לבריאות: משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב קופת חולים מאוחדת

בשלב הגמר גבר ענבר מרחב ניסן על רגב קויצקי. המכרז על התקציב התנהל בחודש האחרון וכלל בתחילתו גם את באומן, JWT ישראל ודרורי שלומי שקד
משה בנימין | (17)

לאחר מכרז שעבר מספר תהפוכות במהלך השנה החולפת, והתנהל בחודש האחרון - תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת יטופל במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן. בשלב הגמר על המכרז גבר המשרד על רגב קויצקי. על פי ההערכות תקציב הפרסום של הקופה צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים.

בענף הפרסום שמזדרז להכתיר מלכים ולהספיד אחרים, הזכייה של ענבר מרחב ניסן היא התקציב הגדול ביותר שצירף המשרד לשורותיו לאחר פרישתו של ספי שקד מהמשרד. כזכור, עם פרישתו, העריכו לא מעט אנשי פרסום כי ענבר מרחב ניסן יאבד את הקסם, ידעך ויהפוך לאפרורי. הזכייה הנוכחית מוכיחה את ההפך, ומטעינה את הצוותים בענבר מרחב ניסן באנרגיות חדשות.

אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר - לפרטים כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

העובדה שדרורי שלומי שקד, המשרד אליו הצטרף ספי שקד לאחר ענבר מרחב, התמודד אף הוא על המכרז, היא לא יותר מאנקדוטה מעניינת אך כזו שלבטח מעלה חיוך על חלק מעובדי ענבר מרחב ניסן. מעבר לזכייה המרשימה שהגיעה לאחר התמודדות מול משרדים מובילים - הבונוס האמיתי של המשרד הוא החזרה לכותרות והאפקט התדמיתי שניתן לתרגם להצלחות נוספות.

מנכ"ל המשרד גיא קלנר: "אנחנו שמחים מאוד לקבל לידנו את הטיפול בתקציב הקופה. זה היה אתגר ספורטיבי אמיתי להשתתף במכרז אסטרטגיה וקריאייטיב כזה, מול משרדים מצויינים, והזכייה היא מחמאה גדולה לצוות המשרד בתום תהליך ארוך".

כזכור, המכרז הקודם של 'מאוחדת' בוטל על ידי הקופה לאחר שלשלב הגמר העפילו 2 משרדים בלבד: באומן בר ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. הקשיים החלו כאשר נודע להנהלת הקופה כי משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ לא עומד בחלק מתנאי הסף, מה שהשאיר את הקופה עם חלופה אחת בלבד - באומן בר ריבנאי. למרות איכויות המשרד, קופת החולים העדיפה בצדק לפסול את המכרז כדי להחזיר לעצמה את יכולת המו"מ וההתמחרות ולא להתנהל מול מציע יחיד.

הסיבה שהובילה למכרז כמעט נטול מתמודדים (שבוטל לבסוף) הייתה נוקשות תנאי הסף והערבויות שהעלתה את חמתם של לא מעט משרדים והדירה ממנו את רגליהם. הקופה דרשה מהמתמודדים ערבות של לא פחות מחצי מיליון שקלים. הנהלת הקופה החדשה, בראשות פרופ' אשר אלחיאני איתרה את הכשלים במכרז הקודם והחליטה כי במכרז החדש תרד הערבות מ-500 אלף שקלים ל-100 אלף בלבד. ערבות הביצוע אף היא תהיה נמוכה יותר מהנדרש המכרז הקודם.

תגובות לכתבה(17):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    תזכירו לי מי זה ספי שקד? (ל"ת)
    אבוללה 31/05/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שוקו 31/05/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    מה חדש...
  • בסוף הוא יתרגל לזה (ל"ת)
    רונית 01/06/2012 09:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ה-מומחה 31/05/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    הכל בזכות רוני פלח!
  • איתן 31/05/2012 17:14
    הגב לתגובה זו
    צודק צודק צודק
  • צודק (ל"ת)
    מיכה 31/05/2012 17:13
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    רובי ניסן הוא מלך. הרבה כאן בזכותו. (ל"ת)
    צ'ארלי 31/05/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    דני 31/05/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    ספי זה ההוא מהדוגמניות והקנטינה? מה הוא שייך לפרסום
  • 5.
    שחורציאניטיס 31/05/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    מעניין לו את התחת המכרז, הפרסום והמשרד שבו הוא שותף. האיש עשה פאקינג אקזיט מטורף ונהנה מהחיים. היום כל קשר בינו לבין עולם הפרסום הישראלי מקרי בהחלט. האיש כבר מזמן לא רלוונטי
  • 4.
    נו באמת 31/05/2012 11:35
    הגב לתגובה זו
    שברו מחירים כדי לנפח היקפים?
  • אחת שיודעת 31/05/2012 13:31
    הגב לתגובה זו
    זה רק מראה לאן עולם הפרסום הולך ...מוכנים לרדת למחירי מכולת בדימונה כדאי לקחת תקציב המשרדים לא מבינים שככל שהם ירדו לזנות כך העבודות שלהם יראו בהתאם.
  • את בעיקר אחת מטומטמת 31/05/2012 16:04
    כל אחד שהשתתף, אפילו אהבלה כמוך, יכולה לבקש את המסמכים ולראות שלא פיצצו ולא נעליים.
  • 3.
    מירה 31/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    מחכה לראות את הקמפיין
  • 2.
    הידען 31/05/2012 11:20
    הגב לתגובה זו
    תקציב בינוני, עם אנשים בינוניים למשרד בינוני. אבל מפרגן
  • מה זה מפרגן... (ל"ת)
    31/05/2012 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    המזקירה 31/05/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    שמאז ספי שקד ענבר מרחב ניסן זכה בתקציב של שוקולד השחר. והעלה קמפיין לפניקס. ועכשיו זכה במאוחדת. ושכחתם גם את יהב. וספי? אהמ..כל היודע דבר על מקום הימצאו...
  • טוקבק שאינו משקף את האמת (ל"ת)
    חבל 31/05/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.