לבריאות: משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב קופת חולים מאוחדת

בשלב הגמר גבר ענבר מרחב ניסן על רגב קויצקי. המכרז על התקציב התנהל בחודש האחרון וכלל בתחילתו גם את באומן, JWT ישראל ודרורי שלומי שקד
משה בנימין | (17)

לאחר מכרז שעבר מספר תהפוכות במהלך השנה החולפת, והתנהל בחודש האחרון - תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת יטופל במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. בשלב הגמר על המכרז גבר המשרד על רגב קויצקי. על פי ההערכות תקציב הפרסום של הקופה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.

בענף הפרסום שמזדרז להכתיר מלכים ולהספיד אחרים, הזכייה של ענבר מרחב ניסן היא התקציב הגדול ביותר שצירף המשרד לשורותיו לאחר פרישתו של ספי שקד מהמשרד. כזכור, עם פרישתו, העריכו לא מעט אנשי פרסום כי ענבר מרחב ניסן יאבד את הקסם, ידעך ויהפוך לאפרורי. הזכייה הנוכחית מוכיחה את ההפך, ומטעינה את הצוותים בענבר מרחב ניסן באנרגיות חדשות.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

העובדה שדרורי שלומי שקד, המשרד אליו הצטרף ספי שקד לאחר ענבר מרחב, התמודד אף הוא על המכרז, היא לא יותר מאנקדוטה מעניינת אך כזו שלבטח מעלה חיוך על חלק מעובדי ענבר מרחב ניסן. מעבר לזכייה המרשימה שהגיעה לאחר התמודדות מול משרדים מובילים - הבונוס האמיתי של המשרד הוא החזרה לכותרות והאפקט התדמיתי שניתן לתרגם להצלחות נוספות.

מנכ"ל המשרד גיא קלנר: "אנחנו שמחים מאוד לקבל לידנו את הטיפול בתקציב הקופה. זה היה אתגר ספורטיבי אמיתי להשתתף במכרז אסטרטגיה וקריאייטיב כזה, מול משרדים מצויינים, והזכייה היא מחמאה גדולה לצוות המשרד בתום תהליך ארוך".

כזכור, המכרז הקודם של 'מאוחדת' בוטל על ידי הקופה לאחר שלשלב הגמר העפילו 2 משרדים בלבד: באומן בר ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. הקשיים החלו כאשר נודע להנהלת הקופה כי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לא עומד בחלק מתנאי הסף, מה שהשאיר את הקופה עם חלופה אחת בלבד - באומן בר ריבנאי. למרות איכויות המשרד, קופת החולים העדיפה בצדק לפסול את המכרז כדי להחזיר לעצמה את יכולת המו"מ וההתמחרות ולא להתנהל מול מציע יחיד.

הסיבה שהובילה למכרז כמעט נטול מתמודדים (שבוטל לבסוף) הייתה נוקשות תנאי הסף והערבויות שהעלתה את חמתם של לא מעט משרדים והדירה ממנו את רגליהם. הקופה דרשה מהמתמודדים ערבות של לא פחות מחצי מיליון שקלים. הנהלת הקופה החדשה, בראשות פרופ' אשר אלחיאני איתרה את הכשלים במכרז הקודם והחליטה כי במכרז החדש תרד הערבות מ-500 אלף שקלים ל-100 אלף בלבד. ערבות הביצוע אף היא תהיה נמוכה יותר מהנדרש המכרז הקודם.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    תזכירו לי מי זה ספי שקד? (ל"ת)
    אבוללה 31/05/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוקו 31/05/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    מה חדש...
  • בסוף הוא יתרגל לזה (ל"ת)
    רונית 01/06/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ה-מומחה 31/05/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    הכל בזכות רוני פלח!
  • איתן 31/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    צודק צודק צודק
  • צודק (ל"ת)
    מיכה 31/05/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רובי ניסן הוא מלך. הרבה כאן בזכותו. (ל"ת)
    צ'ארלי 31/05/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דני 31/05/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    ספי זה ההוא מהדוגמניות והקנטינה? מה הוא שייך לפרסום
  • 5.
    שחורציאניטיס 31/05/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    מעניין לו את התחת המכרז, הפרסום והמשרד שבו הוא שותף. האיש עשה פאקינג אקזיט מטורף ונהנה מהחיים. היום כל קשר בינו לבין עולם הפרסום הישראלי מקרי בהחלט. האיש כבר מזמן לא רלוונטי
  • 4.
    נו באמת 31/05/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    שברו מחירים כדי לנפח היקפים?
  • אחת שיודעת 31/05/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה לאן עולם הפרסום הולך ...מוכנים לרדת למחירי מכולת בדימונה כדאי לקחת תקציב המשרדים לא מבינים שככל שהם ירדו לזנות כך העבודות שלהם יראו בהתאם.
  • את בעיקר אחת מטומטמת 31/05/2012 16:04
    כל אחד שהשתתף, אפילו אהבלה כמוך, יכולה לבקש את המסמכים ולראות שלא פיצצו ולא נעליים.
  • 3.
    מירה 31/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    מחכה לראות את הקמפיין
  • 2.
    הידען 31/05/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    תקציב בינוני, עם אנשים בינוניים למשרד בינוני. אבל מפרגן
  • מה זה מפרגן... (ל"ת)
    31/05/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המזקירה 31/05/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    שמאז ספי שקד ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב של שוקולד השחר. והעלה קמפיין לפניקס. ועכשיו זכה במאוחדת. ושכחתם גם את יהב. וספי? אהמ..כל היודע דבר על מקום הימצאו...
  • טוקבק שאינו משקף את האמת (ל"ת)
    חבל 31/05/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.