ת)
    רונית 01/06/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ה-מומחה 31/05/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    הכל בזכות רוני פלח!
  • איתן 31/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    צודק צודק צודק
  • צודק (ל"ת)
    מיכה 31/05/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רובי ניסן הוא מלך. הרבה כאן בזכותו. (ל"ת)
    צ'ארלי 31/05/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דני 31/05/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    ספי זה ההוא מהדוגמניות והקנטינה? מה הוא שייך לפרסום
  • 5.
    שחורציאניטיס 31/05/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    מעניין לו את התחת המכרז, הפרסום והמשרד שבו הוא שותף. האיש עשה פאקינג אקזיט מטורף ונהנה מהחיים. היום כל קשר בינו לבין עולם הפרסום הישראלי מקרי בהחלט. האיש כבר מזמן לא רלוונטי
  • 4.
    נו באמת 31/05/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    שברו מחירים כדי לנפח היקפים?
  • אחת שיודעת 31/05/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה לאן עולם הפרסום הולך ...מוכנים לרדת למחירי מכולת בדימונה כדאי לקחת תקציב המשרדים לא מבינים שככל שהם ירדו לזנות כך העבודות שלהם יראו בהתאם.
  • את בעיקר אחת מטומטמת 31/05/2012 16:04
    כל אחד שהשתתף, אפילו אהבלה כמוך, יכולה לבקש את המסמכים ולראות שלא פיצצו ולא נעליים.
  • 3.
    מירה 31/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    מחכה לראות את הקמפיין
  • 2.
    הידען 31/05/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    תקציב בינוני, עם אנשים בינוניים למשרד בינוני. אבל מפרגן
  • מה זה מפרגן... (ל"ת)
    31/05/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המזקירה 31/05/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    שמאז ספי שקד ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב של שוקולד השחר. והעלה קמפיין לפניקס. ועכשיו זכה במאוחדת. ושכחתם גם את יהב. וספי? אהמ..כל היודע דבר על מקום הימצאו...
  • טוקבק שאינו משקף את האמת (ל"ת)
    חבל 31/05/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.