לבריאות: משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב קופת חולים מאוחדת
לאחר מכרז שעבר מספר תהפוכות במהלך השנה החולפת, והתנהל בחודש האחרון - תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת יטופל במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. בשלב הגמר על המכרז גבר המשרד על רגב קויצקי. על פי ההערכות תקציב הפרסום של הקופה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.
בענף הפרסום שמזדרז להכתיר מלכים ולהספיד אחרים, הזכייה של ענבר מרחב ניסן היא התקציב הגדול ביותר שצירף המשרד לשורותיו לאחר פרישתו של ספי שקד מהמשרד. כזכור, עם פרישתו, העריכו לא מעט אנשי פרסום כי ענבר מרחב ניסן יאבד את הקסם, ידעך ויהפוך לאפרורי. הזכייה הנוכחית מוכיחה את ההפך, ומטעינה את הצוותים בענבר מרחב ניסן באנרגיות חדשות.
העובדה שדרורי שלומי שקד, המשרד אליו הצטרף ספי שקד לאחר ענבר מרחב, התמודד אף הוא על המכרז, היא לא יותר מאנקדוטה מעניינת אך כזו שלבטח מעלה חיוך על חלק מעובדי ענבר מרחב ניסן. מעבר לזכייה המרשימה שהגיעה לאחר התמודדות מול משרדים מובילים - הבונוס האמיתי של המשרד הוא החזרה לכותרות והאפקט התדמיתי שניתן לתרגם להצלחות נוספות.
מנכ"ל המשרד גיא קלנר: "אנחנו שמחים מאוד לקבל לידנו את הטיפול בתקציב הקופה. זה היה אתגר ספורטיבי אמיתי להשתתף במכרז אסטרטגיה וקריאייטיב כזה, מול משרדים מצויינים, והזכייה היא מחמאה גדולה לצוות המשרד בתום תהליך ארוך".
כזכור, המכרז הקודם של 'מאוחדת' בוטל על ידי הקופה לאחר שלשלב הגמר העפילו 2 משרדים בלבד: באומן בר ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. הקשיים החלו כאשר נודע להנהלת הקופה כי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לא עומד בחלק מתנאי הסף, מה שהשאיר את הקופה עם חלופה אחת בלבד - באומן בר ריבנאי. למרות איכויות המשרד, קופת החולים העדיפה בצדק לפסול את המכרז כדי להחזיר לעצמה את יכולת המו"מ וההתמחרות ולא להתנהל מול מציע יחיד.
הסיבה שהובילה למכרז כמעט נטול מתמודדים (שבוטל לבסוף) הייתה נוקשות תנאי הסף והערבויות שהעלתה את חמתם של לא מעט משרדים והדירה ממנו את רגליהם. הקופה דרשה מהמתמודדים ערבות של לא פחות מחצי מיליון שקלים. הנהלת הקופה החדשה, בראשות פרופ' אשר אלחיאני איתרה את הכשלים במכרז הקודם והחליטה כי במכרז החדש תרד הערבות מ-500 אלף שקלים ל-100 אלף בלבד. ערבות הביצוע אף היא תהיה נמוכה יותר מהנדרש המכרז הקודם.
- 10.תזכירו לי מי זה ספי שקד? (ל"ת)אבוללה 31/05/2012 16:40הגב לתגובה זו
- 9.שוקו 31/05/2012 14:59הגב לתגובה זומה חדש...
- בסוף הוא יתרגל לזה (ל"ת)רונית 01/06/2012 09:32הגב לתגובה זו
- 8.ה-מומחה 31/05/2012 14:31הגב לתגובה זוהכל בזכות רוני פלח!
- איתן 31/05/2012 17:14הגב לתגובה זוצודק צודק צודק
- צודק (ל"ת)מיכה 31/05/2012 17:13הגב לתגובה זו
- 7.רובי ניסן הוא מלך. הרבה כאן בזכותו. (ל"ת)צ'ארלי 31/05/2012 13:28הגב לתגובה זו
- 6.דני 31/05/2012 12:33הגב לתגובה זוספי זה ההוא מהדוגמניות והקנטינה? מה הוא שייך לפרסום
- 5.שחורציאניטיס 31/05/2012 11:48הגב לתגובה זומעניין לו את התחת המכרז, הפרסום והמשרד שבו הוא שותף. האיש עשה פאקינג אקזיט מטורף ונהנה מהחיים. היום כל קשר בינו לבין עולם הפרסום הישראלי מקרי בהחלט. האיש כבר מזמן לא רלוונטי
- 4.נו באמת 31/05/2012 11:35הגב לתגובה זושברו מחירים כדי לנפח היקפים?
- אחת שיודעת 31/05/2012 13:31הגב לתגובה זוזה רק מראה לאן עולם הפרסום הולך ...מוכנים לרדת למחירי מכולת בדימונה כדאי לקחת תקציב המשרדים לא מבינים שככל שהם ירדו לזנות כך העבודות שלהם יראו בהתאם.
- את בעיקר אחת מטומטמת 31/05/2012 16:04כל אחד שהשתתף, אפילו אהבלה כמוך, יכולה לבקש את המסמכים ולראות שלא פיצצו ולא נעליים.
- 3.מירה 31/05/2012 11:26הגב לתגובה זומחכה לראות את הקמפיין
- 2.הידען 31/05/2012 11:20הגב לתגובה זותקציב בינוני, עם אנשים בינוניים למשרד בינוני. אבל מפרגן
- מה זה מפרגן... (ל"ת)31/05/2012 17:55הגב לתגובה זו
- 1.המזקירה 31/05/2012 11:16הגב לתגובה זושמאז ספי שקד ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב של שוקולד השחר. והעלה קמפיין לפניקס. ועכשיו זכה במאוחדת. ושכחתם גם את יהב. וספי? אהמ..כל היודע דבר על מקום הימצאו...
- טוקבק שאינו משקף את האמת (ל"ת)חבל 31/05/2012 11:30הגב לתגובה זו